2.0 TFSI čistění sacích kanalků

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od tomasgti »

Čaute, dělal už někdo https://www.youtube.com/watch?v=Ugh9vPz2Zd8" onclick="window.open(this.href);return false;

TFSI na toto dost trpí a údajně to jde po vyčistění poznat na výkonu +. Chci to zkusit a rovnou udělat i pár úprav, tak mě zajímá jestli má někdo nějaké rady a tipy např. jaký čistič použít, popřípadě čísla dílů k těm komponentům ke vstřikovačům.
Pirelli edition

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od tomasgti »

trošku jsem pohledal a tady je užitečný dokument

https://www.scribd.com/doc/156031056/2- ... lean-Guide#" onclick="window.open(this.href);return false;
Pirelli edition

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od yessmen »

Jestli jezdíš jen na kvalitní N98+ tak tam nic nebude.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Mustafa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 05.01.2010 11:57
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od Mustafa »

Tohle s benzínem nemá co dělat :) Jinak ano, u většiny úprav, které jsem tu prováděl, tak se čistily i sací kanálky spolu s odstraněním vířivých klapek v sání.
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od yessmen »

Samozřejmě že to má maximum co dělat s palivem.. minoritně je to samozřejmě olej co tam jde.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od tomasgti »

Na benzínu se snažím nešetřit, takže žádná žumpa tam od pořízení nebyla (i když kdo ví v ČR) a co 2-3 nádrže dávám i aditiva od millers. Mám najeto cca. 70tis.km a zhruba 60tis.km jezdím s oil catch can, takže do sání žádný bordel nejde, ale i tak by mě zajímalo v jakém to bude stavu. A přitom chci zkusit dát ty klapky + RS4 valve :)
Pirelli edition

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od yessmen »

Uvidíš, je jasný že tam něco vytvořený bude protože se to samozřejmě neomývá benzínem když tam jde jen vzduch a ten catch-can nezachytí všechno.
Když už to budeš rozebírat kvůli úpravám není co řešit.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od tomasgti »

Tak jaký na to má vliv kvalita paliva teda? V případě klasického odvětrání do sání bych tipoval, že možná kvalita paliva vliv mít bude..ale nevím. Jen vím, že automobilky se k tomu neměly a nechtěly to garantovat, právě s argumentem použití špatného paliva.
Pirelli edition

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od yessmen »

Kvalita paliva má hlavní vliv na vstřikovače.. tvoření karbonu na ventilech je právě problém jeho absence.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Mustafa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 05.01.2010 11:57
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od Mustafa »

Pokud se bavíme o tom, co je na videu v prvním příspěvku, tojest usazeniny v sacích kanálkách u TFSI, tak to s palivem nemá co dělat, jelikož palivo s těmahle místama vůbec nepříjde do styku. To je vstřikováno až kousek dál přímo do válců. Zde se usazujou nánosy z olejové emulze z odvětrání ventilového víka. Což je taky to, co tam čistí. Dost často se u TFSI stane, že většina olejové emulze jde do válců hlavně přes jeden válec, většinou to bývá 4. a tam je i vidět, jak jsou ventily a celý kanálek zadělaný nejvíc, a to pak způsobí to, že se udělá karbonový nános i na tom vstřiku a motor pak hlavně při studeným startu vynechává a je potřeba to řešit. Takže ideálně nejen vyčistit sací kanálky, ale rovnou vzít i vstřiky a nechat je všechny vyčistit ultrazvukem nebo čím se to čistí.
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od yessmen »

No a celý problém je v tom že tudy právě benzín nejde a neumívá postupně kanálky a ventily... proto píšu, že to je samozřejmě kvůli benzínu :)
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Mustafa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 05.01.2010 11:57
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od Mustafa »

Jo tak :-) komunikační šum :-)
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od swenak »

yessmen píše:No a celý problém je v tom že tudy právě benzín nejde a neumívá postupně kanálky a ventily... proto píšu, že to je samozřejmě kvůli benzínu :)
A kdyby jezdil na nekvalitní 95tku, tak by tam byl?:)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od yessmen »

Ne, ale měl by zakarbovaný ještě i vstřikovače.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI čistění sacích kanalků

Příspěvek od swenak »





Přílohy
cupra_clean.png
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“