dyť si říkal aŤ si to přepíšuconcorde píše:golf HTP, mě picne
1,4 TSI - Dojmy..
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jen 50 tis...no tak to nevim kdo by si to koupil..Navic 1.4 takhle silne nadopovana..no moc tomu neverim...jak se rika ze objem nicim nenahradis tak tady se toho prave bojim...a jestli by byl rozdil u 2.0 TSFI jen 50tis tak bych mel velice jasno....Martin IV. píše:rozdíl je 50tisíc, s tím že GTi je lépe vybavenoChudej student píše:A co jste cekali panove?Kdyz normalni 1.4 priskrtite na plny koule tak si umi 11 litru sezrat..a kdyz ji nadopujete turbem a kompem.. V tomhle pripade si myslim ze to neni auto se kterym by VW chtelo dokazovat cosi o spotrebe no..jaky je cenovy rozdil mezi Golfem GT a GTI?
ale když s tím motorem VW přišlo, tak TVRDILI že chtějí mít silné auto se spotřebou podobnou TDI, protože jinak u toho auta nevidím jedno jediný + oproti GTi, max. levnější povinný ručení......
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
jo, přepsal jsi to hezky....
jinak co se týče TSI - myslím že se projevujeme jako neználkové - většina z nás v tom neseděla - asi to nebude marný motor, ale asi je kravina 50 tis rozdíl nez GT a GTI.
Je to podle mne super náhrada za 1,8 T s výhodným povinným ručením a možná budou moci stáhnout 2 .0 FSI - i když jsem někde četl, že i kdyby ten motor TSI byl super, psychologie lidí je jasná 1,4 je prostě málo. Nicméně třeba to je jen otázka času, kdy si lidé zvyknou na to, že i malý motor může být silny.
Vždyť si jen vemte ameriku - oni auto pod 4 litry považují za socku a přitom ty jejich velkoobsahové motory nemají zázračné výkony. Krouťáky ano, ale běžné dvoulitrové TFSI od VW jim natrhne zadek.
Tedy zaplať bůh, že nejsme tak zkažení jako amíci a dovedeme se pobavit seriozně i o 1,4 f turbu a f kompresoru . (no a asi to taky bude tím, že jsme socky v peněženkách - vůči těm amíkům)
jinak co se týče TSI - myslím že se projevujeme jako neználkové - většina z nás v tom neseděla - asi to nebude marný motor, ale asi je kravina 50 tis rozdíl nez GT a GTI.
Je to podle mne super náhrada za 1,8 T s výhodným povinným ručením a možná budou moci stáhnout 2 .0 FSI - i když jsem někde četl, že i kdyby ten motor TSI byl super, psychologie lidí je jasná 1,4 je prostě málo. Nicméně třeba to je jen otázka času, kdy si lidé zvyknou na to, že i malý motor může být silny.
Vždyť si jen vemte ameriku - oni auto pod 4 litry považují za socku a přitom ty jejich velkoobsahové motory nemají zázračné výkony. Krouťáky ano, ale běžné dvoulitrové TFSI od VW jim natrhne zadek.
Tedy zaplať bůh, že nejsme tak zkažení jako amíci a dovedeme se pobavit seriozně i o 1,4 f turbu a f kompresoru . (no a asi to taky bude tím, že jsme socky v peněženkách - vůči těm amíkům)
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Benne
- VWexpert
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pri BratislaVWe :)
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To sice jo ale proste z ty 1.4 vic nevytluces...u R32 muzes objednat nekolik druhu kitu diky kterym se dostanes az na hranici 700 koni...Benne píše:Objem by som uz moc neriesil. Myslim ze pan co robil Bugatti este kedysi davno tvrdil,ze objem nicim nenahradis ... ako vidno,nahradis . . . Netreba na vykon 6 litrovy 16 valec. doba sa meni, a motory tiez,za chvilu nas budu predbiehat 1.2
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Do vseho se seru:o))))))Benne píše:omg chudas,kde beres tolko prispevkov
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
no tomu se moc nesměju, protože ještě při mojí poslední jízdě s 1,6 golfem - než jsem přesedl do R32 jsem se honil po dálnici s Fábií a a to docela z ostra a když jsem pak odbočoval, koukám na štítek a ona to byla HTP f červeným P - a to mě polilo horko.... a zároveň jsem děkoval za to, že od příštího dne mne s R32 nic takového nepotkáBenne píše:Objem by som uz moc neriesil. Myslim ze pan co robil Bugatti este kedysi davno tvrdil,ze objem nicim nenahradis ... ako vidno,nahradis . . . Netreba na vykon 6 litrovy 16 valec. doba sa meni, a motory tiez,za chvilu nas budu predbiehat 1.2
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- Jarousak
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vysočina
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jarku no nejecej, taky sem tam včera byl ¨Oakley píše:Též jsem měl možnost dnes dost razantně projet R32, GTI a GT. Pokud si vybrat, tak nejlíp vyjde R32, hlavně ten zvuk, podvozek a 4kola, ale je to vykoupenou daleko větší spotřebou. Potom je GTI a pak GT, které když se na to šlape, žere stejně jako GTI.
Ne teď vážně bylo to super, myslím že GTéčka dostaly hodně pokouřít, budík s BOOST nestíhal a byl pořád na maximu ...
jinak s Jarkem napíšem nějakej článek a dáme k tomu fotky Protože myslím že to stálo za to...
blbé je že R32 jsme zkusili když jsme ještě moc neznali trať, pak jsme jezdili hlavně na GT, a nakonec jsme na dráze zkoušeli GTi...
My fast doesn´t like hondas * * * * *