2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
VWLupo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 27.02.2014 21:10
Bydliště: Prachatice/ Praha

2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od VWLupo »

Zdravím, snažil jsem si vše pročíst, jsou tu podobná témata, ale řešená věcma který mi nepomohli a proto prosím o radu. Motor: AXX 2.0TFSI(DSG), origo soft, dal jsem na auto sání K&N,nevím jestli to s tím může souviset, zhruba po 8tkm začlo jemné pulzování výkonu (nad 180 km/h) v tahu ve vyšších otáčkách(4000k a více), prohlubovalo se to až do stádia kdy motor chvíli táhne a chvíli ne a to se opakuje furt dokola, navíc mi začal padat do nouze(občas začne táhnou na půl plynu jak kdybych měl podlahu a letí jako z praku a výkon nepadá) chyba 564-regulace plniciho tlaku- regulační mez překročena. Začal jsem zdvihátkem na palivové pumpě, palivovým filtrem a nic se nezměnilo, dál byl na řadě regulační ventil který byl plastový bez těsnící gumy, proto jsem tam pořídil blow off Forge(podtlak)- celokovový tělo abych zabránil úniku tlaku, vyndal jsem pro jistotu i kat kdyby byl zacpanej a dal průchozí downpipe bez katu, problém stále trvá. Dále jsem zkoušel odpojit váhu vzduchu a lambdu, žádná změna. Napíchli jsme to a koukali jak reguluje turbo(bohužel jen po městě), regulace funguje perfektně, lambda taky. Jediné co mě napadá je regulační táhlo na turbu, nemůže být přidřené, a ve vysokých otáčkách špatně reguluje ? Cca před rokem se nastavovalo, ale fungovalo to bez problému. Taky mi to píše chybu- 1089- systém odvětrání palivové nádrže-čerstvý vzduch. Kdyby mi tahle chyba dělala podtlak v nádrži tak by mi to hlásilo nízký tlak paliva ne? Podtlak v nádrži mi to nedělá, aspoň tedy nic neslyším když otevírám víčko. Nevím jakým směrem se vydat dál, jestli ta regulace na turbu- vyměnit táhlo, nebo se zaměřit na soft a palivo, budu rád za každou radu, předem dík. Ještě dodám motor je po generálce- rozvody, rozvody vaček, přenastavovač vaček, šály, kompletně pretěšněn atd...turbo bylo před rokem venku a 100 procentní stav, žádná vůle ani prasklina.

Uživatelský avatar
VWLupo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 27.02.2014 21:10
Bydliště: Prachatice/ Praha

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od VWLupo »

Ještě otázka, kdyby bylo prasklý turbo na obtoku nebo na dosedací ploše tak by se ztrácel výkon rovnoměrně ne? Nebo by docházelo tahle ke kolísání?

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od swenak »

Spíše nereguluje vůbec a zavírá se kvůli přetlaku škrtící klapka, což bude ta chybová hláška. Ale nemusí to být pouze mechanická závada přidření, může v actuatoru prasknout membrána. Stejně tak mohl odejít ten regulační ventil actuatoru, nebo hadičky.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
VWLupo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 27.02.2014 21:10
Bydliště: Prachatice/ Praha

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od VWLupo »

Takže jestli dobře chápu tak zkusit vyměnit tuhle celou sestavu? Hledal jsem ten actuator a nemůžu ho najít samostatně na prodej :( , hadičky a ten ovládací ventil k sehnání je :). Děkuji za radu, tý membráně jsem nevěnoval pozornost...
Přílohy
regulace tfsi.JPG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od swenak »

Není nutné měnit předem, to jde otestovat natlakováním přes kompresor, jestli se něco děje a snad se štěstím, i při jakém tlaku otevírá. Samostatně popravdě nevím, jestli jde sehnat přímo konkrétní verzi, ale třeba od Garett, nebo jak je na fotce Forge a podobně, to sehnat jde, ale je to zbytečné a drahé.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od Vesel »

