ja by som potreboval s tymto poradit...
Aj v anglictine, pri. nemcine, obrazkom budem rad, ak by niekto nasiel...
Vlke diky.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=28&t=93461" onclick="window.open(this.href);return false;
1,6 75kw - škubání motoru
-
- Řidič
- Příspěvky: 98
- Registrován: 19.05.2008 18:06
- Bydliště: Martin - Slovensko
Re: 1,6 75kw - škubání motoru
Takže takto páni, od začiatku tejto témy som začal tankovat Schell V-power alebo OMV carera95 ale hlavne ten Schell a po niekolkých nádržiach som začal pocitovat zlepsenie.Teraz musím uznat že mi to už prestalo robit uplne fakt ani tuk a to ho nehám na volnobehu aj cca dve minuty a nič.Pred tým som bral benzín tiež na Schell-ke ale klasiku, myslíte že ten V-power je fakt tak dobrý a oplatí sa priplatit???V-power je sýce trošku drahší ale pozorujem nižšiu spotrebu cca o 5 deci tak ma 100km výjde na cca rovnaké peniaze! V čom je ten benzín vlastne iný okrem tých čistiacich zložiek?
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: 1,6 75kw - škubání motoru
1. Ja ho berem od 0km stále, prevencia proti zaneseniu ventilov atd carbonom
2. Ma 2x nasobne cistiace emulzie v sebe ako klasika Natural 95, videl som original papiere vnutorne...
3. Oplati sa kvoli bodom a dobremu pocitu pre motor. Nie pre prevadzku. je drahsi o cca 1.80 SK, co je relatovne dost.
4. O 0,5L/100km ti nepomozu ani tie najlepsie pneu, takze on spotrebu neznizuje, je to hlupost. Absolutne nerealne o takuto velicinu. Ak by znizil o 0,1L/100km, tak by to bolo vela.
5. pre vycistenie celeho motora treba prejst minimalne cca cez 4000km cize cez 4-5 plnych nadrzi, avsak je lepsie na dlhych cestach, nie v meste zase, vsetko je relativne.
Ja mam najazdene na nom (V-POWER) 50.000 km . Z financneho hladiska sa mi to v spotrebe nikdy nevrati. Ak by som aut predaval po 50.000 km, tak tam lejem najlacnejsi beznin aky je, ale preto, ze sa o to staram az moc, a rad by som ho uzival dlhsie, tak tam lejem do naj.
P.S> na zapade je lepsi benzin. nemozem si pomoct.
2. Ma 2x nasobne cistiace emulzie v sebe ako klasika Natural 95, videl som original papiere vnutorne...
3. Oplati sa kvoli bodom a dobremu pocitu pre motor. Nie pre prevadzku. je drahsi o cca 1.80 SK, co je relatovne dost.
4. O 0,5L/100km ti nepomozu ani tie najlepsie pneu, takze on spotrebu neznizuje, je to hlupost. Absolutne nerealne o takuto velicinu. Ak by znizil o 0,1L/100km, tak by to bolo vela.
5. pre vycistenie celeho motora treba prejst minimalne cca cez 4000km cize cez 4-5 plnych nadrzi, avsak je lepsie na dlhych cestach, nie v meste zase, vsetko je relativne.
Ja mam najazdene na nom (V-POWER) 50.000 km . Z financneho hladiska sa mi to v spotrebe nikdy nevrati. Ak by som aut predaval po 50.000 km, tak tam lejem najlacnejsi beznin aky je, ale preto, ze sa o to staram az moc, a rad by som ho uzival dlhsie, tak tam lejem do naj.
P.S> na zapade je lepsi benzin. nemozem si pomoct.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 228
- Registrován: 27.05.2008 09:33
- Bydliště: Trnava
Re: 1,6 75kw - škubání motoru
V Škodarevue porovnávali 95 a 100 okt. benzín v motoroch 1,6 75 kW a 1,6 FSI 85 kW. Aj by som to sem pridal, ale nechce mi načitať prílohu.
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: 1,6 75kw - škubání motoru
Ja beriem V-Power 95 od začiatku, kedy ho vymysleli a dali do predaja, tuším je to cez 10 rokov... Mám s tým dosť skúseností.
K tým príloham: asi tam niečo chyba, lebo to konci pri začiatku testov škoda, že tam neni V-Power 95, ale len V-Power Racing 100. samozrejme FSI potrebuje ako základ pre svoj deklarovaný výkon Natural 98 a vyššie. Ináč najhorší motor asi v modernej histórii. Pri klasickom 95 oktánovom benzíne klesne výkon takmer na našu 75kW overenú 1.6. Čiže, ak by som mal 85kW FSI, tak by som musel na svoj výkon tankovať o ďalšie drahocenné centy na viac, pretože by mu nestačil 95 octánový, ale už maju len 100 octánový. Absolútne nerentabilne. Nie je to predsa GTi alebo GT.
K tým príloham: asi tam niečo chyba, lebo to konci pri začiatku testov škoda, že tam neni V-Power 95, ale len V-Power Racing 100. samozrejme FSI potrebuje ako základ pre svoj deklarovaný výkon Natural 98 a vyššie. Ináč najhorší motor asi v modernej histórii. Pri klasickom 95 oktánovom benzíne klesne výkon takmer na našu 75kW overenú 1.6. Čiže, ak by som mal 85kW FSI, tak by som musel na svoj výkon tankovať o ďalšie drahocenné centy na viac, pretože by mu nestačil 95 octánový, ale už maju len 100 octánový. Absolútne nerentabilne. Nie je to predsa GTi alebo GT.
- Docthor
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28.02.2009 13:37
- Bydliště: Ostrava City
Re: 1,6 75kw - škubání motoru
2theklf,: Ahoj,psal jsi že ti lepší benzin nesníží spotřebu,a s tímhle si dovolím nesouhlasit, oba s mým kamarádem čepujeme do svých aut Shell V-Power Racing a ujedeme na plnou nádrž o 50-70 km větší vzdálenost,než na obyčejnou 95, a jsou to auta z roku 94-95 a výkon kolem 120 kw,takže si myslím že to určitě půjde poznat,samozřejmě že jízda č.1 se odlišuje od jízdy č.2 ale zkoušíme to dlouhodobě a opravdu s tím najedem více km.
Myšlenka ženy je jako kometa - buď způsobí zázrak, nebo katastrofu.
VW Golf Plus 1.6 75kw - EX
VW Golf Plus 1.6 75kw - EX