lehce tuningu od nemeckych kolegu

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dejvidos
Závodník
Závodník
Příspěvky: 515
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od Dejvidos »

dobre si tam hrajou s vykonama :-) na ceny nekoukejte, ty jsou nehorazne ;-)

GTI
level 1 - 176 kw / 240 hp - 340Nm - € 998,-
level 2 - 188 kw / 255 hp - 360Nm - € 1998,-
level 3 - 210 kw / 286 hp - 400Nm - € 6998,-
EVO level - 220 kw / 300 hp - 420Nm - € 11950,-

R32
level 1 - 265 kw / 360 hp - 450Nm - € 12950,-
level 2 - 294 kw / 400 hp - 520Nm - € 16950,-
level 3 - 331 kw / 450 hp - 590Nm - € 19950,-
level 4 - 368 kw / 500 hp - 650Nm - € 27950,-
level 5 - Bi-Turbo - 441 kw / 600 hp - 720Nm - € 39950,-

s dieslama si tam taky pekne hrajou

http://www.bb-automobiltechnik.de/bb200 ... /index.php

Uživatelský avatar
Benne
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3706
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pri BratislaVWe :)

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od Benne »

huste, R32 600 HP o.O zverinka no :D

Uživatelský avatar
Dejvidos
Závodník
Závodník
Příspěvky: 515
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od Dejvidos »

Benne píše:huste, R32 600 HP o.O zverinka no :D
no to jo, ale za tu cenu mas este jednu funglovku v plny palbe na litani jenom o svatkach :-)

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od čapik »

zrovna teď jsem to řešil o víkendu a co jsem viděl tak max u GTI 200ps je 340ps 8)
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Dejvidos
Závodník
Závodník
Příspěvky: 515
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od Dejvidos »

Martin IV. píše:zrovna teď jsem to řešil o víkendu a co jsem viděl tak max u GTI 200ps je 340ps 8)
no to bude potom taky palba :-) pak skoda ze to je jen predohrab

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od čapik »

jj, myslím si že optimální je to na těch 240koníku
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Benne
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3706
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pri BratislaVWe :)

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od Benne »

DSG zvladne aky vykon ?

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od čapik »

u DSG nejde o výkon ale o točivý moment, jenž je schopna převodovka přenést. DSG bezpečně přenese 350NM, ale dělají se i úpravy pro 430 NM, kde se upravuje i soft převodovky.

Těžko říct, proč Edition 30 má sice o 30koní víc než obyč GTi, ale krouťák mu zvedli jen o 20NM, když na stejný výkon lze upravit GTi až o 70NM....
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
TurboZ
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 15.04.2008 17:56
Bydliště: Brno

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od TurboZ »

čapik píše:Těžko říct, proč Edition 30 má sice o 30koní víc než obyč GTi, ale krouťák mu zvedli jen o 20NM, když na stejný výkon lze upravit GTi až o 70NM....
Nechci urazit, ale VÝKON se počítá z krouťáku.. :D
VWhite GTI KR...Catch me .. I'm Rabbit

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od čapik »

TurboZ píše:
čapik píše:Těžko říct, proč Edition 30 má sice o 30koní víc než obyč GTi, ale krouťák mu zvedli jen o 20NM, když na stejný výkon lze upravit GTi až o 70NM....
Nechci urazit, ale VÝKON se počítá z krouťáku.. :D
ne v poho, to že se počítá výkon z krouťáku a otáček je jasné, ale právě proto tedy mohli zvednout krouťák více na úkor otáček, což bylo super u obyč verze GTI, kde ten krouťák byl už v nízkých otáčkách
My fast doesn´t like hondas * * * * *

satula
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 07.04.2008 18:21
Bydliště: Teplice

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od satula »

Nazdárek, zdravim Vás, dlouho sem tu nebyl, bylo moooc práce, ale k věci.
1. tunit sérii turbo KKK neni dobrý, moje zkušenost turbo KO, ale už vim o dalšim KKK, který je taky KO!!
2. DSG snese v pohodě 400NM, moje GTI má dnes 394NM, zatim to vše drží pohromadě a nesype se to, musim zaťukat ujeto od posledního většího zásahu 5.000km a zatim v pohodě
3. DSG upravená, tj. hardware - kolečka převodů na jednotlivých stupních a hlavně dvouspojka, software - naprohramování jiného režimu řazení, dá se koupit 6-ti kvalt DSG na 540NM za 3.250,-EU nebo 7-mi kvalt DSG 680NM za 5.410,-EU. Mám tu první už doma v krabici a těšim se až tam bude, po odblokování NM v RJ, které mám teď omezené sem zvědavej kolik tam vletí :lol:
4. pokud tunit KKK turbo nelézt přes 240k, vlastní zkušenost

Jinak GTI zatim šlape, pouze spotřeba předních pneu je dost velká, vydrží 10-15.000km :roll:

To Dejvidos: snad bude teď chvilka a stavim se pro tu ELSU

Uživatelský avatar
Dejvidos
Závodník
Závodník
Příspěvky: 515
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od Dejvidos »

satula píše:Nazdárek, zdravim Vás, dlouho sem tu nebyl, bylo moooc práce, ale k věci.
1. tunit sérii turbo KKK neni dobrý, moje zkušenost turbo KO, ale už vim o dalšim KKK, který je taky KO!!
2. DSG snese v pohodě 400NM, moje GTI má dnes 394NM, zatim to vše drží pohromadě a nesype se to, musim zaťukat ujeto od posledního většího zásahu 5.000km a zatim v pohodě
3. DSG upravená, tj. hardware - kolečka převodů na jednotlivých stupních a hlavně dvouspojka, software - naprohramování jiného režimu řazení, dá se koupit 6-ti kvalt DSG na 540NM za 3.250,-EU nebo 7-mi kvalt DSG 680NM za 5.410,-EU. Mám tu první už doma v krabici a těšim se až tam bude, po odblokování NM v RJ, které mám teď omezené sem zvědavej kolik tam vletí :lol:
4. pokud tunit KKK turbo nelézt přes 240k, vlastní zkušenost

Jinak GTI zatim šlape, pouze spotřeba předních pneu je dost velká, vydrží 10-15.000km :roll:

To Dejvidos: snad bude teď chvilka a stavim se pro tu ELSU
vozim ji stale v kufru ;-) (pokud mi ji tajne nekdo nevyndal)

sovo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 98
Registrován: 19.05.2008 18:06
Bydliště: Martin - Slovensko

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od sovo »

Hmm,velmi pekne! A 1.6i 75KW by neslo nacipovat?

Uživatelský avatar
cubic214
Závodník
Závodník
Příspěvky: 528
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Žilina (SK)

Re: lehce tuningu od nemeckych kolegu

Příspěvek od cubic214 »

sovo píše:Hmm,velmi pekne! A 1.6i 75KW by neslo nacipovat?
nema to trubo takze narast minimalny :( za vela penazi malo muziky naviac

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“