Zdar chlapi, mám Golfa V s motorem 1,4 (55kW), najeto přibližně 64000 km -r.v. 2005. Dosud jsem neměl žádné potíže až do chvíle, kdy po výměně oleje po 60000 km se začal ztrácet olej. Při 62000 km jsem doléval první litr a dnes po 64000 km dolévám další. Co se týká režimu ježdění najezdím denně min. 100 km. Připadá mi, že naježděné kilometry ani režim ježdění nejsou v takovém stavu, aby byly v pytli kroužky popř. gufera ventilů. Prosím o názor příp. o radu.
Druhým problémem je vibrování brzdového pedálu při brždění z rychlosti cca 80 km/h. Zřejmě brzdové kotouče, ale přijde mi to taky brzo. Myslím, že se snažím jezdit rozumně-brzdit motorem atd. Takže nevím, zkuste mi poradit.
Díky moc za ohlasy.
1,4 16V - únik oleje
- Benne
- VWexpert
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pri BratislaVWe :)
Re: Únik oleje
to vlnenie moze byt zvlnenym kotucom, ked si prebrzdil alebo nieco podobne... ja to mame ste horsie, pri 130 mi vibruje volant takze musim menit kotuce aj dosticky
- 1Ital1
- Řidič
- Příspěvky: 183
- Registrován: 26.01.2009 04:25
- Bydliště: RakoVWník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik oleje
Lada Janacek píše:Zdar chlapi, mám Golfa V s motorem 1,4 (55kW), najeto přibližně 64000 km -r.v. 2005. Dosud jsem neměl žádné potíže až do chvíle, kdy po výměně oleje po 60000 km se začal ztrácet olej. Při 62000 km jsem doléval první litr a dnes po 64000 km dolévám další. Co se týká režimu ježdění najezdím denně min. 100 km. Připadá mi, že naježděné kilometry ani režim ježdění nejsou v takovém stavu, aby byly v pytli kroužky popř. gufera ventilů. Prosím o názor příp. o radu.
Druhým problémem je vibrování brzdového pedálu při brždění z rychlosti cca 80 km/h. Zřejmě brzdové kotouče, ale přijde mi to taky brzo. Myslím, že se snažím jezdit rozumně-brzdit motorem atd. Takže nevím, zkuste mi poradit.
Díky moc za ohlasy.
sáhni na filtr, jestli neni špatně dotáhlej...mluvim z vlastní zkušenosti