Stránka 1 z 1

2.0 FSI časování vačky P000A

Napsal: 16.08.2016 12:22
od Márošš
Zdravím, po preventivní výmeně řetězu a napínáku mezi vačky, se mi objevuje chyba P000A - poloha vačkového hřídele A - časování: nizká odezva řada 1 - trvale. Před výměnou to bylo bez problému. Bylo mi řečeno že je to ovládacím ventilem N205, po výmeně problém bez změny. Tlak oleje byl změřen a je v pořádku. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenost? Díky ta odpovědi.

Re: 2.0 FSI časování vačky P000A

Napsal: 18.08.2016 21:54
od Márošš
Problém vyřešen, byl prasklý jeden ze tří kroužku co je na fotce. Zustal mi navíc ventil n205, starší ale funkční když by někdo měl zájem, možné odzkoušet.

Re: 2.0 FSI časování vačky P000A

Napsal: 08.02.2017 19:25
od Zajíc89
Můžu se zeptat, kde se tohle přesně nachází? A jestli jdou ty kroužky objednat samostatně? Mám stejný problém, po výměně řetízku, napínáku a přestavovače mi svítí stejná závada.

Re: 2.0 FSI časování vačky P000A

Napsal: 03.03.2017 16:01
od Marc159
Právě mi volali ze servisu, že mám stejný problém, ale že ty kroužky se nedají koupit zvlášť, ale pouze jako celek 13 000,-... Nemáte někdo nápad, kde je sehnat?

Re: 2.0 FSI časování vačky P000A

Napsal: 26.04.2017 07:42
od mbuyer
Márošš píše:Zdravím, po preventivní výmeně řetězu a napínáku mezi vačky, se mi objevuje chyba P000A - poloha vačkového hřídele A - časování: nizká odezva řada 1 - trvale. Před výměnou to bylo bez problému. Bylo mi řečeno že je to ovládacím ventilem N205, po výmeně problém bez změny. Tlak oleje byl změřen a je v pořádku. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenost? Díky ta odpovědi.
Mělo to i nějaký zvukový projev? Nepravidelné rachtání a tak? Díky