Trosku to ozivim. Po instalaci catch can jsem nepoznal zadnou zmenu na chovani auta. Snad jen subjektivne to jelo lepe, swenak snad i meril tlak, ze mel vyssi nez se seriovym PCV. Ja to zkousel nedavno dat zpet a pocitove to jelo lepe v nizkych, ale ve vysokych ne. Tezko rict, ono to funguje minimalne tak, ze z toho fakt vylivam pravidelne dost te emulze. Ale ted jsem delal nejake veci na motoru vcetne turba, wagner intercooleru, tesneni na viku a v te zadni PCV trubce bylo dost karbonu, oleje no proste bordelu
takze turbo to dostavalo pekne pod nos a dle toho asi i vypada viz foto (ocouzene, a lehce liznute lopatky). Takze catch can je reseni, ale asi jen polovicate, ackoliv jsem si myslel, ze to pomuze vice, tak porad zadni trubkou jde toho dost a mozna i diky zaslepeni odvetrani do sani, tak jeste vice. V hadicich od IC bylo taky trosku mokro a te bile emulze, takze to zasira intercooler a nasledne zase i sani. Takze jak vyresit tu zadni trubku? Reseni jsou celkem na snade, ale nebudou se vam libit
odkazy:
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -explained" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ion-Thread" onclick="window.open(this.href);return false;
pokud jsem problematiku dobre pochopil, tak napisu reseni, ktere bych byl ochoten prijmout ja. Jelikoz auto uz mam jen jako funcar, tak jsem ochoten prijmout i reseni, ktere no rekneme moc nevoni
1.) zaslepit turbo, zaslepit viko a sehnat catch can s filtrem do atmosfery (negativa: mozny zapach??)
2.) zaslepit turbo, nechat stavajici catch can a z vika vyvest hadici nekam pod auto, nejlepe nekam daleko do zadu (negativa: odkapavajici olejova emulze na zamkove dlazbe? ehm... mozna by slo vymyslet nejaky sbernik nebo po kazde jizde dat zatku, aby to nekapalo)
Udajne tyto metody by mely byt proverene, takze by melo fungovat a motor by se nemel tlakovat. Priklanim se spis k variante 2, ale mozna bychom mohli spojit hlavy dohromody, at neudelam nejaky vylozene nonsense, ackoliv jako nonsense to tak trosku pusobi
Dale jde do vika hadicka a z vika hadicka do turba. Melo byt souviset s N80 ventilem, coz je odvetrani nadrze pokud dobre zjistuji. Toto jsem videl, ze staci tyto dve hadice propojit a otvory na viku zaslepit a melo byt fungovat.