nemel, byl to normalni comfortline, ale GTI ho ma pekne vyladen ze to je uplne jine pojezdeniBaxxter-GTI píše:
Takze ten tvoj predchadzajuci golf mal tvrdsi podvozok????
2,0 TFSI Najcastejsie poruchy
- Dejvidos
- Závodník
- Příspěvky: 515
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy
- PeterPeto
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy
Mne obcas nieco zapiska podobne ako remen alternatora.
Obcas hned na stojacom aute po nastartovani a po chvili to zmizne.
Obcas pri prejazde cez nerovnosti, alebo ked normalne pridam a nasledne uberem plyn.
Obcas mi to spravi, ked zhasnem motor, ten sa zastavi a nasledne to zakvíli... Ako keby sa dovierala daka klapka ktora piska.
Pozorujem, ze obcas ked zhasnem motor, unika z neho este pretlakovy vzduch, obcas to vobec nerobi a obcas pocut to kvílenie. Myslim ze to ide z lavej strany pri pohlade z predu na motor.
Skusal som aj vypnut uplne klimu a ventilaciu, ale robi to aj tak.
Neviem co to moze byt.
Poprosim radu
Jeden chalan mi s diagnostiku zistil vyskyt zavady: priliz bohata zmes na vzduch (alebo chuda - nepamatam si uz) - take nieco mu tam vyhodilo. Vraj tam zvikne odchadzat daky ventil odvetrania....niekde je to na motore zo strany od palubnej dosky.
Chcem sa objednat do servisu, ale rad by som tam dal skontrolovat a hned vymenit problematicke veci co s tym suvisia.
Dakujem
Obcas hned na stojacom aute po nastartovani a po chvili to zmizne.
Obcas pri prejazde cez nerovnosti, alebo ked normalne pridam a nasledne uberem plyn.
Obcas mi to spravi, ked zhasnem motor, ten sa zastavi a nasledne to zakvíli... Ako keby sa dovierala daka klapka ktora piska.
Pozorujem, ze obcas ked zhasnem motor, unika z neho este pretlakovy vzduch, obcas to vobec nerobi a obcas pocut to kvílenie. Myslim ze to ide z lavej strany pri pohlade z predu na motor.
Skusal som aj vypnut uplne klimu a ventilaciu, ale robi to aj tak.
Neviem co to moze byt.
Poprosim radu
Jeden chalan mi s diagnostiku zistil vyskyt zavady: priliz bohata zmes na vzduch (alebo chuda - nepamatam si uz) - take nieco mu tam vyhodilo. Vraj tam zvikne odchadzat daky ventil odvetrania....niekde je to na motore zo strany od palubnej dosky.
Chcem sa objednat do servisu, ale rad by som tam dal skontrolovat a hned vymenit problematicke veci co s tym suvisia.
Dakujem
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.06.2012 12:47
Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy
zdravim mám problem zničeho nic odešlo víko kufru u 5dv Gti V, ze dne na den nešel otevřít kufr a dotoho související žárovky ve víku,mlhovka,zpátečky + zadní stěrač....žárovky v porádku má někdo zkušenost nejspíš nějaky skrat ve svazku kabelů víte kde se popř nachází a nebo co by to mohlo bejt...díky
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy
Přesně tohle dělalo i mě, je to ten ventil odvětrací viz. foto. Zkus bezprostředně po zhasnutí motoru vytáhnout měrku na olej, pokud to zasyčí tak se tlakuje motor vinou špatného ventilu. Mi povolila i vana a prosakoval olej tím tlakem :/ raději bych to řešil rychle a výměna je na 10 minut v autorizáku se vsadím, že ti naučtujou pálku jako sviněPeterPeto píše:Mne obcas nieco zapiska podobne ako remen alternatora.
Obcas hned na stojacom aute po nastartovani a po chvili to zmizne.
Obcas pri prejazde cez nerovnosti, alebo ked normalne pridam a nasledne uberem plyn.
Obcas mi to spravi, ked zhasnem motor, ten sa zastavi a nasledne to zakvíli... Ako keby sa dovierala daka klapka ktora piska.
Pozorujem, ze obcas ked zhasnem motor, unika z neho este pretlakovy vzduch, obcas to vobec nerobi a obcas pocut to kvílenie. Myslim ze to ide z lavej strany pri pohlade z predu na motor.
Skusal som aj vypnut uplne klimu a ventilaciu, ale robi to aj tak.
Neviem co to moze byt.
