2,0 TFSI Najcastejsie poruchy

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Baxxter-GTI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 29.09.2007 19:08

2,0 TFSI Najcastejsie poruchy

Příspěvek od Baxxter-GTI »

Caute, chcem sa Vas opytat ake su najcastejsie poruchy na GTI ...
It's Nice To Be important, But Is More Important To Be Nice !

Obrázek

Uživatelský avatar
Torr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 28.05.2008 21:31
Bydliště: Tábor

Re: Najcastejsie poruchy na GTI

Příspěvek od Torr »

nevim jestli je to nejčastější porucha,ale právě řešim turbo-propouští olej do sání

satula
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 07.04.2008 18:21
Bydliště: Teplice

Re: Najcastejsie poruchy na GTI

Příspěvek od satula »

Torr píše:nevim jestli je to nejčastější porucha,ale právě řešim turbo-propouští olej do sání
Ani se nedivím, když sem rozebral to svoje zničený, tak celý origo turbo K04 je jako nepovedená stavebnice lego, sem nyní v reklamačnim řízení s VW a je to vopruz, prej se to samo nemohlo zničit, protože K04 je stavěná na 400k, ale po expertíze a vyjádření CZ zastoupení BorgWarner turbo opravdu snese až 400k, ale tohle je mezní hranice při plynulým nárustu výkonu, optimální hranice pro toto turbo je okolo 300k a právě já debil sem to roštoval hned odspoda a ten prudkej nárust měl za následek nedostatečný mazání kluzný plochy a hřídelka se roztrhla. A jedna perlička na závěr, nechci jmenovat toho pána z BorgWarner, protože mi poradil ať koupim konkurenční výrobek, dokonce i typ mi sdělil, ale pro výkony nad 300k jedině turbo s ložiskem a ne olejovou kluznou plochou. Teď mě čeká opětovná montáž a to bude taky hrůza

Uživatelský avatar
Dejvidos
Závodník
Závodník
Příspěvky: 515
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Najcastejsie poruchy na GTI

Příspěvek od Dejvidos »

mam nalitano za rok pres tricet tisic a nemel jsem jedinou poruchu,............. nejcastejsi zavadu kterou sleduji ze je asi derava nadrz :lol:

Uživatelský avatar
Pardous
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 347
Registrován: 26.09.2007 11:05
Bydliště: Hořovice/Beroun

Re: Najcastejsie poruchy na GTI

Příspěvek od Pardous »

To delaji vsechny turba,jak je krmis hned od spoda jdou do nebe :evil: A nejhorsi je kdyz je teple a hned to chcipneš tak se neochladi olej atd a pri startu se nenamazne.. :?
MK VII GTI white PERFOFRRR

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Najcastejsie poruchy na GTI

Příspěvek od čapik »

Pardous píše:To delaji vsechny turba,jak je krmis hned od spoda jdou do nebe :evil: A nejhorsi je kdyz je teple a hned to chcipneš tak se neochladi olej atd a pri startu se nenamazne.. :?
tak toto už snad ani lidi nedělaj, možná tak nějak taťulda s octavii TDI, kterej se nechá unést a pak to típne. To stejný když tomu dává a ještě je to studený. Ale o tom všem se píše pořád dokola, tak si nemyslím, že by to ještě nekdo dělal...
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Najcastejsie poruchy na GTI

Příspěvek od čapik »

jinak mé GTI DSG zatím také bez poruchy (musím zaklepat abych to nezakřiknul :wink: )
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Baxxter-GTI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 29.09.2007 19:08

Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy

Příspěvek od Baxxter-GTI »

Caute, da sa nejako zvysit vykon na GTI okrem chipu? Ma GTI sportovy filter alebo keby sme ho tam dali tak sa zvysi vykon?! a o kolko?

Dik
It's Nice To Be important, But Is More Important To Be Nice !

Obrázek

Uživatelský avatar
Torr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 28.05.2008 21:31
Bydliště: Tábor

Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy

Příspěvek od Torr »

GTičko sportovní filtr nemá,a filtr ti určitě výkon nezvedne,takže z toho asi nic nebude.

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy

Příspěvek od čapik »

Baxxter - dvojitej Intercooler, od FORGE? :mrgreen:
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
AlesShi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy

Příspěvek od AlesShi »

GTI teda funguje a drzi?

Uživatelský avatar
Dejvidos
Závodník
Závodník
Příspěvky: 515
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy

Příspěvek od Dejvidos »

AlesShi píše:GTI teda funguje a drzi?
drzi ;-) 40tis nalitano a no problem

Uživatelský avatar
AlesShi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy

Příspěvek od AlesShi »

Dejvidos píše:
AlesShi píše:GTI teda funguje a drzi?
drzi ;-) 40tis nalitano a no problem
to je dobre, to jsou totiz presne ty km na ktery dosahnu :)
a podvozek na ceskych dirach vydrzi?

Uživatelský avatar
Dejvidos
Závodník
Závodník
Příspěvky: 515
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy

Příspěvek od Dejvidos »

AlesShi píše:
Dejvidos píše: drzi ;-) 40tis nalitano a no problem
to je dobre, to jsou totiz presne ty km na ktery dosahnu :)
a podvozek na ceskych dirach vydrzi?

to zatim nemohu posoudit, jamam od nasich silnicaru se vyhnu co to jde,
to jestli to dostava na frak vice nez ostatni mi nepripada, protoze porad mi to prijde
ze co jsem mel GV na 16", tak byl tvrdsi a dostaval vetsi rany nez GTI podvozek na 18" ;-)
tot moje pozorovani

Uživatelský avatar
Baxxter-GTI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 29.09.2007 19:08

Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy

Příspěvek od Baxxter-GTI »

Dejvidos píše:
AlesShi píše: to je dobre, to jsou totiz presne ty km na ktery dosahnu :)
a podvozek na ceskych dirach vydrzi?

to zatim nemohu posoudit, jamam od nasich silnicaru se vyhnu co to jde,
to jestli to dostava na frak vice nez ostatni mi nepripada, protoze porad mi to prijde
ze co jsem mel GV na 16", tak byl tvrdsi a dostaval vetsi rany nez GTI podvozek na 18" ;-)
tot moje pozorovani

Takze ten tvoj predchadzajuci golf mal tvrdsi podvozok????
It's Nice To Be important, But Is More Important To Be Nice !

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“