lehce tuningu od nemeckych kolegu
- Dejvidos
- Závodník
- Příspěvky: 515
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
lehce tuningu od nemeckych kolegu
dobre si tam hrajou s vykonama na ceny nekoukejte, ty jsou nehorazne
GTI
level 1 - 176 kw / 240 hp - 340Nm - € 998,-
level 2 - 188 kw / 255 hp - 360Nm - € 1998,-
level 3 - 210 kw / 286 hp - 400Nm - € 6998,-
EVO level - 220 kw / 300 hp - 420Nm - € 11950,-
R32
level 1 - 265 kw / 360 hp - 450Nm - € 12950,-
level 2 - 294 kw / 400 hp - 520Nm - € 16950,-
level 3 - 331 kw / 450 hp - 590Nm - € 19950,-
level 4 - 368 kw / 500 hp - 650Nm - € 27950,-
level 5 - Bi-Turbo - 441 kw / 600 hp - 720Nm - € 39950,-
s dieslama si tam taky pekne hrajou
http://www.bb-automobiltechnik.de/bb200 ... /index.php
GTI
level 1 - 176 kw / 240 hp - 340Nm - € 998,-
level 2 - 188 kw / 255 hp - 360Nm - € 1998,-
level 3 - 210 kw / 286 hp - 400Nm - € 6998,-
EVO level - 220 kw / 300 hp - 420Nm - € 11950,-
R32
level 1 - 265 kw / 360 hp - 450Nm - € 12950,-
level 2 - 294 kw / 400 hp - 520Nm - € 16950,-
level 3 - 331 kw / 450 hp - 590Nm - € 19950,-
level 4 - 368 kw / 500 hp - 650Nm - € 27950,-
level 5 - Bi-Turbo - 441 kw / 600 hp - 720Nm - € 39950,-
s dieslama si tam taky pekne hrajou
http://www.bb-automobiltechnik.de/bb200 ... /index.php
- Benne
- VWexpert
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pri BratislaVWe :)
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
huste, R32 600 HP o.O zverinka no
- Dejvidos
- Závodník
- Příspěvky: 515
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
no to jo, ale za tu cenu mas este jednu funglovku v plny palbe na litani jenom o svatkachBenne píše:huste, R32 600 HP o.O zverinka no
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
zrovna teď jsem to řešil o víkendu a co jsem viděl tak max u GTI 200ps je 340ps
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- Dejvidos
- Závodník
- Příspěvky: 515
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
no to bude potom taky palba pak skoda ze to je jen predohrabMartin IV. píše:zrovna teď jsem to řešil o víkendu a co jsem viděl tak max u GTI 200ps je 340ps
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
jj, myslím si že optimální je to na těch 240koníku
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- Benne
- VWexpert
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pri BratislaVWe :)
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
DSG zvladne aky vykon ?
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
u DSG nejde o výkon ale o točivý moment, jenž je schopna převodovka přenést. DSG bezpečně přenese 350NM, ale dělají se i úpravy pro 430 NM, kde se upravuje i soft převodovky.
Těžko říct, proč Edition 30 má sice o 30koní víc než obyč GTi, ale krouťák mu zvedli jen o 20NM, když na stejný výkon lze upravit GTi až o 70NM....
Těžko říct, proč Edition 30 má sice o 30koní víc než obyč GTi, ale krouťák mu zvedli jen o 20NM, když na stejný výkon lze upravit GTi až o 70NM....
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- TurboZ
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 15.04.2008 17:56
- Bydliště: Brno
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
Nechci urazit, ale VÝKON se počítá z krouťáku..čapik píše:Těžko říct, proč Edition 30 má sice o 30koní víc než obyč GTi, ale krouťák mu zvedli jen o 20NM, když na stejný výkon lze upravit GTi až o 70NM....
VWhite GTI KR...Catch me .. I'm Rabbit
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
ne v poho, to že se počítá výkon z krouťáku a otáček je jasné, ale právě proto tedy mohli zvednout krouťák více na úkor otáček, což bylo super u obyč verze GTI, kde ten krouťák byl už v nízkých otáčkáchTurboZ píše:Nechci urazit, ale VÝKON se počítá z krouťáku..čapik píše:Těžko říct, proč Edition 30 má sice o 30koní víc než obyč GTi, ale krouťák mu zvedli jen o 20NM, když na stejný výkon lze upravit GTi až o 70NM....
