1,4 16V - porucha motoru

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Milcus242
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 13.03.2009 08:01

Re: Porucha motoru 1,4 16V

Příspěvek od Milcus242 »

Zdar hele ještě jsem měl nějakou radu že prej to muže bejt nějaky NV trafo a NV kabely. Prosim o co se jedna mohlo by to bejt taky tim?

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od matasimek »

s vadným trafem a vysokonapětovou cívkou mam zkušenost že při prudkém sešlápnutí plynu jde těžko a na 3 válce do otáček.
zkus a uvidíš, jinak to má stejné projevy jako vadný vsřikovač...

silvo68
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 19.01.2008 20:53

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od silvo68 »

zdravím,
zo záujmom som si to celé prečítal pretože mám taký istý problém so studeným štartom.Keďže niesom zbehlý v týchto veciach (ale budem) poprosil by som Vás o rady ako sa dostanem ku sviečkam a ku škrtiacej klapke.prosim pošlite niekto odkaz na stránky kde je to nakreslené aby som tú klapku skúsil vyčistiť.vďaka všetkým za pomoc.

Uživatelský avatar
Milcus242
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 13.03.2009 08:01

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od Milcus242 »

Kluci tak jsem to ještě neopravil:( prosim nemate někdo nějaky stranky kde koupím nejlevněji ten vtřik? pls. Mam 1,4 16v 55kw dík ja se v tom nevyznam a nejsem z prahy jsem z ustecka ale do prahy bych si pro něj klidně zajel dík za typy.

Uživatelský avatar
Milcus242
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 13.03.2009 08:01

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od Milcus242 »

tak vtřik to neni jsme tam dali na 1 valec novej a děla to pořad to samy jede to studeny na 3 valce :( :(

Uživatelský avatar
Benne
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3706
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pri BratislaVWe :)

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od Benne »

Milcus242 píše:tak vtřik to neni jsme tam dali na 1 valec novej a děla to pořad to samy jede to studeny na 3 valce :( :(
snimac otaciek motoru si skusal ? mne isla 1.6ka na tri valce prave koli tomu snimacu :(

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od matasimek »

a co tlaky na válcích?

jinak ohledně čidla otáček-myslím že nejde demontovat bez porušení a kluci říkali že montáž nového je divoká, dojde totiž v nějakém pomocném montážním obalu a jak to rozděláte je v pr... je na to nějaký speciální postup s nastavením nulové pozice.

taky myslím že se něco opomnělo, bud´to cívka, svíčka, nebo vstřik, jinak není do čeho vrtat,
pak jedině ty tlaky (ty by ukázaly mech. závadu jako podpálený ventil apod)

Uživatelský avatar
Milcus242
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 13.03.2009 08:01

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od Milcus242 »

Tlaky jsou prej stejny takže ty jsou prej ok vtřik jsme měnil svíčky taky cívky jsem přehazoval mezi sebou a chyba je pořad na prvnim valci:(ještě zkusime to nv trafo a kabelaž a pak to čidlo a nevíte někdo orientační cenu? dík

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od matasimek »

pořád se mi to čidlo otáček nezdá, závada na něm se projevuje hlavně škubáním, ještě se obávám jestli nemáš např obalené sací ventily mazem z recirkulace výfuk. plynů, prý se to stává, to by znamenalo hlavu dolů a očistit

Jinak obecně si myslím že je tam nějaká mech. závada, protože pokud vstřik, cívka je ok, pak jen zúžené sání kterým neproudí vzduch. nebo nadzvedák neotevře sací ventil naplno nebo něco takového.

