Maximální rychlost GTI a R32
- Reefy
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Maximální rychlost GTI a R32
Jeste jsem GTI nezkousel, ale nekdo tady psal 255 km/h. R32 umi vic nebo jak je to? Se 100oktanovym benalem by to taky melo jet nejspis o neco rychleji...
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nejel psal ale myslim ze to i vyfotil....Martin IV. píše:jj to psal Lucas , jinak concorde psal něco o 265 - 270 v R32
Me to vic jak 110 nejede no
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
vystoupil Nastoupil, očeslal, vykázal (Jára Cimrman, Švestka)
jasně, cca 10% to proměřuje, takže jsem nejel víc, než 250, nicméně, jak tady už kolega podotkl - otáčkoměr měl ještě vůli tak se chystám - ještě do 1.7. - to bude maximálně za pokutu... a nebo do Německa - mám to kousek. Aby jste nemuseli hledat, tu je onen historický záznam, a doufám, že překonám tacho 270 a víc....
Jinak omezovač je podle mne jen na max. otáčky a má-li to šestku, tak to holt frčí i rychleji..... stejně je to ale jen krátkodobá masírka, tímhle tempem by mi jedna nádrž stačila na 200 km. Ono stejně je bomba, když tankuju plnou - nádrž mám 60, tak vypláznu taky třeba 2 litry a je po legraci - protože shell nedělá 98, musím tam lít 100 racing. Ani nevím, jestli by to jelo hůř, ale jak psal Martin, a jiné zkušenosti, mohl by mi klepat motor samozápaly a byl by nepravidelný chod...
bus
jasně, cca 10% to proměřuje, takže jsem nejel víc, než 250, nicméně, jak tady už kolega podotkl - otáčkoměr měl ještě vůli tak se chystám - ještě do 1.7. - to bude maximálně za pokutu... a nebo do Německa - mám to kousek. Aby jste nemuseli hledat, tu je onen historický záznam, a doufám, že překonám tacho 270 a víc....
Jinak omezovač je podle mne jen na max. otáčky a má-li to šestku, tak to holt frčí i rychleji..... stejně je to ale jen krátkodobá masírka, tímhle tempem by mi jedna nádrž stačila na 200 km. Ono stejně je bomba, když tankuju plnou - nádrž mám 60, tak vypláznu taky třeba 2 litry a je po legraci - protože shell nedělá 98, musím tam lít 100 racing. Ani nevím, jestli by to jelo hůř, ale jak psal Martin, a jiné zkušenosti, mohl by mi klepat motor samozápaly a byl by nepravidelný chod...
bus
- Přílohy
-
- dsc00062.jpg (20.4 KiB) Zobrazeno 2839 x
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- Jarousak
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vysočina
jo, taky si myslím, že tohle auto bude mít omezovač jenom na otáčky motoru, nebudou přece ve sportovním autě řešit omezovač na maximální rychlost, to by podle mě stejně bralo v potaz stejnou rychlost, jakou ukazuje tacho (ať proměřuje nebo ne) a na takovej fofr by to Concorda nepustilo.
Jinak s tím samozápalem jste mě dostali. To se jako opravdu může v autě se vstřikováním stát? Já s tím mám zkušenost jen z Jawky 350, která má karbec a motor tam benál nasává z karburátoru, u vstřikování už tomu nerozumím, ale nejsem moc technik...
Jinak s tím samozápalem jste mě dostali. To se jako opravdu může v autě se vstřikováním stát? Já s tím mám zkušenost jen z Jawky 350, která má karbec a motor tam benál nasává z karburátoru, u vstřikování už tomu nerozumím, ale nejsem moc technik...
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
já jsem četl o vlivu vysokooktanového benzínu v motoru u motorů, které ho vyžadují, už nevím kde a tam se psalo, že při použití méně oktanového se může stát, že tu a tam si ten "horší" benzín chytne i sám, jinak, než by bylo potřeba - tedy jeho nespálené zbytky ve válcích - a z toho to klepání. Ale jen v těchto motorech, které jsou určeny ke spalování 98 oct a víc. Sice mi to přišlo divné, protože hlavním významem vyššího oktanového čísla je jeho schopnost chytit při nižší teplotě-kompresi a tedy ten s nižším oktanovým číslem chytně tím spíš... ale jelikož nemám technické vzdělání , tak jsem po tom dál nepátral.... a věřím jim
Nicméně , je-li tu někdo, kdo by nám laikům to stručně vysvětlil, nebudu se zlobit
Nicméně , je-li tu někdo, kdo by nám laikům to stručně vysvětlil, nebudu se zlobit
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- Reefy
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
ano, to by asi odpovídalo. Myslím, že více než 270-275 tachometrových z toho nevytáhnu a to by odpovídalo 10% chybě - tedy 250 km/h skutečných.
