2.0 TFSI - servis

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2.0 TFSI - servis

Příspěvek od Peťas »

konkurent píše:inak chalani, teraz ked je vas tu už viac s TFSI, vy ste kde riešili výmenu cam followeru, pcv ventilu a podobne záležitosti ? možno by sa našlo niečo bližšie ako Praha :)
Já jsem se třeba ještě ani jednu z těch věcí ani nepodíval 8) , ale výměna nebude nejspíš nijak složitá, takže bych se do toho pustil doma sám.

To jsem Ti asi moc nepomohl, co? :lol:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSI - servis

Příspěvek od tomasgti »

Cam follower uz mam asi 4ty za 60tis.km preventivne :) je fakt, ze poslednich 30tis.km mam upgrade pumpu, takze tam je to zdvihatko vice namahano. Nikdy to nebylo nejak hodne opotrebene, ale jak rikam preventivne :) U neupravenych aut by se melo kontrolovat rekneme co 30tis.km. U stage II+ co 10 tis./km. Jinak montaz je nutno sundat pumpu, pianko tempo i s kavou je za 45 min. hotovo :) PVC ventil je jeste jednodussi cca. 30 min. Autorizaky si pochopitelne nauctuji nesmysly...
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

2.0 TFSI - servis

Příspěvek od swenak »

To u toho spíše máš 2 kafíčka a dortíček, ne? :)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSI - servis

Příspěvek od tomasgti »

Neco zabere ten slavny dekl s filtrem a v mem pripade jeste carbon saci kos :D pro lidi se sportovnim sanim je to jeste jednodussi... jinak radeji fakt pomaleji ta pumpa se tam nekdy pekne prici, hlavne davat pozor pri opetovne montazi na tesneni co je na pumpe, uz jednou jsem ho cvaknul a kapal olej na prevodovku a na zem. Nez jsem na to prisel, tak jsem byl malem ve fazi ze budu menit prevodovku :)
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - servis

Příspěvek od swenak »

A k tomu rovnou i turbo, ja vim :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSI - servis

Příspěvek od tomasgti »

na turbo jsem koukal taky :)
Pirelli edition

konkurent
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 06.10.2013 12:41

Příspěvek od konkurent »

Ahoj chalani diky za rady, idem zaciatkom aprila k starym rodičom kde ma krsny velku garaz aj s jamou, tak tam pozrieme ten pcv a cam follower a rovno aj vymenime s jednym známym mechanikom a ostatok dam do servisu niekde, tak to snad nedomrvia :) inak s tym zvlastnym zvukom po ubrati plynu na 1ke ste sa nestretli nikto?

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

2.0 TFSI - servis

Příspěvek od swenak »

Na PCV a CAM jamu nepotrebuješ:)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

konkurent
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 06.10.2013 12:41

Re: 2.0 TFSI - servis

Příspěvek od konkurent »

jasne, išlo len o prirovnanie že sa jedná o takú "servisnu" domacu garaž, nie klasicku :D

konkurent
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 06.10.2013 12:41

Re: 2.0 TFSI - servis

Příspěvek od konkurent »

inak, viete niekto aký je rozdiel medzi týmito olejmi:
CFS 5w40 NT NANODRIVE a EE LONG LIFE 5w40 NANODRIVE?? obe majú v podstate rovnaký popis len cena je tam rozdielna ? :)

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2.0 TFSI - servis

Příspěvek od Peťas »

Základová (nosná) složka těch olejů je rozdílná. Pro "běžný" provoz EE, pokud jezdíš na okruhy, nebo tomu často "nakládáš", potom CFS.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

konkurent
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 06.10.2013 12:41

Příspěvek od konkurent »

Chalani zo servisu mi zistili ceny za rozvody plus filtre a "original" prvovyroba bola cena 437€ za komplet a contitech rozvody + ina pumpa + bosch filtre komplet 250€... Zobrat radsej original alebo staci contitech + ina nakolko na tie znacky som este nepocul zleho slova :)

