2.0 TFSI čistění sacích kanalků
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Čaute, dělal už někdo https://www.youtube.com/watch?v=Ugh9vPz2Zd8" onclick="window.open(this.href);return false;
TFSI na toto dost trpí a údajně to jde po vyčistění poznat na výkonu +. Chci to zkusit a rovnou udělat i pár úprav, tak mě zajímá jestli má někdo nějaké rady a tipy např. jaký čistič použít, popřípadě čísla dílů k těm komponentům ke vstřikovačům.
TFSI na toto dost trpí a údajně to jde po vyčistění poznat na výkonu +. Chci to zkusit a rovnou udělat i pár úprav, tak mě zajímá jestli má někdo nějaké rady a tipy např. jaký čistič použít, popřípadě čísla dílů k těm komponentům ke vstřikovačům.
Pirelli edition
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
trošku jsem pohledal a tady je užitečný dokument
https://www.scribd.com/doc/156031056/2- ... lean-Guide#" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.scribd.com/doc/156031056/2- ... lean-Guide#" onclick="window.open(this.href);return false;
Pirelli edition
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Jestli jezdíš jen na kvalitní N98+ tak tam nic nebude.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- Mustafa
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05.01.2010 11:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Tohle s benzínem nemá co dělat Jinak ano, u většiny úprav, které jsem tu prováděl, tak se čistily i sací kanálky spolu s odstraněním vířivých klapek v sání.
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Samozřejmě že to má maximum co dělat s palivem.. minoritně je to samozřejmě olej co tam jde.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Na benzínu se snažím nešetřit, takže žádná žumpa tam od pořízení nebyla (i když kdo ví v ČR) a co 2-3 nádrže dávám i aditiva od millers. Mám najeto cca. 70tis.km a zhruba 60tis.km jezdím s oil catch can, takže do sání žádný bordel nejde, ale i tak by mě zajímalo v jakém to bude stavu. A přitom chci zkusit dát ty klapky + RS4 valve
Pirelli edition
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Uvidíš, je jasný že tam něco vytvořený bude protože se to samozřejmě neomývá benzínem když tam jde jen vzduch a ten catch-can nezachytí všechno.
Když už to budeš rozebírat kvůli úpravám není co řešit.
Když už to budeš rozebírat kvůli úpravám není co řešit.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Tak jaký na to má vliv kvalita paliva teda? V případě klasického odvětrání do sání bych tipoval, že možná kvalita paliva vliv mít bude..ale nevím. Jen vím, že automobilky se k tomu neměly a nechtěly to garantovat, právě s argumentem použití špatného paliva.
Pirelli edition
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Kvalita paliva má hlavní vliv na vstřikovače.. tvoření karbonu na ventilech je právě problém jeho absence.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- Mustafa
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05.01.2010 11:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Pokud se bavíme o tom, co je na videu v prvním příspěvku, tojest usazeniny v sacích kanálkách u TFSI, tak to s palivem nemá co dělat, jelikož palivo s těmahle místama vůbec nepříjde do styku. To je vstřikováno až kousek dál přímo do válců. Zde se usazujou nánosy z olejové emulze z odvětrání ventilového víka. Což je taky to, co tam čistí. Dost často se u TFSI stane, že většina olejové emulze jde do válců hlavně přes jeden válec, většinou to bývá 4. a tam je i vidět, jak jsou ventily a celý kanálek zadělaný nejvíc, a to pak způsobí to, že se udělá karbonový nános i na tom vstřiku a motor pak hlavně při studeným startu vynechává a je potřeba to řešit. Takže ideálně nejen vyčistit sací kanálky, ale rovnou vzít i vstřiky a nechat je všechny vyčistit ultrazvukem nebo čím se to čistí.
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
No a celý problém je v tom že tudy právě benzín nejde a neumívá postupně kanálky a ventily... proto píšu, že to je samozřejmě kvůli benzínu
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- Mustafa
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05.01.2010 11:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Jo tak komunikační šum
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
2.0 TFSI čistění sacích kanalků
A kdyby jezdil na nekvalitní 95tku, tak by tam byl?:)yessmen píše:No a celý problém je v tom že tudy právě benzín nejde a neumívá postupně kanálky a ventily... proto píšu, že to je samozřejmě kvůli benzínu
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků
Ne, ale měl by zakarbovaný ještě i vstřikovače.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42