Hele naloguj to ja mel taky nutkani vymenit actuator a byla to blba N75ka vsadim boty ze to bude i tvuj problem. Turbo mi taky regulovalo ale jak sem na to dupl u 3000ot spadlo do nouzaku a nazdar + teda reflash vsech jednotek a ztrata chipu od predchoziho majitele ale chtel sem to tak
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
VWLupo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 27.02.2014 21:10
Bydliště: Prachatice/ Praha

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od VWLupo »

Vesel, a měl si taky pravidelný kolísání výkonu ve vyšších otáčkách? Nebo to jen padalo do nouze? Mě to padne většinou jen když držím chvíli podlahu, dálnice atd..vyřešil jsem to teď tak že jsem koupil na zimu MK2 1.6D a GTI muselo pod střechu a musim to začít řešit/rozebírat. :-)

Uživatelský avatar
VWLupo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 27.02.2014 21:10
Bydliště: Prachatice/ Praha

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od VWLupo »

Tady mám chybový hlášky, ta chyba 5634 byla asi odpojenou baterkou ☺️ Ale jistej si nejsem. Taky mi to jednou vypsalo dohromady váhu vzduchu, palivovou pumpu a jeste neco a četnost byla stejna. Je možný ze to bylo tim ze jsem mel odpojenou pumpu kdyz jsem měnil to zdvihatko. Chyba katu je jasna- kat neni. Dela si to proste co chce :-D. Naštěstí mam celou zimu se s tim soupeřit.
Přílohy
image.jpg

Uživatelský avatar
VWLupo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 27.02.2014 21:10
Bydliště: Prachatice/ Praha

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od VWLupo »

Jako prvni zkusím tedy ten N75, přeci jen stoji 500kč, ne 4500kč jako aktuator. S novým N75 poprosím aby mi to kamarad nafoukal a uvidím dal ☺️.

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od denis.82 »

A fakt mas origo soft? Me to zacalo delat po cipu, do nouze sice (zatim) nepada,ale kolem 4000 otacek neprijemne kolisani,jako kdyby motor vynechal...a pak to zase naskoci. Ale moc s tim nejezdim,tak jsem zatim nic neresil. Diag. bez chyb.
RS6 Performance 445kw

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od Vesel »

Hele mel sem tez chybu meze prekrocena s tim kolisanim vykonu mel sem to ze sem dal knedlik prestalo to jet ani sem nemohl predjet po cca 3 minut jizdy zase ok po case to zaclo padat do nouze. Mmj za ten reflash jednotek zaplatis 250 tak zkus i to a mas jistotu origo SW. Kde si sem dokonce cetl myslim na skoda forum ze 2.0 tfsi mela chybu v jednotce ze se zavirala klapka na turbu reflash to opravil. Ale verim tomu ze mas to stejny co sem mel ja. Hlavne ty hadicky pak napoj spravne :D
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
VWLupo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 27.02.2014 21:10
Bydliště: Prachatice/ Praha

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od VWLupo »

Denis.82: soft origo, ale o chipu přemýšlím od BSR, u koho si delal ty ? Hodne jsem četl o tom ze tfsi po chipu zlobí :-(.
Vesel: ok zkusím i reflash, doufam ze to bude jen ten n75, jak vubec ten reflash probíhá to musis do autorizovanýho servisu? Jinak ty hadicky pořídím taky radši novy, jsou pod nejakym cislem nebo se to kupuje na metráž?

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od Vesel »

Neni potreba kupovat hadicky pokud nejsou trhly. JJ autorizak prace na 30 minut
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od tomasgti »

na BSR se vykasli :) vystupujou jako profi firma, ale maji uni chipy na vsechny mozny znacky. I kdyz puvodne to byl "dvorni" tuner volva,saabu, ale vzhledem k rozsirenosti techto znacek, by pro ne bylo ztratove delat jen svedy. Tak zacli vrtat do vsech znacek a vysledek je? Kvantita oproti kvalite :)

Pokud uvazujes v techto cenach podobne BSR rozhodne bych auto sveril nekomu, kdo se specializuje jen na koncern a to je napriklad APR!
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0TFSI kolísání výkonu+ padání do nouze

Příspěvek od swenak »

Hlavně neměň něco, co nemusíš, jak ventil, tak hadičky i actuator jde ověřit.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“