1,6FSI - motor cuká a na volnoběh běží na 3 válce
- mecca
- Pilot
- Příspěvky: 815
- Registrován: 07.04.2011 14:59
- Bydliště: Praha/Kutnohorsko
1,6FSI - motor cuká a na volnoběh běží na 3 válce
Ahoj, stává se mi, že při jízdě na malý otáčky (třeba na čtyřku jedu 60km/h) a auto cuká jakoby vypadával válec. Na volnoběh to háže s celým autem a má to takovej těžkopádnej chod, takže to taky vypadá že jede na 3 válce. Měnil sem svíčky i vstřiky a ani jednim to nebylo. Měřil se tlak ve válcích, a všechno dobrý. Nenapadá někoho co by s tim mohlo bejt?? Už sem z toho docela nešťastnej..
- tankista
- Jezdec
- Příspěvky: 446
- Registrován: 01.11.2010 18:42
- Bydliště: Ostrava city
Re: 1,6FSI - motor cuká a na volnoběh běží na 3 válce
co třeba zapalovací cívka. a co diagnostika?
Touran 1,4 tsi 103kw 1t2
golf plus 1,6fsi
golf plus 1,6fsi
- -Jakub-
- Moderátor
- Příspěvky: 3986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6FSI - motor cuká a na volnoběh běží na 3 válce
přesně ty dvě věci mě napadly po přečtení prvního příspěvku
- HONEY
- Pilot
- Příspěvky: 781
- Registrován: 08.03.2009 17:29
- Bydliště: K.VW. kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6FSI - motor cuká a na volnoběh běží na 3 válce
Taky bych to viděl na cívku na jednom válci. Něco podobnýho jsme s tchánem řešili na octě a bylo to tím.
- mecca
- Pilot
- Příspěvky: 815
- Registrován: 07.04.2011 14:59
- Bydliště: Praha/Kutnohorsko
Re: 1,6FSI - motor cuká a na volnoběh běží na 3 válce
Je vidět že dvě cívky byly měněný, na válci č.1 a č.4 a diagnostika hlásí pokles tlaku ve válci č.4 a nějaký další věci s čidlem (tušim že CO2?) co by to ještě mohlo bejt jinýho ?
- mecca
- Pilot
- Příspěvky: 815
- Registrován: 07.04.2011 14:59
- Bydliště: Praha/Kutnohorsko
Re: 1,6FSI - motor cuká a na volnoběh běží na 3 válce
Tak problém vyřešen. Byl to EGR.. plus ty špatný vstřiky..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 14.11.2013 18:32
Re: 1,6FSI - motor cuká a na volnoběh běží na 3 válce
Ahoj kluci, měl jsem hodně podobný problém. Stál jsem na křižovatce a najednou chyba spalin a motor se klepal "jako drahý pes". V nízkých otáčkách, jako by jel na 3 válce. Až cca ve 3000 tis/ot se to trochu zlepšilo. Doskákal jsem domu a fičel do servisu. Nakonec to byla špatná cívka na jenom válci. Tak jsem pro jistotu nechal vyměnit všechny cívky. Cena i s prací cca kolem 4000,-. Jetta už naštěstí jezdí, tak doufám, že už dá pokoj Zdarec Jaryn