Stránka 3 z 3

Re: Zaslepeni PCV ventil

Napsal: 07.11.2015 11:01
od tomasgti
No popravdě jsem to úplně přestal řešit od doby co mám oil catch can a sračky odtékají do nádržky a tedy nedrží se ve víku a nejdou v takové míře před turbo :) tím, že dáte záslepku, pomůžete sání a ventilům, ale o to více se potom asi dostane před turbo :) teoreticky...a zaslepit tu trubku by bylo řešení, ale těžko říct co by to udělalo. Já nepochopil jak se to odvětrává, když se dá záslepka (catch can), takže mě napadá, že možná právě tou trubkou před turbo...

Zaslepeni PCV ventil

Napsal: 07.11.2015 11:35
od swenak
Mně spíše zajímá, jestli je dobré to nemazat. Ono to klidně můžeš odvést pod motor a bude to chcát na zem (a podvozek), ale jestli to turbu nevadí.

Re: Zaslepeni PCV ventil

Napsal: 07.11.2015 11:52
od Lordozo
Tak ja chtel hlavne zamezit tomu sani bordelu do sani a dal do motoru . To zaslepeni zadniho PCV na turbu je vsude na obrazku s OIL CATCH CAN takze ted nevim jesti to zaslepit nebo ne ! O degradaci oleje vodou me moc nejde protoze ho budu menit treba casteji to me je jedno . Mozna casem popremyslim jak si tu nadobku udelat taky !

Re: Zaslepeni PCV ventil

Napsal: 26.03.2016 03:56
od elektrik
No to je háček jaká varianta je nejlepší. Nějak jsem se nad tim u kávy zamyslel:)
Když se to zaslepí tak přeci bude něco špatně. Buď bude v motorovim prostoru větší přetlak než má být nebo to půjde před turbo a nebo obojí. ŘJ taky musí počítat s tímto vzduchem a když ho odvedeme mimo do nějaký nádržky se sítkem tak ten vzduch bude motoru možná chybět. Možná to ale motoru chybět nebude, protože turbo tu poměrně malou ztrátu vzduchu dožene a dofoukne na správný tlak.A co se děje pak při plnym výkonu v otáčkách? Je větší tlak v motorovim prostoru nebo na výstupu turba? Ani jedno řešení se mi nezdá moc vhodný a bohužel ani to tovární. Vůbec nemáme přehled o proudění olejový mlhy v různých režimech. To ví jen pár lidí jak to všechno funguje společne:)

tomasgti: nezpozoroval jsi nějaký změny když jsi motor připravil o vzduch z motorovýho prostoru?

Teď k jaký variantě se přiklonit. Možná jak to máš ty tak je to nejlepší:)
Taky to může být tak, že dokud plní pístní kroužky svoji funkci dobře a motor nežere olej tak bude lepší tovární ventil a sání se moc zasírat nebude, protože mlhy nebude příliš velké množství. Jakmile ale kroužky půjdou do háje, začne to brát hodně oleje tak se sací kanály snadno zakarbonují.
Když naopak výdech z motoru ucpeme a motor bude brát už olej a logicky bude olejové mlhy víc, protože kroužky budou málo těsnit a tato mlha půjde všechna před turbo tak to aby se začala zalívat olejem celá sací cesta od vyústění hadice až k ventilům a ke karbonizaci dojde stejně.
Nakonec bude zaslepení úplně to nejhorší řešení
Sakra potřeboval bych tomu rozumět víc:)

Re: 2,0 TFSi - zaslepení PCV ventilu

Napsal: 02.10.2016 20:01
od tomasgti
Trosku to ozivim. Po instalaci catch can jsem nepoznal zadnou zmenu na chovani auta. Snad jen subjektivne to jelo lepe, swenak snad i meril tlak, ze mel vyssi nez se seriovym PCV. Ja to zkousel nedavno dat zpet a pocitove to jelo lepe v nizkych, ale ve vysokych ne. Tezko rict, ono to funguje minimalne tak, ze z toho fakt vylivam pravidelne dost te emulze. Ale ted jsem delal nejake veci na motoru vcetne turba, wagner intercooleru, tesneni na viku a v te zadni PCV trubce bylo dost karbonu, oleje no proste bordelu :) takze turbo to dostavalo pekne pod nos a dle toho asi i vypada viz foto (ocouzene, a lehce liznute lopatky). Takze catch can je reseni, ale asi jen polovicate, ackoliv jsem si myslel, ze to pomuze vice, tak porad zadni trubkou jde toho dost a mozna i diky zaslepeni odvetrani do sani, tak jeste vice. V hadicich od IC bylo taky trosku mokro a te bile emulze, takze to zasira intercooler a nasledne zase i sani. Takze jak vyresit tu zadni trubku? Reseni jsou celkem na snade, ale nebudou se vam libit :-D

odkazy: http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -explained" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ion-Thread" onclick="window.open(this.href);return false;

pokud jsem problematiku dobre pochopil, tak napisu reseni, ktere bych byl ochoten prijmout ja. Jelikoz auto uz mam jen jako funcar, tak jsem ochoten prijmout i reseni, ktere no rekneme moc nevoni :D

1.) zaslepit turbo, zaslepit viko a sehnat catch can s filtrem do atmosfery (negativa: mozny zapach??)

2.) zaslepit turbo, nechat stavajici catch can a z vika vyvest hadici nekam pod auto, nejlepe nekam daleko do zadu (negativa: odkapavajici olejova emulze na zamkove dlazbe? ehm... mozna by slo vymyslet nejaky sbernik nebo po kazde jizde dat zatku, aby to nekapalo)

Udajne tyto metody by mely byt proverene, takze by melo fungovat a motor by se nemel tlakovat. Priklanim se spis k variante 2, ale mozna bychom mohli spojit hlavy dohromody, at neudelam nejaky vylozene nonsense, ackoliv jako nonsense to tak trosku pusobi :)

Dale jde do vika hadicka a z vika hadicka do turba. Melo byt souviset s N80 ventilem, coz je odvetrani nadrze pokud dobre zjistuji. Toto jsem videl, ze staci tyto dve hadice propojit a otvory na viku zaslepit a melo byt fungovat.

Re: 2,0 TFSi - zaslepení PCV ventilu

Napsal: 02.10.2016 20:12
od swenak
Se pořád nudíš :-)

Re: 2,0 TFSi - zaslepení PCV ventilu

Napsal: 11.03.2021 09:19
od jirired
čau
Mám dotaz , jedna se o 2.0tfsi ,myslím ze mam problem PCV venilem tedy z tlakem-podtlakem a odvetráním motoru.
Auto jede normalne ale na volnobeh mirně kolisají otačky.
Před dvema lety jseo oreginální nahradil klasicky zaslepkou od saní a ( https://www.tuningcardesign.cz/pcv-dele ... fsi-ea113/ )
U oreginálního jsem mel problem ze pri vetsím zatízení me sel mirne olej pres vicko motru (olejove vičko) a navíce se pod vickem delal podtlak . Po výměně vse v poradku a takto to bylo dva roky. Ted ten volnobeh zlobí. Vyzkousel jsem tam dat origo a volnobeh je v pořádku jen je zase pod vičkem podtlak. Kdyz tam dam ten KIT tak naopak pod vičkem je pretlak ale docela velky.
Nejaka rada chlapi? Dekuji moc