2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Dorri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 11.05.2016 07:52

2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od Dorri »

Zdravím všechny,

chtěl bych Vás poprosit o radu a upřesnění pár informací. Rád bych trochu pomohl svému mazlíkovi (MKV GTI, BWA, 07) a napadlo mě toto.


1. Sportovní sání
vyčetl jsem, že nepřítel je teplý vzduch a box nad motorem nebude úplně ideální, proto bych rád box sundal a dal tam něco lepšího, určitě něco s odstíněním, protože jinak by to nemělo smysl pokud by to zase tahalo teplý vzduch od motoru, ale chci se zeptat Vás (nejsem odborník a rád si nechám poradit) zda tyto 2 varianty z nichž se mi více líbí RamAir mají vůbec smysl a co by jste mi doporučili:
a,https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-v-0 ... -6276.html

b,https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-v-0 ... -4866.html

2. BlowOff
Jelikož jsem kupoval nové turbo, chtěl bych ho ochránit a prodloužit životnost k čemu by mi měl pomoci blow off, můžete mi to kdyžtak potvrdit či vyvrátit? Bude stačit nástavec, nebo je lepší koupit sadu?

3.Miller oil
už jsem ho používal dříve a byl jsem velice spokojen, ale můj mechanik co se mi stará o motor neviděl na obale specifikace a říkal ať to tam neliju když nevím co to vlastně je (všechny mé řeči o tom, že mu specifikace vytisknu byly marné) a dal mi tam Mobil1 5w30 ESP mobile formula dle specifikace, měním olej po 10tis kilometrech, teď nastal čas výmění a já mám doma stále 5l Milleru který tam prostě chci :roll: a rád bych znal Váš názor, přeci jen toto forum znám a pozoruji už pár let a myslím si, že třeba uživatel Swenák plus ostatní přeci jen ví o tomto trochu víc :good:

Děkuji Vám moc za pomoc, hezký den :)

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od čapik »

Ten olej máš 5w40 cfs nt? Pokud ano, výrobce na to nenakupuje vw normy, ale tento olej má převyšovat i naši VW 50400. Každopádně ja měl doposud castrol edge 5w30 a nyní přecházím taky na tento olej. Z více stran mi bylo řečeno, že je to top olej vhodný pro 2,0 TFSI.
My fast doesn´t like hondas * * * * *

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od tomasgti »

Saní: Originál plastový dekl u motoru EA113 si troufám říct, že byl trošku úlet. Nevhodné umístění, složitá konstrukce, složitá demontáž/montáž atd. Ale pokud nejsi upravený tak sportovní sání nemá moc význam (i když někdo tvrdí opak, že série airbox je tak restriktivní i u série motoru). Já jsem konkrétně upravený u APR (hothatchshop) na stage II+ (výfuk, pumpa, software, sání). A první dva roky jsem jezdil s origo sáním a auto jelo, ale teď jsem dosadil, právě VWR a opravdu se to posunulo zase dále. Příklad s origo deklem mě turbo natlačilo 1,75 a poté padalo k 1,55. Teď mě natlačí někdy až 1,8 a drží 1,7 i do vyšších otáček. (je fakt, že jsem zároveň se sáním odstranil i zvukový rezonátor, přes který něco málo uniká). Ale úpravce tvrdil, že moje softwarová úprava počítá jak s výfukem, pumpou tak i sáním... Takže záleží za jakých podmínek to sání plánuješ použit :) za mě VWR top. Myslím, že nejlepší na trhu (asi i nejdražší). Trošku se musí upravit pár věci kolem motoru, ale jinak opravdu super věc.

Blow off: nesmysl pouze pro efekt

Millers: jezdím na něj už 2 roky, měním po 10.tis. Žádný problém. TOP olej
Přílohy
IMG_1508.JPG
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od swenak »

U sání jsi nenapsal, že zároveň s tím máš jiný sw:) A taky, že už je tepleji, v zimě jsou menš tlaky, je chladnější vzduch a není potřeba tolik tlačit. Ale jinak ano, sériový box je blbě udělán, ale hlavní restrikce dle mého není umístění, ale hadice z noxu do turba a místo s váhou. Promsérii je to asi fuk. Já vozím serii filtrbox, max pod něj dám tepelní štít. Ono dost vadí i teplo od turba a svodů, kudy vede i trubka tuning sání. Chce to dát i štít (jeden mám volný), nebo omotat.

BlowOff adaptér urychlí vypouštění vzduchu (tss tss), ale díky tomu asi i déle trvá následné nafouknutí. Ale zase by to taky mělo znamenat menší zpomalení turba. Vše teorie, změřeno jsem to nikdy nenašel (ale už roky ani nehledal). Mám jeden na prodej:)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od tomasgti »

Já mám software pořád stejný, ale právě 2 roky jsem jezdil na origo sání, i když software byl odladěný na sport.sání :) a ty hodnoty můžu porovnat, jelikož před montáží a po montáží (cca hodina) bylo počasí stejné. A i kdybych se na to nezaměřil tak nějak podvědomě už ten displej sleduji (neříkám pořád, ale jsou příležitosti u řízení, kdy můžeš na pár vteřin kouknout jinde než na silnici) a ty hodnoty prostě byly a jsou jiné, což mě překvapilo. A za ty roky s GTIckama už dokáži odlišit subjektivní pocit/placebo od fakt jiného chování a vyššího výkonu :)
Pirelli edition

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od čapik »

Tome, jak se ti zdá ta pěna, ze které je udělaný samotný filtr od VW Racing? Je dostatečně prodyšný ale na druhou stranu dokáže filtrovat?

