2.0 FSI časování vačky P000A
- Márošš
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.09.2012 23:12
- Bydliště: Nový Bor
2.0 FSI časování vačky P000A
Zdravím, po preventivní výmeně řetězu a napínáku mezi vačky, se mi objevuje chyba P000A - poloha vačkového hřídele A - časování: nizká odezva řada 1 - trvale. Před výměnou to bylo bez problému. Bylo mi řečeno že je to ovládacím ventilem N205, po výmeně problém bez změny. Tlak oleje byl změřen a je v pořádku. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenost? Díky ta odpovědi.
Passat 2.0FSI 4Motion, Highline, R-Line
- Márošš
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.09.2012 23:12
- Bydliště: Nový Bor
Re: 2.0 FSI časování vačky P000A
Problém vyřešen, byl prasklý jeden ze tří kroužku co je na fotce. Zustal mi navíc ventil n205, starší ale funkční když by někdo měl zájem, možné odzkoušet.
Passat 2.0FSI 4Motion, Highline, R-Line
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13.12.2013 17:29
Re: 2.0 FSI časování vačky P000A
Můžu se zeptat, kde se tohle přesně nachází? A jestli jdou ty kroužky objednat samostatně? Mám stejný problém, po výměně řetízku, napínáku a přestavovače mi svítí stejná závada.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03.03.2017 15:54
Re: 2.0 FSI časování vačky P000A
Právě mi volali ze servisu, že mám stejný problém, ale že ty kroužky se nedají koupit zvlášť, ale pouze jako celek 13 000,-... Nemáte někdo nápad, kde je sehnat?
- mbuyer
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 17.03.2015 08:52
Re: 2.0 FSI časování vačky P000A
Mělo to i nějaký zvukový projev? Nepravidelné rachtání a tak? DíkyMárošš píše:Zdravím, po preventivní výmeně řetězu a napínáku mezi vačky, se mi objevuje chyba P000A - poloha vačkového hřídele A - časování: nizká odezva řada 1 - trvale. Před výměnou to bylo bez problému. Bylo mi řečeno že je to ovládacím ventilem N205, po výmeně problém bez změny. Tlak oleje byl změřen a je v pořádku. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenost? Díky ta odpovědi.
MK5gti