1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 17.09.2010 07:36
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
[quote="Phob"]no mě v servise říkali, že na FSI se rozvody nemění, protože tam je řetěz. mění se to jen v případě, když už to dělá hluk, a co mi říkal servisák tak to stojí i s vodní pumpou a kompletní prácí cca 15tis (kč). takže celkem masírka na peněženku [/quote
Kluci a když to tak čtu tak se chci zeptat ,, nesvítí vám někomu u toho rachocení kontrolka řízené mot... ,,Mě jo a vypisuje
17748 -snímač polohy vačkového hřidele/snímač polohy klik hřidele.chybné přiřazení.
P1340 -001- horní mezní hodnota překročena- sporadická-kontrolka zavad zaplá.
To je celý popis z diagn,,
A po smazání se rozsví asi po 10 km Jinak golf 5 FSI rv 2004,85kw naj 134 tis km. Nekdo říká že může být přeskočený rozvod o zub,, ale to si nemyslím protože to by vám muselo psát všem kdyby to bylo náchylné k přeskočení .Mě to taky občas zarachotí,, ale ne vždy a ne dlouze.
Pokud si někdo vzpomene tak motory 1,4 16v byly velmi háklivé,,, klepaní vršků, zadírání klikovek, atd.. toto jsem vyřešil každou 1,4 co jsem měl jsem sundal vanu a vyčistil+ perfektně vyčistit sací koš.. vylo to vždy težce zasrané,, a po vyčištění ok..
Ale tady to asi tímto nebude protože jak tak čtu,tak to dělá někomu i v 60 70 tisících...a to vy je teda musel najet bez vyměny oleje a to asi nehrozí.
Já osobně si myslím že tyhle motory musí dostat vyměnu oleje po 10 tis km,, já to tak dělám u všeho,,
Napište jestli měl nekdo problem s tím vy še mnou popsaným problémem u FSI
Kluci a když to tak čtu tak se chci zeptat ,, nesvítí vám někomu u toho rachocení kontrolka řízené mot... ,,Mě jo a vypisuje
17748 -snímač polohy vačkového hřidele/snímač polohy klik hřidele.chybné přiřazení.
P1340 -001- horní mezní hodnota překročena- sporadická-kontrolka zavad zaplá.
To je celý popis z diagn,,
A po smazání se rozsví asi po 10 km Jinak golf 5 FSI rv 2004,85kw naj 134 tis km. Nekdo říká že může být přeskočený rozvod o zub,, ale to si nemyslím protože to by vám muselo psát všem kdyby to bylo náchylné k přeskočení .Mě to taky občas zarachotí,, ale ne vždy a ne dlouze.
Pokud si někdo vzpomene tak motory 1,4 16v byly velmi háklivé,,, klepaní vršků, zadírání klikovek, atd.. toto jsem vyřešil každou 1,4 co jsem měl jsem sundal vanu a vyčistil+ perfektně vyčistit sací koš.. vylo to vždy težce zasrané,, a po vyčištění ok..
Ale tady to asi tímto nebude protože jak tak čtu,tak to dělá někomu i v 60 70 tisících...a to vy je teda musel najet bez vyměny oleje a to asi nehrozí.
Já osobně si myslím že tyhle motory musí dostat vyměnu oleje po 10 tis km,, já to tak dělám u všeho,,
Napište jestli měl nekdo problem s tím vy še mnou popsaným problémem u FSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20.02.2010 15:29
- Bydliště: Most
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
Zdravím všechny,tak jsem pořídil manželce Tourana rv.04 1.6 FSI motor BAG najeto 136 tis.a taky rachtá. Jen po delším stání. cca 8 hodin. Už máte někdo nějaké rešení?? Díky
- Phob
- VWmaniak
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 14.03.2010 12:54
- Bydliště: Okolí Třince
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
Pokud při studeném startu řachtá, tak to bude chtít asi z největší pravděpodobností vyměnit rozvody, ale to je jen můj názor amatéra ...
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20.02.2010 15:29
- Bydliště: Most
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
Asi jsem to blbě popsal ale zarachotí jakoby hydroštely, cca 3 vteřiny a potom šepot květin. Není to zvuk volnýho řetězu,
- jaykay
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
hydra nerachoti ale cvakaji
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20.02.2010 15:29
- Bydliště: Most
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
Takze po vymene oleje 5w40 Shell Helix ultra + olej. filtru ranni start tak jak ma byt ) ale dnes rano cca po ujeti 5km se rozsvitila kontrolka motoru ( ale auto jede stejne,zadna zmena,nastartuje taky bez problemu. Tak jsem zvedavej co to bude za zavadu.
- lubobo
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 05.01.2009 21:30
- Bydliště: Slovensko
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
Diagnostika
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20.02.2010 15:29
- Bydliště: Most
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
Tak ze na diagnostice predni lambda a signal snimace kliky a vacky. Vymeneno a pohoda. Ale potom lahudka, zadni lambda neboli cidlo NOx . Cena 12tis. Po vsech moznejch slevach cca 10 tis. No tak to me malem omyli. Jenze clovek a navic cech je clovek vynalezavej tak jsme s kolegou zkouseli a experimentovali a mozna jsme na to kapli jak to vyresit. Jeste nebudu kricet ale zatim dobry. Kdyby mel nekdo z vas doma tu spatnou tak bych to potreboval jeste zkusit na jiny.
- Phob
- VWmaniak
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 14.03.2010 12:54
- Bydliště: Okolí Třince
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
taky mi to hlásí čas od času problém s NOx senzorem (jen mažu chybové hlášení diagnostikou), takže pokud máš nějaký tip jak to levně opravit tak sem snim akorát jde o to, kolik jsi s tím teď po opravě najel, já někdy najedu 100km a kontrolka zase svítí, někdy se neozve ani po 5000km
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20.02.2010 15:29
- Bydliště: Most
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
Neco uz to najelo ale nechci to jeste zakriknout.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.01.2010 18:25
Re: 1.6 FSI - Tlakové čidlo posilňovača brzd
ahoj, už jsem bezradnej diagnistika mě vypisuje chybu / Tlakové čidlo posilovače brzd - skrat na kostru/
když je čidlo zapojené tak nereaguje druhá půlka plynoveho pedálu po odpojení čidla plyn chodí normálně v konektoru k čidlu jsem
naměřil na + 5v na -12v
kompletně jsem rozmotal svasky až k řídící jednotce žádný problém , kde se tam veme 12v netuším jestli může být vadná řj. už si nevím rady.
Za každou radu děkuji.
když je čidlo zapojené tak nereaguje druhá půlka plynoveho pedálu po odpojení čidla plyn chodí normálně v konektoru k čidlu jsem
naměřil na + 5v na -12v
kompletně jsem rozmotal svasky až k řídící jednotce žádný problém , kde se tam veme 12v netuším jestli může být vadná řj. už si nevím rady.
Za každou radu děkuji.
VW GOLF V 1,6 FSI