no určite to nerobí za studena a keď je vonku zima cca 12°C a menej, aspoň tak to vyzerá a čumákom dole z kopca je to skoro niekedy necitelne ale zase dosť je to cítiť keď stojim čumákom do kopca (snáď najviac) alebo keď brzdím ale len pod 20km/h. A v podstate najviac asi keď je ohriaty motor klasicky na 90°C. No trhanie by som to nenazval, mne to príde ako keby jedna doba z niekoľkých dostavala blbu zmes, sú to vibracie od motoru. Je to ako keď prechádza električka a citiš vibracie ako to jede po koľajach, tak presne tak to je to od motora, a k tomu ešte nepravidelne ale - vyskyt a sila prejavu je zcela náhodná. Dnes sa mi stalo asi 4km po prahe že som necitil ani raz ani ťuk a potom som si zastavil do kopca a bum ho...už to šlo ako keby že sa veziem vo vlaku.skeblo píše:To trhanie ti roby stale, alebo obcas?
2.0 tdi BKD na volnoběh škube
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.04.2018 13:46
- Bydliště: Praha 4
Re: 2.0 tdi BKD na volnoběh škube
VERGEĽ = VW Golf 5, 2.TDI 103 kW BKD
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.04.2018 13:46
- Bydliště: Praha 4
Re: 2.0 tdi BKD na volnoběh škube - závada odstránená
Najprv trochu kecov. Takže od diagnostiky váhy vzduchu a po 4 neautorizovaných servisoch v Prahe som auto podvihol sám, pri naštartovanom motore sa mi potvrdila ta remenica, tu som dal dole a zistil som, že material kladky okolo jednej dierky od 4 šrubov bol ohnutý smerom k uloženiu, robilo to tak cca 1mm, možno max 2 mm od oka a teda na voľnobeh bola tak nevyvážená - vyosená, že to s ňou mrzkalo kde tu, kde tam. Zašiel som do autorizovaného servisu a povedal som že chcem diagnostiku závady na to trasenie a povedal som im kde sa majú zamerať a defakto prišli na to isté na čo aj ja + našli ešte jednú závadu, na ktorú by som ja nikdy neprišiel. Teraz je už závada by som povedal, na 99% odstránená (aj keď stále občasne ucítim úplne skoro necitelný maličký ťuk - ale momentálne netuším čo by to mohlo byť aby to bolo úplne dokonalé, neznervozňuje ma to tak ako to čo bolo predtým - čo by som tak chcel od vergľa ). To znamená že nepríjemné vibracie sú už minulosťou a motor má zároveň teda aj iný zvuk ako mal, ale to može byť odstranením druhej závady, teda dúfam že to není závada teraz
závady boli dve:
- ohnutá kladka - remenica (kladka od drážkového remeňa)
- vyzerá to, že ten čo menil rozvody sa asi hral s nastavením otvárania a zatvárania ventilov a bolo to posunuté o cca pár stupňov od toho čo tam malo byť (ja neviem presne o koľko ale určite nie viac ako 2 - 3, myslím si že tak 5 - 7 stupňov je tak jeden zub na rozvodovom remeni a to by bol konec pre tento agregát), ale vraveli mi že to zrovnali, takže toto
závady boli dve:
- ohnutá kladka - remenica (kladka od drážkového remeňa)
- vyzerá to, že ten čo menil rozvody sa asi hral s nastavením otvárania a zatvárania ventilov a bolo to posunuté o cca pár stupňov od toho čo tam malo byť (ja neviem presne o koľko ale určite nie viac ako 2 - 3, myslím si že tak 5 - 7 stupňov je tak jeden zub na rozvodovom remeni a to by bol konec pre tento agregát), ale vraveli mi že to zrovnali, takže toto
VERGEĽ = VW Golf 5, 2.TDI 103 kW BKD
- SakoVerife
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 tdi BKD na volnoběh škube
Díky za tip
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
- vencabrk
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 14.01.2010 16:59
- Bydliště: Blatná
Re: 2.0 tdi BKD na volnoběh škube
Opět po dlouhé době ale problém vyřešila vyměna trakčních silentbloků motoru ty dva puky dole v nápravnici.
Byl to poslední nápad klaplo to a je klid..
Byl to poslední nápad klaplo to a je klid..