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - servis

Příspěvek od swenak »

Neviem, čo v tom máš, ale aj tých 250 je dosť :-) Stačí aj to lacnejšie, to sú značky, čo dodávajú aj do prvovýroby.

http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-rozvody-14" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-vodni-octav-2-4-4" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

konkurent
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 06.10.2013 12:41

Příspěvek od konkurent »

Ale tak netreba ist asi do toho "originalu" za 437€ to uz je asi dost ze? :D ako ta cena je cez znameho, cize si tam neprihodil moc na tych dieloch, neviem co vsetko tam pocital

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2873
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2.0 TFSI - servis

Příspěvek od Peťas »

tomasgti píše:
Peťas píše:Tak já jsem třeba teď zjistil, že při teplotách co jsou momentálně venku (mezi 0-10 st.) se mi, při celkem klidné jízdě, neohřeje olej ani voda na víc než 82st ani po cca 60km :| (ono by se to nejspíš neohřálo víc ani po 500km). Asi u těch motorů BYD počítají s větší a častější zátěži, když tam dávají termostat, který otevírá právě už při těch 80st. :blush:
Jen pro zajímavost, jak zjišťuješ teplotu oleje? :) Máš taky FIS+? Já osobně teplotu oleje přes FIS+ sleduji neustále :D Teď v chladnějším počasí pozoruji zajímavý jev. Olej se začíná zahřívat klidnou jízdou při dosažení teploty kolem 40 stupňů se začne jakoby ochlazovat a teplota padá směrem k 30 stupňům, po pár minutách jízdy to jde nahoru 50-60-70. Při 70-80 si dovolím i svižnější jízdu, ale race jedu jen když je olej na 88-92, což je u mě provozní teplota v závislosti na stylu jízdy. Po dálnici při 130-140km/h jde olej na 93-96. Při 160-180 mám kolem 100 :) Nejvíce co vím jsem měl 109. Jinak CFS by měl zvládat dlouhodobé nasazení při 125 krátkodobě i 150 :D
"Problém" s teplotou jsem vyřešil.... Protože se už teplota vody, i při delších jízdách, držela běžně jenom kolem 78st (smutné je, že teploměr v budících u této teploty už ukazuje 90st :negative: ), a termostat, podle teploty chladiče, otevíral lehce nad 70st, padlo rozhodnutí konečně vyměnit termostat (předcházela tomu teda ještě výměna termoregulátoru u převodovky DSG, ale tím se nic nezměnilo, takže tam problém nebyl). Teď se, podle teploty chladiče, otevírá kolem 82st a není problém, aby se teplota dostala i k těm 90st.

Samotná výměna je ovšem pěkně debilní. :negative: Termostat je schovaný za alternátorem a už jenom dostat ho ven je takový menší ježek v kleci. Do termostatu vedou dvě gumové hadice, které není problém odpojit a potom jedna kovová trubka, která je k termostatu přišroubovaná. Ale po odšroubování se prakticky ani nehne, takže termostat se vymontovat nedá. Dál to tedy znamená demontovat tlakovou hadici do sání, demontovat dvě trubky chlazení a odpojit dva konektoru pod sáním. Ke konektorům je opravdu "skvělý" přístup, a trubky jsou přišroubované šroubky s hlavou na klíč M5 (hvězdička). Nevím jakou to má logiku, tyhle šrouby snad v tom autě nikde jinde nejsou a proč nepoužili třeba torx, kterých je tam všude plno. Tenhle klíč jsem samozřejmě doma neměl (mám jenom pár větších, např. na brzdy) a pokus povolit to nějakým imbusem, nebo právě torxem, nevyšel (takže druhým autem zajet koupit patřičný klíč). Zpátky už to šlo líp, když jsme věděl co mě kde čeká. Celkově málo místa, všude něco něčemu zavazí a musí se jít i pod auto (to jsem mj. zjistil, až když jsem měl venku alternátor, odpojené vodní hadice a demontovaný filtr - auto stálo na zemi :sorry: ).
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“