Čistí se to nějak? Nebo se pak mění kus za kus?
Přílohy
VWR12-FLTR-1.jpg
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od čapik »

swenak píše:U sání jsi nenapsal, že zároveň s tím máš jiný sw:) A taky, že už je tepleji, v zimě jsou menš tlaky, je chladnější vzduch a není potřeba tolik tlačit. Ale jinak ano, sériový box je blbě udělán, ale hlavní restrikce dle mého není umístění, ale hadice z noxu do turba a místo s váhou. Promsérii je to asi fuk. Já vozím serii filtrbox, max pod něj dám tepelní štít. Ono dost vadí i teplo od turba a svodů, kudy vede i trubka tuning sání. Chce to dát i štít (jeden mám volný), nebo omotat.

BlowOff adaptér urychlí vypouštění vzduchu (tss tss), ale díky tomu asi i déle trvá následné nafouknutí. Ale zase by to taky mělo znamenat menší zpomalení turba. Vše teorie, změřeno jsem to nikdy nenašel (ale už roky ani nehledal). Mám jeden na prodej:)

Swene, ohledně toho ventilu - mám dotaz. Negativa co popisuješ výše by nemusel mít tento ventil. Navíc vypouští vzduch do sání jak origo a ne do mot.prostoru. Je to tak?

https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-v-0 ... -5432.html" onclick="window.open(this.href);return false;
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od swenak »

tomasgti píše:Já mám software pořád stejný, ale právě 2 roky jsem jezdil na origo sání, i když software byl odladěný na sport.sání :) a ty hodnoty můžu porovnat, jelikož před montáží a po montáží (cca hodina) bylo počasí stejné. A i kdybych se na to nezaměřil tak nějak podvědomě už ten displej sleduji (neříkám pořád, ale jsou příležitosti u řízení, kdy můžeš na pár vteřin kouknout jinde než na silnici) a ty hodnoty prostě byly a jsou jiné, což mě překvapilo. A za ty roky s GTIckama už dokáži odlišit subjektivní pocit/placebo od fakt jiného chování a vyššího výkonu :)

OK, OK, jako bych nic neřekl :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od tomasgti »

čapik píše:Tome, jak se ti zdá ta pěna, ze které je udělaný samotný filtr od VW Racing? Je dostatečně prodyšný ale na druhou stranu dokáže filtrovat?

Čistí se to nějak? Nebo se pak mění kus za kus?
Co se týká filtru tak to vyrábí ITG (což je britský výrobce pěnových filtrů btw. jeden z britské trojky Ramair, Pipercross, ITG). A pokud už sportovní filtr, tak kvalitní pěnový se zdá být nejlepší variantou (oproti bavlně KN atd.). Pěnové filtry používá i Brabus například :) Pěna je lehce impregnovaná speciálním lepivým olejem a jelikož je filtr vyroben a složen ze tří vrstev, filtrace by měla být na vysoké úrovni. Propustnost bude samozřejmě vyšší než u papíru. Jinak filtr se čistí, je na to speciální sada a musí použít zase speciální olej (nesmí být použit ten na bavlněné filtry) viz. https://www.youtube.com/watch?v=n8UdFYmGzmE" onclick="window.open(this.href);return false;
Přílohy
images.jpg
images.jpg (10.18 KiB) Zobrazeno 3351 x
Pirelli edition

Dorri
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 11.05.2016 07:52

Re: 2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od Dorri »

Všem moc děkuji za osvětu a rady! :)

No do budoucna mám v plánu to chipnout (asi dieselpower nebo sportmotor), ale mám z toho trochu strach ( nerad bych řešil špatný flash apod.) tak jsem si říkal, že bych hodil jako první to sání abych to na to měl připravený a že se pak třeba rozhoupu :D dále catback výfuk od Millteku a to by mi stačilo :)

to: čapik : přesně jak píšeš je to cfs 5W40 nt, tohle jsem potřeboval slyšet, hned v týdnu to tam naleju :D

a ještě bych se rád zeptal, kupoval jsem nová kola a vůbec nevím za kolik bych mohl ty stará prodat, jsou to origo BBS Detroit 18", nevíte prosím přibližnou orientační cenu?

Děkuji a hezký zbytek víkendu všem ;)

fb_vítězslav
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 27.10.2020 20:51

Re: 2.0 TFSi Sportovní sání/ Blow off/ Miller oil

Příspěvek od fb_vítězslav »

Koupil jsem ramair oversize a zatim spokojenost zvuk sileny i když to nejde z videa tak poznat
https://www.youtube.com/watch?v=tbyDRABTsEM

https://www.youtube.com/watch?v=a5Pj0YX1p84

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“