co mi ale zatím nikdo nevysvětlil - proč ty tachometry měří tak blbě
1. aby nás uchránili před pokutami, když budeme jezdit o pár km/h více
2. aby jsme měli lepší pocit, jak nám to jede
3. neumějí udělat přesné tachometry.....
co vy na to ?
co mi ale zatím nikdo nevysvětlil - proč ty tachometry měří tak blbě
1. aby nás uchránili před pokutami, když budeme jezdit o pár km/h více
2. aby jsme měli lepší pocit, jak nám to jede
3. neumějí udělat přesné tachometry.....
co vy na to ?
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Tommy-cupra
- Řidič
- Příspěvky: 171
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
nová v-max na R32
hello, boys, mám novou krásnou historku
valím dneska navečer do Hodonína, mezi Libercem a Prahou bylo docelo volno, tak jsem nastavil na tempomatu 180 a v klídku si jedu. Motor vrčí na šestku něco přes 4000 ot/min, v rádiu hrajou nového Hapku - Nohavicu s Kirshner a koukám, v pravém pruhu modré Subaru WRC STI. Jel tak 150 maximálně. Říkám si- schválně jestli má srdce závodníka a nechá se vycukat........ nechal. Když jsem byl asi 100 m před ním, zablikal a bylo vidět, že na to šlápnul. Tak jsem jen přesunul páku DSG do polohy S a dal plný plyn, v představě, že ho naučím, zač je toho Wévé auto, notabene v šestiválci . Bohužel zdá se, že buď je STI nějaké načipované, nebo už ze serie prostě kurevsky (pardon) rychlé a za pár sekund se mi lepil na zadek, pusa od ucha k uchu. Za chvíli jsem ho pustil a zasalutoval jsem mu, uznajíc porážku a pak jsme se až do Prahy honili, předjížděli auta zprava, zleva (asi jako s Martinem IV, když jsme frčeli na Pávov), pouštěli se a navzájem se na sebe šklebili. Při té příležitosti se mi povedlo vyfotit 270 km/hod v jedné rovince - přikládám. (to vše na zimních gumách, které jsou příšerné... ale to už jsem tu někde psal)
Tedy zdravím pilota STíčka a začínám šetřit na něco rychlejšího, takovéto porážky nesu těžce. Aston Martin DBS, co ho asi minutu sedlal James Bond, než ho rozsekal by nebyl marný a nebo nový Pašík R36 - abych zůstal věrný clubu
tož tak, mějte se
valím dneska navečer do Hodonína, mezi Libercem a Prahou bylo docelo volno, tak jsem nastavil na tempomatu 180 a v klídku si jedu. Motor vrčí na šestku něco přes 4000 ot/min, v rádiu hrajou nového Hapku - Nohavicu s Kirshner a koukám, v pravém pruhu modré Subaru WRC STI. Jel tak 150 maximálně. Říkám si- schválně jestli má srdce závodníka a nechá se vycukat........ nechal. Když jsem byl asi 100 m před ním, zablikal a bylo vidět, že na to šlápnul. Tak jsem jen přesunul páku DSG do polohy S a dal plný plyn, v představě, že ho naučím, zač je toho Wévé auto, notabene v šestiválci . Bohužel zdá se, že buď je STI nějaké načipované, nebo už ze serie prostě kurevsky (pardon) rychlé a za pár sekund se mi lepil na zadek, pusa od ucha k uchu. Za chvíli jsem ho pustil a zasalutoval jsem mu, uznajíc porážku a pak jsme se až do Prahy honili, předjížděli auta zprava, zleva (asi jako s Martinem IV, když jsme frčeli na Pávov), pouštěli se a navzájem se na sebe šklebili. Při té příležitosti se mi povedlo vyfotit 270 km/hod v jedné rovince - přikládám. (to vše na zimních gumách, které jsou příšerné... ale to už jsem tu někde psal)
Tedy zdravím pilota STíčka a začínám šetřit na něco rychlejšího, takovéto porážky nesu těžce. Aston Martin DBS, co ho asi minutu sedlal James Bond, než ho rozsekal by nebyl marný a nebo nový Pašík R36 - abych zůstal věrný clubu
tož tak, mějte se
- Přílohy
-
- 270.JPG (40.15 KiB) Zobrazeno 2413 x
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...