1,4 TSI - Dojmy..

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čapik »

concorde píše:golf HTP, mě picne :lol:
dyť si říkal aŤ si to přepíšu 8)
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

Martin IV. píše:
Chudej student píše:A co jste cekali panove?Kdyz normalni 1.4 priskrtite na plny koule tak si umi 11 litru sezrat..a kdyz ji nadopujete turbem a kompem.. :idea: V tomhle pripade si myslim ze to neni auto se kterym by VW chtelo dokazovat cosi o spotrebe no..jaky je cenovy rozdil mezi Golfem GT a GTI?
rozdíl je 50tisíc, s tím že GTi je lépe vybaveno

ale když s tím motorem VW přišlo, tak TVRDILI že chtějí mít silné auto se spotřebou podobnou TDI, protože jinak u toho auta nevidím jedno jediný + oproti GTi, max. levnější povinný ručení...... :roll:
Jen 50 tis...no tak to nevim kdo by si to koupil..Navic 1.4 takhle silne nadopovana..no moc tomu neverim...jak se rika ze objem nicim nenahradis tak tady se toho prave bojim...a jestli by byl rozdil u 2.0 TSFI jen 50tis tak bych mel velice jasno....
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
concorde
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

Příspěvek od concorde »

jo, přepsal jsi to hezky.... :lol:
jinak co se týče TSI - myslím že se projevujeme jako neználkové - většina z nás v tom neseděla - asi to nebude marný motor, ale asi je kravina 50 tis rozdíl nez GT a GTI.
Je to podle mne super náhrada za 1,8 T s výhodným povinným ručením a možná budou moci stáhnout 2 .0 FSI - i když jsem někde četl, že i kdyby ten motor TSI byl super, psychologie lidí je jasná 1,4 je prostě málo. Nicméně třeba to je jen otázka času, kdy si lidé zvyknou na to, že i malý motor může být silny.

Vždyť si jen vemte ameriku - oni auto pod 4 litry považují za socku a přitom ty jejich velkoobsahové motory nemají zázračné výkony. Krouťáky ano, ale běžné dvoulitrové TFSI od VW jim natrhne zadek.

Tedy zaplať bůh, že nejsme tak zkažení jako amíci a dovedeme se pobavit seriozně i o 1,4 f turbu a f kompresoru 8) . (no a asi to taky bude tím, že jsme socky v peněženkách - vůči těm amíkům)
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čapik »

základní cena
GT TSI 719 100,-
GTI TFSI 769 300,-
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
concorde
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

Příspěvek od concorde »

asi jsi mě špatně pochopil já vím, že rozdíl je 50 litrů, kravinou jsem myslel cenovou politiku VW, kdy tak malý rozdíl u tak rozdílných aut je podle mne nesmysl.... v leasingu to udělá tisícovku a to není taková hrůza - toužil-li bych po GTI
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...

Uživatelský avatar
Benne
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3706
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pri BratislaVWe :)

Příspěvek od Benne »

Objem by som uz moc neriesil. Myslim ze pan co robil Bugatti este kedysi davno tvrdil,ze objem nicim nenahradis ... ako vidno,nahradis . . . Netreba na vykon 6 litrovy 16 valec. doba sa meni, a motory tiez,za chvilu nas budu predbiehat 1.2 :lol:

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

Benne píše:Objem by som uz moc neriesil. Myslim ze pan co robil Bugatti este kedysi davno tvrdil,ze objem nicim nenahradis ... ako vidno,nahradis . . . Netreba na vykon 6 litrovy 16 valec. doba sa meni, a motory tiez,za chvilu nas budu predbiehat 1.2 :lol:
To sice jo ale proste z ty 1.4 vic nevytluces...u R32 muzes objednat nekolik druhu kitu diky kterym se dostanes az na hranici 700 koni... :wink:
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Benne
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3706
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pri BratislaVWe :)

Příspěvek od Benne »

jj to je recht. to sa neda porovnat... ja som len zvedavy co bude za 10 15 rokov . . . nebude ma bavit jazdit na nejaku drbnutu baterku a tichucky elektromotor :roll:

Uživatelský avatar
Benne
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3706
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pri BratislaVWe :)

Příspěvek od Benne »

omg chudas,kde beres tolko prispevkov :twisted:

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

Benne píše:omg chudas,kde beres tolko prispevkov :twisted:
Do vseho se seru:o))))))
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
concorde
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

Příspěvek od concorde »

Benne píše:Objem by som uz moc neriesil. Myslim ze pan co robil Bugatti este kedysi davno tvrdil,ze objem nicim nenahradis ... ako vidno,nahradis . . . Netreba na vykon 6 litrovy 16 valec. doba sa meni, a motory tiez,za chvilu nas budu predbiehat 1.2 :lol:
no tomu se moc nesměju, protože ještě při mojí poslední jízdě s 1,6 golfem - než jsem přesedl do R32 jsem se honil po dálnici s Fábií a a to docela z ostra a když jsem pak odbočoval, koukám na štítek a ona to byla HTP f červeným P - a to mě polilo horko.... a zároveň jsem děkoval za to, že od příštího dne mne s R32 nic takového nepotká :lol:
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...

Uživatelský avatar
concorde
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

Příspěvek od concorde »

chlapi, mám ICQ, ale nedaří se mi přesvědčit můj profil, aby ho ukázal
tak kdo chcete, jsem na 344-455-802

bye
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...

Uživatelský avatar
Jarousak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 91
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Jarousak »

Chapi, v sobotu jsem GT protáhnul a musím uznat, že je to paráda. Téměř okamžitej nástup výkonu, kterej neustává, prostě super. Ten kompresor v tom motoru dělá skvělou práci. Na to, že je to 1.4, tak to svým chováním rozhodně patří mezi motory do sportovně laděnejch aut.

Uživatelský avatar
Oakley
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1526
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oakley »

Též jsem měl možnost dnes dost razantně projet R32, GTI a GT. Pokud si vybrat, tak nejlíp vyjde R32, hlavně ten zvuk, podvozek a 4kola, ale je to vykoupenou daleko větší spotřebou. Potom je GTI a pak GT, které když se na to šlape, žere stejně jako GTI.
A4 Avant 3.0 TDI Sline

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čapik »

Oakley píše:Též jsem měl možnost dnes dost razantně projet R32, GTI a GT. Pokud si vybrat, tak nejlíp vyjde R32, hlavně ten zvuk, podvozek a 4kola, ale je to vykoupenou daleko větší spotřebou. Potom je GTI a pak GT, které když se na to šlape, žere stejně jako GTI.
Jarku no nejecej, taky sem tam včera byl :lol: :lol: ¨

Ne teď vážně bylo to super, myslím že GTéčka dostaly hodně pokouřít, budík s BOOST nestíhal a byl pořád na maximu :lol: :lol: ...

jinak s Jarkem napíšem nějakej článek a dáme k tomu fotky :wink: Protože myslím že to stálo za to...

blbé je že R32 jsme zkusili když jsme ještě moc neznali trať, pak jsme jezdili hlavně na GT, a nakonec jsme na dráze zkoušeli GTi...
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“