Uživatelský avatar
Milcus242
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 13.03.2009 08:01

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od Milcus242 »

Dík za rady dnes se na to zase podivame a pak dám vědět :(

Uživatelský avatar
Milcus242
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 13.03.2009 08:01

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od Milcus242 »

Zdar tak jsme to neopravili mam tam nvej vstřik na valci č1 kde měl zlobit auto zlobí stejně tak jsem zkusil přehazet ty vtřiky a chyba je pořad na 1 valci oni si s tim nevědi ani rady v servise:( nevite kde bych si to moh nechat opravit? do prahy to mam po dalnici 40 min ale potřeboval bych ten den zas odjet večer. A abych neplatil za to že se mi na to jen koukaj protože koukat tam mužu taky.

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od matasimek »

Vyčistili důkladně tu škrtící klapku?
proměřili kabeláž mezi vstřikem 1 válce a řídící jednotkou motoru? oba dráty na přerušení?

tak mne napadaještě jestli zavolat do vw servisu zda podle vin nepodléhá nějaké svolávací akci?? třeba by nahráli kompenzační soft do řídící jednotky. jinak už opravdu nevím

jan83
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 27.02.2008 19:33
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od jan83 »

Pocuj Milcus242
ja sa moc v tychto veciach nevyznam, ale ked som mal favorita, tak som to riesil tak, ze som vybral sviecku, dal na nu kabel, prilozil k motoru, skusil nastartovat a pozeral, ci tam skace ta iskra. Neviem, ci sa to da aj na golfe (ako vyzeraju kable), ale takto by si aspon vylucil na 100% zavadu na zapalovani.
Dalej by som skusil s multimetrom premerat kontakty na vstrekovaci .. ja neviem .. na vnutorny odpor. Vstrekovac co ide vs. vstrekovac co nejde. A potom namerat na kabloch do vstrekovacov, kolko prudu / napatia ide na jeden a druhy...
...len taky moj napad, moc sa v tom nevyznam, tak ak pisem hluposti, tak sorry.. mne to len pride ako taky jednoduchy a lacny pokus

a este, to ti robi iba za studena? Potom uz ide normalne?

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od matasimek »

jan83 píše:Pocuj Milcus242
ja sa moc v tychto veciach nevyznam, ale ked som mal favorita, tak som to riesil tak, ze som vybral sviecku, dal na nu kabel, prilozil k motoru, skusil nastartovat a pozeral, ci tam skace ta iskra. Neviem, ci sa to da aj na golfe (ako vyzeraju kable), ale takto by si aspon vylucil na 100% zavadu na zapalovani.
Dalej by som skusil s multimetrom premerat kontakty na vstrekovaci .. ja neviem .. na vnutorny odpor. Vstrekovac co ide vs. vstrekovac co nejde. A potom namerat na kabloch do vstrekovacov, kolko prudu / napatia ide na jeden a druhy...
...len taky moj napad, moc sa v tom nevyznam, tak ak pisem hluposti, tak sorry.. mne to len pride ako taky jednoduchy a lacny pokus

a este, to ti robi iba za studena? Potom uz ide normalne?
no jo ale vstřiky menil i mezi sebou, pořád na válci 1 vynechání zapalování a myslím jsou tam cívky nad svíčkou, těžko zkoušet na vzduchu,
jedine kabelaž (přerušená-velký odpor)mezi řj motoru a vstřikem 1,nebo mechanická závada - tu by odhalilo měření tlaků.
ještě jednou to projít

Uživatelský avatar
Milcus242
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 13.03.2009 08:01

Re: 1,4 16V - porucha motoru

Příspěvek od Milcus242 »

dík kluci vstřiky jsem měnil mezi sebou cívky taky a kabely jsme kontrolovali taky ještě zkusim tu klapku tlaky mam taky změřeny a jsou prej všechny stejny. no přijdu k autu nastartuju a auto ma vysoky otačky a zčne problikavat kontrolka že mam vysoky emise až se ohřeje otačky spadnou do normalu a auto jede dobře ale sem tam škube při 2tis otáček na těžší kvalt to je od 3 na 1a2 to neděla. zkusim tu kabeůaž a tu klapku:( jinak dík za rady.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“