My fast doesn´t like hondas * * * * *
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 07.04.2008 18:21
- Bydliště: Teplice
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
Nazdárek, zdravim Vás, dlouho sem tu nebyl, bylo moooc práce, ale k věci.
1. tunit sérii turbo KKK neni dobrý, moje zkušenost turbo KO, ale už vim o dalšim KKK, který je taky KO!!
2. DSG snese v pohodě 400NM, moje GTI má dnes 394NM, zatim to vše drží pohromadě a nesype se to, musim zaťukat ujeto od posledního většího zásahu 5.000km a zatim v pohodě
3. DSG upravená, tj. hardware - kolečka převodů na jednotlivých stupních a hlavně dvouspojka, software - naprohramování jiného režimu řazení, dá se koupit 6-ti kvalt DSG na 540NM za 3.250,-EU nebo 7-mi kvalt DSG 680NM za 5.410,-EU. Mám tu první už doma v krabici a těšim se až tam bude, po odblokování NM v RJ, které mám teď omezené sem zvědavej kolik tam vletí
4. pokud tunit KKK turbo nelézt přes 240k, vlastní zkušenost
Jinak GTI zatim šlape, pouze spotřeba předních pneu je dost velká, vydrží 10-15.000km
To Dejvidos: snad bude teď chvilka a stavim se pro tu ELSU
1. tunit sérii turbo KKK neni dobrý, moje zkušenost turbo KO, ale už vim o dalšim KKK, který je taky KO!!
2. DSG snese v pohodě 400NM, moje GTI má dnes 394NM, zatim to vše drží pohromadě a nesype se to, musim zaťukat ujeto od posledního většího zásahu 5.000km a zatim v pohodě
3. DSG upravená, tj. hardware - kolečka převodů na jednotlivých stupních a hlavně dvouspojka, software - naprohramování jiného režimu řazení, dá se koupit 6-ti kvalt DSG na 540NM za 3.250,-EU nebo 7-mi kvalt DSG 680NM za 5.410,-EU. Mám tu první už doma v krabici a těšim se až tam bude, po odblokování NM v RJ, které mám teď omezené sem zvědavej kolik tam vletí
4. pokud tunit KKK turbo nelézt přes 240k, vlastní zkušenost
Jinak GTI zatim šlape, pouze spotřeba předních pneu je dost velká, vydrží 10-15.000km
To Dejvidos: snad bude teď chvilka a stavim se pro tu ELSU
- Dejvidos
- Závodník
- Příspěvky: 515
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
vozim ji stale v kufru (pokud mi ji tajne nekdo nevyndal)satula píše:Nazdárek, zdravim Vás, dlouho sem tu nebyl, bylo moooc práce, ale k věci.
1. tunit sérii turbo KKK neni dobrý, moje zkušenost turbo KO, ale už vim o dalšim KKK, který je taky KO!!
2. DSG snese v pohodě 400NM, moje GTI má dnes 394NM, zatim to vše drží pohromadě a nesype se to, musim zaťukat ujeto od posledního většího zásahu 5.000km a zatim v pohodě
3. DSG upravená, tj. hardware - kolečka převodů na jednotlivých stupních a hlavně dvouspojka, software - naprohramování jiného režimu řazení, dá se koupit 6-ti kvalt DSG na 540NM za 3.250,-EU nebo 7-mi kvalt DSG 680NM za 5.410,-EU. Mám tu první už doma v krabici a těšim se až tam bude, po odblokování NM v RJ, které mám teď omezené sem zvědavej kolik tam vletí
4. pokud tunit KKK turbo nelézt přes 240k, vlastní zkušenost
Jinak GTI zatim šlape, pouze spotřeba předních pneu je dost velká, vydrží 10-15.000km
To Dejvidos: snad bude teď chvilka a stavim se pro tu ELSU
-
- Řidič
- Příspěvky: 98
- Registrován: 19.05.2008 18:06
- Bydliště: Martin - Slovensko
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
Hmm,velmi pekne! A 1.6i 75KW by neslo nacipovat?
- cubic214
- Závodník
- Příspěvky: 528
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žilina (SK)
Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu
nema to trubo takze narast minimalny za vela penazi malo muziky naviacsovo píše:Hmm,velmi pekne! A 1.6i 75KW by neslo nacipovat?