Poprosim radu
Jeden chalan mi s diagnostiku zistil vyskyt zavady: priliz bohata zmes na vzduch (alebo chuda - nepamatam si uz) - take nieco mu tam vyhodilo. Vraj tam zvikne odchadzat daky ventil odvetrania....niekde je to na motore zo strany od palubnej dosky.
Chcem sa objednat do servisu, ale rad by som tam dal skontrolovat a hned vymenit problematicke veci co s tym suvisia.
Dakujem
Pirelli edition
- PeterPeto
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy
TomasGTI: Ano bolo to presne v tom ventile na foto. Dakujem. Hned po kupe som ho dal prezret v autorizovanom servise, kde mi ho vymenili (cena ventilu okolo 35 Eur) a vtedy mi robili komplet servis 90 000 vratane naplni, sviecok, ... atd. Odvtedy ide auto super. Aj spotreba mi klesla o 2 litre. Neviem ci vymenou oleja, alebo toho ventilu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13.12.2009 18:22
Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy
Jj taky mi to dělalo na me OII rs a odešel mi ten pcv ventil takova blbost a auto neskutečne zlobilo
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy
Pokud by někdo chtěl, mám k dispozici Fkovou verzi PCV, plně funkční.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- PeterPeto
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
Re: 2,0 TFSI Najcastejsie poruchy
1, okrem toho PCV ventilu (35 eur) pri 90 000km som ziadnu zavadu nemal.
2, daval som este pridat specialne VW vejarove podlozky medzi karoseriu a prednu napravu, pretoze sa mi pri razantnom prejazde zakrutami, alebo kruhačmi mierne hybala naprava na upevnovacich skrutkach (upevnovaci otvor napravy ma voci skrutke malu volu), tym sa mi vzdy mietne rozhasila geometria. Bolo to len o chlp, ale skor mi vadil ten zvuk z podvozku ked sa to pohlo-riesili to uz viaceri. Original VW ma na to opravny postup. Nasledne geometria a odvtedy mam pokoj. Som strasny detajlista, tak ked pocujem na svojom mazlovi daky pazvuk, chcem to mat tip-top
Servis riesim autorizovany, podla servis. knizky. Vymeny oleja pri 15 000km. Pri 120 000km vymeneny v DSG a slape dalej bez problemov.
Momentalne 127 000 km este s povodnym funkcnym turbom. Dufam, ze este dlho vydrzi
Oleja dolievam caa 1,5-2 litre na 15000km, podla toho ako jazdim a ci je zimne obdobie, alebo teplo.
Niekto tu pisal o presakovani oleja z turba do sania - ako si to viem overit? Je to zlozite a treba navstivit servis?
Ked pojdem na vymenu oleja pri 130 000km by som si to dal pre istotu skontolovat.
Jedine co mi teda trochu vadi, keby ten motor tolko nezral za studena a nebolo treba obcas doliat olej.
Ale aspon viem, ze nemam obycajne auto
2, daval som este pridat specialne VW vejarove podlozky medzi karoseriu a prednu napravu, pretoze sa mi pri razantnom prejazde zakrutami, alebo kruhačmi mierne hybala naprava na upevnovacich skrutkach (upevnovaci otvor napravy ma voci skrutke malu volu), tym sa mi vzdy mietne rozhasila geometria. Bolo to len o chlp, ale skor mi vadil ten zvuk z podvozku ked sa to pohlo-riesili to uz viaceri. Original VW ma na to opravny postup. Nasledne geometria a odvtedy mam pokoj. Som strasny detajlista, tak ked pocujem na svojom mazlovi daky pazvuk, chcem to mat tip-top
Servis riesim autorizovany, podla servis. knizky. Vymeny oleja pri 15 000km. Pri 120 000km vymeneny v DSG a slape dalej bez problemov.
Momentalne 127 000 km este s povodnym funkcnym turbom. Dufam, ze este dlho vydrzi
Oleja dolievam caa 1,5-2 litre na 15000km, podla toho ako jazdim a ci je zimne obdobie, alebo teplo.
Niekto tu pisal o presakovani oleja z turba do sania - ako si to viem overit? Je to zlozite a treba navstivit servis?
Ked pojdem na vymenu oleja pri 130 000km by som si to dal pre istotu skontolovat.
Jedine co mi teda trochu vadi, keby ten motor tolko nezral za studena a nebolo treba obcas doliat olej.
Ale aspon viem, ze nemam obycajne auto
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
2,0 TFSI Najcastejsie poruchy
Olej do turba neprosakuje, je tam záměrně odváděn z hlavy válců - odvětrávací trubkou.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG