2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od čapik »

Zdar, máte někdo na svém GTi deaktivované nebo odstraněné vířívé klapky?

Nějaké zkušenosti jaký to mělo na motor vliv?

+ jak se chová v nižších otáčkách?

Díky, za případné info

https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-v-0 ... -4554.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrázek
obrázek od HHS
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
EgoBurian
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 28.06.2016 17:03
Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)

Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od EgoBurian »

Zdar, heleď v Novým Jičíně je člověk co upravuje všechny možný TSI (nejčastejc Cupry) a řeší to tam vcelku často :)
Jestli ho znáš nevím ale pokud máš fb tak je tam jako Chorche Steel Pospíšil nebo No turbo no performance.
Snad ti to pomůže :)
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/

Uživatelský avatar
PetrSs
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 308
Registrován: 16.02.2012 20:58
Bydliště: Jihlava

Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od PetrSs »

Pokud máš sériové auto odstranění neřeš,maximálně sundat vyčistit sací kanálky od karbonu a klapky zkontrolovat.Vyplatí se to řešit až u upravených aut,osobně mám stage 2 a klapky stále funkční prozatím
Golf V GTI edition 30,big brake kit audi tt rs 370mm,ramair intake,LOBA motorsport HPFP APR Stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od motorpower »

Nezbývá než souhlasit, vypnout umím, ale spíš tím stratíš trochu odspodu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od čapik »

jde mi pouze o optimální chod motoru. A tato pikačovina je zdrojem celkem větších závad. Proto uvažuji nad koupí toho setu od CTS.

Ale pokud by to ztrácelo v nižších otáčkách, tak to je špatně. Protože mám DSG a při normální jízdě to točí 1600 - 2000 :-(
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od motorpower »

Zase tak výrazné to není, a DSG pokud nejsi na dálnici je ideální v režimu sport.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od tomasgti »

mam na prodej kdyztak od CTS uplne nove 3000,-
Přílohy
IMG_3989.JPG
Pirelli edition

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od motorpower »

Asi se to opravilo samo.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Bruno13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 30.04.2020 21:38

Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od Bruno13 »

VW GOLF V GT SPORT 1.4 TSI 103 kW

Já jsem je deaktivoval.

Vakuové ovládání jsem zaaretoval v pozici otevřeno.
Kontrolka motoru nesvítí.

Motor reaguje pružně a hodnoty emisí jsou v normě.

Jen tankuji 100 oktanů.

Protože pokud automobil s TSI podtočíte, můžete podpálit ventily a písty.

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od swenak »

Až na to, že tohle není TSI, ale TFSI a je to zcela jiný motor, tak dík za info :-) Jinak, odstranění má i negativa, starty jsou někdy horší za studena a v chladném počasí prvních pár km i při jenom lehce zvýšené zátěži (stačí menší kopec) kde tu cukne.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Johnnyjbl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 09.08.2020 22:09

Re: 2,0 TFSI - odstranění vířivých klapek

Příspěvek od Johnnyjbl »

Taky mi to házelo chybu klapek, byly zaseknutý. Než bych koupil nový za 12k, dal jsem záslepky. Sehnal jsem někde na bazoši a hlavně levněji, než jsou na netu. Tam za to chtějí nesmyls. Žádnej úbytek ve spodu jsem ale nezaznamenal. Jede to úplně stejně.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“