2.0 FSI BLR nastavení plus utahovací momenty

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
bmw4ever
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 11.11.2009 16:02

2.0 FSI BLR nastavení plus utahovací momenty

Příspěvek od bmw4ever »

Ahoj

Tlačítko hledat jsem použil ale nic pořádnýho mi to nenašlo. Byl by někdo tak hodný a poskytnul utahovací momenty a nastavení rozvodů na motor 2.0 FSI BLR?

Děkuji moc

bmw4ever
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 11.11.2009 16:02

Re: 2.0 FSI BLR nastavení plus utahovací momenty

Příspěvek od bmw4ever »

No nikdo mi tu nepomohl ani neporadil ale rád to sem dám, snad to pomůže :D

SKODA; OCTAVIA II (1Z3); 2.0 FSI; kW: 110
Výfukové zařízení
Sběrné výfukové potrubí
25 Nm Vyměnit matice a použít montážní pastu
Držák výfukového potrubí
23 Nm
Katalyzátor
25 Nm Vyměnit matice a použít montážní pastu
Sání vzduchu
Koleno sacího potrubí
10 Nm
Palivový systém-směs
Rozdělovací trubka paliva
10 Nm
Klimatizace
Kompresor klimatizace
25 Nm
Tlakové vedení - kompresor klimatizace
23 Nm
Palivový systém-zdroj
Držák palivového filtru
3 Nm
Chlazení
Čerpadlo chladicí kapaliny
15 Nm
Blok motoru
Hlavní ložisko
Stupeň 01 65 Nm Použít nové šrouby.
Stupeň 02 90°
Ložisko ojnice
Stupeň 01 30 Nm Vyměnit šroub a namazat lehce olejem.
Stupeň 02 90°
Středící šroub klikového hřídele
90 Nm + 90° Použít nový šroub.
Unašecí kotouč
60 Nm + 90° Použít nový šroub(y).
Tlumič vibrací
10 Nm + 90° Použít nový šroub(y).
Setrvačník
60 Nm + 90° Použít nový šroub(y).
Kryt setrvačníku
10 Nm
Uložení motoru
Držák agregátu
Nosič agregátů z hliníku, M12, Stupeň 01 70 Nm Použít nový šroub(y).
Nosič agregátů z hliníku, M12, Stupeň 02 135°
Nosič agregátů z ocelového plechu, M12, Stupeň 01 90 Nm Použít nový šroub(y).
Nosič agregátů z ocelového plechu, M12, Stupeň 02 180°
Momentová vzpěra
u převodovky, Pevnostní třída 8.8 40 Nm + 90° Použít nový šroub(y).
u převodovky, Pevnostní třída 10.9 50 Nm + 90° pouze se závitovou vložkou
na držáku agregátu 100 Nm + 90° Použít nový šroub(y).
Držák - momentové vzpěry
Stupeň 01 40 Nm
Stupeň 02 90°
Držák motoru
u bloku motoru 45 Nm
Ložisko motoru
u držáku motoru 60 Nm + 90° Použít nový šroub(y).
na karosérii 40 Nm + 90° Použít nový šroub(y).
Vzpěra 20 Nm + 90° Použít nový šroub(y).
Motor management
Snímač klepání
20 Nm
Snímač klikového hřídele
10 Nm
Lambda sonda
55 Nm
Snímač vačkového hřídele
10 Nm
Mazání motoru
Pouzdro olejového filtru
Uzávěr 25 Nm
u bloku motoru 15 Nm + 90° Použít nový šroub(y).
Olejový chladič
25 Nm
Řetězové kolo olejového čerpadla
25 Nm
Olejová vana
u bloku motoru 15 Nm Utáhnout šrouby postupně křížem.
u převodovky 40 Nm
Vypouštěcí šroub(y) pro olej
30 Nm Použít nový šroub(y).
Řízení motoru
Rozvodové kolo vačkového hřídele
50 Nm + 180° Použít nový šroub(y).
Stavěč vačkového hřídele
20 Nm + 45° Použít nový šroub(y).
Napínací zařízení hnacího řetězu olejového čerpadla
15 Nm
Napínací kladka ozubeného řemene
25 Nm
Napínací zařízení ozubeného řemene
25 Nm
Vodicí kladka ozubeného řemenu - pohon vačkového hřídele
nahoře 25 Nm Použít prostředek na zajištění šroubů.
dole 35 Nm
Horní ozubeného řemene
10 Nm Použít prostředek na zajištění šroubů.
Spodní kryt ozubeného řemene
10 Nm Použít prostředek na zajištění šroubů.
Přídavné agregáty
Alternátor
23 Nm
Držák alternátoru
52 Nm Utáhnout křížem.
Napínací zařízení řemene agregátu
23 Nm
Startovací systém
Startér
M12 80 Nm
M10 40 Nm
Zapalovací systém
Zapalovací svíčky
25 Nm
Hlava válců
Ložiska vačkového hřídele
Stupeň 01 8 Nm Použít nový šroub(y).
Stupeň 02 90°
(Sada) ventilového víka
10 Nm Dotahovat šrouby zevnitř ven křížem.
Šrouby s válcovou hlavou
Stupeň 01 40 Nm Použít nový šroub(y). Image
Stupeň 02 90°
Stupeň 03 90°
Nová délka dříku šroubů hlavy válců
124,0 mm

Jarismen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 10.11.2010 07:41

Re: 2.0 FSI BLR nastavení plus utahovací momenty

Příspěvek od Jarismen »

Jo hochu, taky jsem potřeboval poradit, ale tady je to úplně mrtvé. Oproti BMWklubu, tam je to jiná liga.

Uživatelský avatar
vespa.
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 28.09.2017 21:21

Re: 2.0 FSI BLR nastavení plus utahovací momenty

Příspěvek od vespa. »

No, za to, že tady jsi od roku 2010 jsi to se 6ti příspěvkama zrovna nevytrhl, sorry za OT.
VW Golf Goal V 1.4 16v

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“