2.0 tfsi - netahá v otáčkách
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Ahoj klucí, prosíííím zase o pomoc .. Zhruba měsíc pozoruju pokles výkonu od 5tis vejš a zejména od 3kvaltu nahoru. Není to uplná ztráta jakože nouzák, ale přestane mít chuť jít za otáčkama a pocitově přestane tahat. Nejdřív se to projevilo jen občas a ted už to je línější pořád. Kdysi mi to u upravený rotačky dělala padající nafta (pocitově stejnej pokles, jen pro představu). Jedná se o 2.0 tfsi typ BWA, udělanej soft a downpipe 76mm bez katů (270PS/370Nm) Logoval jsem turbo a to tlačilo cca 14dní zpět jak má. Dnes jsem znova zkoušel.. Turbo netlačí to co má jak jsem původně změřil .. špičku mám necelých 1,2 a v létě tlačilo k 1,4.. Původně mě napadlo, jestli není problém s dodávkou paliva, ale to jsem dnes vyloučil. Zkouknu ještě váhu, ale nevím kolik má dávat zdravá.. Jinak svíčky, moduly, rozvody, přetlak ventil na turbu, filtry všechno je to nový - najeto cca 5tis km.. Jinak diagnostika bez závad.. Dřív to od 5tis tahalo jak blbý až přes 7tis.. Nevíte na co se zaměřit? Turbo, váha, čidlo tlaku? Přikládám graf turba měřeno do kopce na 3st..
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Je chladněji, není potřeba takový tlak na stejné množství vzduchu. Jinak takové měření je docela nanic, radši loguj, jde pak i porovnávat, máš vztah s jinými hodnotami, otáčky.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Nechal jsem si tam jen turbo, abych viděl průběh S tím chladnějším vzduchem jsem si to taky říkal, ale proč se tý potvoře nechce od 5tis jako dřív.. Dnes ještě zkusím zkouknout vačku a vyměnit zpátky starej elektromagn. ventil na turbu.. Možná jsem jen magor a zvyknul jsem si už na výkon
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Už jsem ujištěnej, že jsem si nezvyknul Dal jsem dnes starej elektromagnetickej ventil (N 249) a hned jsem tlačil 1,4.. Ale co je pořád za problém, tak že to někdy tahá a někdy ne. Jel jsem kudlu 2,3,4 a na 2 a 3 to tahalo jak prdlý a na 4 to zase jakoby umřelo.. Napadlo mě, jestli nezačíná být actuator v hajzlu, že neudrží regulovat turbo, nebo nějaká hadička od N75.. Každopádně je to od turba, ale kde začít Je divný, že se to projevuje různě. Tady jsou logy.. První na 3 do kopce - línější, další je z kopce 2,3,4 tahalo dobře, do kopce 2,3,4 tahalo taky dobře a poslední mi na 4 přestal tahat od 5tis..
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Tak to vypadá na prasklej wastegate
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Nebo prasklá litina na dosedací ploše. To je velmi časté.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Než to rozhodím.. Dá se to zavařit? Vím že to je častá závada, ale jak se dá vyřešit aniž bych dával nový turbo. Vzal bych klidně i starší, ale asi je větší šance že to rupne znova u staršího než o novýho
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Tak je to prasklá litina u klapky závada nalezena.. zkusím sehnat litinu, ptž střed mám v pohodě
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Konečně mám fungl nový turbo a proběhla zkouška.. Pro kontrolu jsem nalogoval i to nový turbo a trošku se divím tomu propadu požadavek vs realný Co to muže být? Turbo je nový orig, žádný repas. Cca před 6tis ot. to spadne a pak zase nafoukne. Dnes jsem to zkusil na dálnici a na 5st. to je kurevsky znát, na budíku mi klesne tlak z 1,1 k 0,5bar a pak zase vyleze zpátky.. Po čem jít? Logicky si říkám, že asi soft, když požadavek padá.. Nebo to může být něco s regulací?
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
SW nebudu řešit, ale za ty peníze co jsi psal to moc orig nebude, aspoň ne ofic., nafoť štítek. Do SZ.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
jake jsou priciny prasknuti te litiny? spatne dochlazovani? ja na starem turbu sice nemel prasklou litinu, ale ten wastegate ventil mel dost vuli...
Pirelli edition
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Nedochlazování a spíš hlavně nedostatečné prohřátí před vyššíma otáčkama.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Na ohrati a dochlazovani si dávám bacha, nejsem prase jinak už je to OK, křivka už je bez zubu. dělala to váha. Chudla směs.. jinak to turbo je orig na 100%, psal jsem cenu bez DPH .. praskajici litina je údajně běžná závada já se k autu chovám jak k dítěti, neříkám ze se nesvezu, ale hlídam si ohrati a chlazení.. na to už mám rozum
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
Praská to i při největší péči tak po 150tis, i bez úpravy výkonu. Teplotní namáhání v místě odfuku je přiliš velké a příliš časté. Vlastně je tam permanentní puls o nějakých 150 až 250stupňů. Nechtělo se mi tomu věřit, ale je to změřené.tomasgti píše:jake jsou priciny prasknuti te litiny? spatne dochlazovani? ja na starem turbu sice nemel prasklou litinu, ale ten wastegate ventil mel dost vuli...
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2.0 tfsi - netahá v otáčkách
takze 150tis.km turbo na tfsi to se da celkem... cipnuty pocitam tak polovinu
Pirelli edition