2.0 tfsi volnobeh

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od Vesel »

Zdravim, potreboval bych poradit. O mesic driv sem resil rozvody nakonec bylo hyblych par ventilu. Opraveno. Rozvody vymeneny i s retezem a napinakem. Bohuzel se objevila jina chyba. Pri teplem motoru se samovolne houpe volnobeh 800-1400 stale dokola. Studeny motor drzi pekne 800 ale obcas je citit poskubnuti v kabine. Tohle pred rozvody nedelalo. Nemate nejakej napad? Vcera jsem to napichl na vag zkusil nastavit klapku ale nepomohlo. Jeste me napada ze pri oprave byla vypojena baterka a nemam vytvoreny readiness kod. Vzdy sem ho delal jizdou je mozny ze po vytvoreni se to ustali? Predem dik
Naposledy upravil(a) Vesel dne 30.09.2015 00:14, celkem upraveno 1 x.
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od yessmen »

To bude spíš něco špatně... co podtlaky? lambda regulace na vagu?
Může být vadný PCV ventil, takže kouknout na tu lambdu.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od Vesel »

No je mi divny ze by tohle delalo zrovna hned po vymene rozvodu zkusim mrknout na lambdu teda na vagu. PCV je kterej? Jeste se musim zabydlet v motoraku. Pred vymenou rozvodu zo vse bylo ok. Jeste muzu zkusit mrknout na ty podtlaky jestli servis vse dal kam patri ale nechapu proc za studena to drzi pekne
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od yessmen »

PCV je na odvětrávání motoru... zkontroluj na VAGU kanály tušim 30-32... bude tam lambda korekce v % tak odfot ty mereny bloky od 30.
https://www.youtube.com/watch?v=OkrAqOxifT0" onclick="window.open(this.href);return false;
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od Vesel »

Presne tohle je ono jede nahoru dolu ihned nahoru dolu a tak porad dokola. Prijedu z prace a mrknu na to jeste ted vecer. Je mozny ze to servisak spatne dotahl?
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od yessmen »

Nee spíš bude KO.. ono to u 2.0TFSI odchází pořád... ale i kdyby ne doporučil bych to vyřadit úplně, hodně ty olej výpary zasírají sací ventily... nebo aspon přiřadit oil catch can.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od Vesel »

A daseto nejak ozkousrt zda je to fukcni? Ale to video vypada fakt stejne
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od yessmen »

Mno zkus za chodu motoru povolit víčko oleje.. jestli to půjde těžce až skoro nemožně tak je to jasný.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od swenak »

Jenom tedy, na tom videu už má PCV záslepku, tak bůh ví, co je problém u něj.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od Vesel »

tak jsem se koukal na tu lambdu a skace to tam takze bych rekl ze je funkcni. Ale mam novy poznatek. Studeny motor se hada jak kdyby chtel zdechnout. Dival sem se ve vagu na misfire a mam tam na 1 a 3 valci. Může to spolu souviset? Už fakt nwm co to ma za problemy pred problemem s tema rozvodama kdy se to potkalo a zohlo par ventilu ten motor bezel jak hodinky. I podle vypisu zavad to nekde saje falesnej vzduch takze to bude asi snad tim ze to kucka a zvysuje se ten volnobeh
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od yessmen »

Na lambdu se podivej na korekci v % to že to tam lítá je sice hezký, ale je potřeba vědět hodnotu, měla by být co nejblíž nule. Prostě odfot ty kanaly co jsem psal.
To vynechávání zapalování může dělat i PCV, zkoušel jsi povolit za chodu víčko oleje?
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od swenak »

Zkus možná odpojit váhu vzduchu, jak se to bude chovat.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od Vesel »

Zkousel jsem to vicko a slo to da se rict skoro stejne ale zkusim to jeste jednou. Ta lambda asi bude ukazovat veci az na zahratym aute? Dobre odfotim ty procenta. Vahu vzduchu zkusim odpojit to me taky uz napadlo ale nebyl cas na to se mrknout. Takze dam vedet. Jeste jsem cetl na zahranicnich forech ze ten pcv ma takovej vyustek a pokud to fouka ven tak je spatnej je to pravda? teda pokud myslim ten stejnej ventil co vy. dekuji
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od Vesel »

Tak jsem se teda na to vrhl mam vse odfocene. Nedalo mi to a koukl jsem se pod ten dekl zda je to vse dobre dotahle a okamzite sem si vsiml dobryho tuzingu. Asi jsem nasel problem vseho jen prosim dejte mi za pravdu zda ta hadice prisava falesnej vdzuch a rozhodila volnobeh. Pokud ano tak toho servisaka vlastnorucne uskrtim a uz k nemu nejedu. Hadice vypada trosicku ocouzene ale nic moc a pochybuju ze tahle hadice vydrzi vic jak 1000km rekl bych ze pary maji docela dost vysokou teplotu nemam pravdu? Je to ta hadice co vede z PCV kamsi do motoru
IMG_0008.JPG
Bez názvu.png
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2.0 tfsi volnobeh

Příspěvek od yessmen »

Moc hezky a ano i na lambda idle korekci mas plus 5% což je brutální.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“