Dobrý den, nedávno jsem si pořídil Golfa V GTI 2005 s nájezdem 125xxxKm. Jsem na 23.7 objednaný do servisu na výměnu rozvodů a pří této příležitosti chci udělat co nejvíc věcí aby auto bylo naprosto OK. Rád bych jezdil dlouho a bez problémů jako asi každý a proto jsem se chtěl zeptat co preventivně vyměnit a zkontrolovat, sám se v tom moc nevyznám a tak vám budu velice vděčný za každou radu.
Zatím mám v plánu udělat:
Rozvody s vodní pumpou
Opravu tlačítka na zamykaní u řidiče (někdy funguje a někdy zase ne)
Nový vzduchový filtr
Nový kabinový filtr
Nový olejový filtr + nový olej. Zde jsem se dočetl že nejlepší je nejspíš olej 5w40 ale já mám nyní 10w60. Mám tedy přestoupit na 5w40 ? To se bude muset udělat nějaký průplach ?
O dalších věcech co jsem se zde dočetl už si nejsem tak jistý. Co by jste mi tedy doporučili abych rovnou taky vyměnil ?
Rozvody olejového čerpadla ?
Nová chladící kapalina ?
Výměna brzdové kapaliny ?
Výměna pístku palivového čerpadla na hlavě motoru ?
PCV ventil ?
Napínák a řetěz vačkové hřídele společně se zdvihátkem ? Nevím zda jsou to rozvody vačkové hřídele nebo to je zase něco jiného.
Ještě bych měl dodat že jsem byl nedávno na diagnostice a byly tam tyto chyby:
012691 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1
P3193 - 002 - otevreni stop mimo platny rozsah
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 002 - regulacniho rozsahu nedosazeno
00100 - vnitrni tlacitko zamykani dveri ridice (E308)
008 - neverohodny signal - Sporadická
00928 - zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana ridice (F220)
008 - neverohodny signal - Sporadická
A potom ještě nějaké chyby ohledně rádia a GPS.
Určitě jsem ještě hodně věcí zapomněl a tak budu rád když mi napíšete co dalšího by se ještě mělo udělat. Před všem moc děkuji za rady.
2.0 TFSI 147Kw AXX Golf GTI 2005 - První velký servis
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.05.2015 13:44
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI 147Kw AXX Golf GTI 2005 - První velký servis
Vítej a zkus kliknout zde: http://www.vw-club.cz/search.php
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13.12.2009 18:22
Re: 2.0 TFSI 147Kw AXX Golf GTI 2005 - První velký servis
Olej nech urcite 10w-60 ku co se tyka plniciho tlaku muze tam byt vice veci
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.05.2015 13:44
Re: 2.0 TFSI 147Kw AXX Golf GTI 2005 - První velký servis
Dík za rady ale odpověď na otázku co mi doporučujete vyměnit hned asi nenajdu. Ok olej zatím nechám 10w-60. Zatím mám v plánu udělat tohle:
Rozvody s vodní pumpou
Opravu tlačítka na zamykaní u řidiče
Nový vzduchový filtr
Nový kabinový filtr
Nová chladící kapalina
Výměna brzdové kapaliny
Nový olejový filtr + olej Castrol EDGE 10W60
Olej v převodovce
PCV ventil - Ventil regulátoru tlaku sání
Cam follower - Zdvihátko ventilu vysokotl. čerpadla rozdělovače paliva
Napínák a řetěz vačkové hřídele
Podle toho co jsem našel tak oleje do převodovky vleze 2,3l, je to pravda ?
U toho PCV ventilu neboli ventilu regulátoru tlaku sání a zdvihátka ventilu vysokotl. čerpadla se nějak nevyznám v těch kódech, to jsou některé starší a jiné zase novější ? Jak zjistím který je nejlepší ?
Dočetl jsem se že když se dá nový napínák a řetěz vačkové hřídele tak by se měl diagnosticky prověřit stav přednastavování sací vačkové hřídele, je to pravda ?
Rozvody s vodní pumpou
Opravu tlačítka na zamykaní u řidiče
Nový vzduchový filtr
Nový kabinový filtr
Nová chladící kapalina
Výměna brzdové kapaliny
Nový olejový filtr + olej Castrol EDGE 10W60
Olej v převodovce
PCV ventil - Ventil regulátoru tlaku sání
Cam follower - Zdvihátko ventilu vysokotl. čerpadla rozdělovače paliva
Napínák a řetěz vačkové hřídele
Podle toho co jsem našel tak oleje do převodovky vleze 2,3l, je to pravda ?
U toho PCV ventilu neboli ventilu regulátoru tlaku sání a zdvihátka ventilu vysokotl. čerpadla se nějak nevyznám v těch kódech, to jsou některé starší a jiné zase novější ? Jak zjistím který je nejlepší ?
Dočetl jsem se že když se dá nový napínák a řetěz vačkové hřídele tak by se měl diagnosticky prověřit stav přednastavování sací vačkové hřídele, je to pravda ?
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI 147Kw AXX Golf GTI 2005 - První velký servis
Třeba tady se něco řešilo: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=146&t=306889" onclick="window.open(this.href);return false;
PCV vem poslední, co jde, musí být pro AXX, BWA má jinou konstrukci. Zdvihátka jsou pro oba motory stejná, opět, ber poslední, co je. To, že je pro cokoliv více čísel, resp. indexů je proto, že jsou to často náhrady pro stejný motor.
PCV vem poslední, co jde, musí být pro AXX, BWA má jinou konstrukci. Zdvihátka jsou pro oba motory stejná, opět, ber poslední, co je. To, že je pro cokoliv více čísel, resp. indexů je proto, že jsou to často náhrady pro stejný motor.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.05.2015 13:44
Re: 2.0 TFSI 147Kw AXX Golf GTI 2005 - První velký servis
A jak zjistím číslo posledního provedení toho PCV ventilu a zdvihátka ? Nevíš náhodou jaké jsou ty poslední kódy ?
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI 147Kw AXX Golf GTI 2005 - První velký servis
Nejlépe se podívat do ETKA, ale obecně Ti dle mého vÉtšina eShopů pošle poslední, co je, protože když jeden model skončí, je nahrazen a prostě po doprodeji mají nový model.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.05.2015 13:44
Re: 2.0 TFSI 147Kw AXX Golf GTI 2005 - První velký servis
Ok tak dík za pomoc.