Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 22.09.2009 18:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.08.2009

Příspěvky:

9

Mám dotaz jaký rozdíl je u motoru 2,0TDI GTI 125kw oproti 2,0 TDI 103kw . Je to jenom načipované nebo je tam víc věcí jiných. Děkuji za odpovědi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 11.10.2009 18:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.10.2008

Příspěvky:

59

103 kw ma jedno turbo, 125 kw ma dve turba...

_________________
Golf V 1.9 TDI M6 chip 101kw Highline Black Pearl


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 11.10.2009 20:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2392

Bydliště:

Brno

StandBy píše:
103 kw ma jedno turbo, 125 kw ma dve turba...


tak 125kw TDI nemá rozhodně 2 turba. To si pleteš s TSI 125kw, které má turbo a kompresor.

_________________
My fast doesn´t like hondas * * * * * Martin IV. = Čapik

_________________
Golf 5 GTI DSG + Sharan 7N


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 11.10.2009 20:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1989

Bydliště:

NovéVeselí/ŽďárnadSázavou/Brno

čapik píše:
StandBy píše:
103 kw ma jedno turbo, 125 kw ma dve turba...


tak 125kw TDI nemá rozhodně 2 turba. To si pleteš s TSI 125kw, které má turbo a kompresor.


Me se to taky nezdalo, ale radsi jsem se neozyval :wink:

_________________
Obrázek některé mé práce:
http://shutterstock.com/g/sakoverife
http://en.fotolia.com/p/201363000

_________________
Golf V 2.0TDI DSG +chip by Dieselpower 125kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 12.10.2009 20:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.10.2008

Příspěvky:

59

myslel som turbo na sáni a turbo na vyfuku...tak som to niekde čital...

_________________
Golf V 1.9 TDI M6 chip 101kw Highline Black Pearl


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 06.11.2009 22:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.08.2008

Příspěvky:

148

Bydliště:

VWysočina

StandBy píše:
myslel som turbo na sáni a turbo na vyfuku...tak som to niekde čital...


Tak to by mě teda ten princip mooooc zajímal, jak to asi funguje :wink: :D Turbo si myslím že má rozhodně jedno, bude upravenej soft řídící jednotky + možná nějaký drobný změny v motoru, ale ze 103 kW verze lze celkem jednodušše těch 125 taky dostat, jen právě odejde dřív to turbo, chce to něco kvalitnějšího

_________________
GOLF 5, 2.0 TDi (103kW) vs. Honda CBF 600 S (57kW)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 07.11.2009 15:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.10.2008

Příspěvky:

59

Co je natom zaujimaveho? 2 turba na motore. A teda ked si myslis ze TDI GT je len nacipovana 103 kw verzia, tak ako je mozne ze GT diesel sa chipuje len prehratim RJ na 190 az 200 PS, to turbo ktore ma 103 kw by v tomto pripade asi nevydrzalo...Ne?

_________________
Golf V 1.9 TDI M6 chip 101kw Highline Black Pearl


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 07.11.2009 18:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1526

Bydliště:

Brno

StandBy píše:
myslel som turbo na sáni a turbo na vyfuku...tak som to niekde čital...


:lol: :lol: :lol: :lol: Turbo na sání si můžeš dokoupit, prodává se takový malý přídavný větrák :D

_________________
A4 Avant 3.0 TDI Sline


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 15.11.2009 10:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.06.2009

Příspěvky:

92

Bydliště:

CB

Ten motor je spravne 2.0 TDi GT (ne GTI) a je to 16V s jinym blokem a par soucastkama oproti 2.0 8V, ovsem do cca 8-08 kdy se zacal delat jako common- rail, se jedna o PD a je to nejhorsi motor (ohledne spolehlivosti), ktery soudruzi ve VW udelali, Zejmena pak verze s piezovstrikovacema Siemens je jednoduse TRAGICKA..... Mel sem tak chute na Golfa 5, GT s timhle motorem, ale je to financni sebevrazda.....

_________________
byvaly Golf Mk5..... dnes SII 3.6, TT-RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 03.06.2010 22:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2007

Příspěvky:

362

Co se na těch motorech tak hrozně sere? Zrovna sem měl jednoho vyhlídlého ale po přečtení přízpěvku se mě do toho moc nechce.... :roll:

_________________
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

_________________
Passat B5.5 Tdi 96kw, AVF, EGR-off


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 03.06.2010 22:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1989

Bydliště:

NovéVeselí/ŽďárnadSázavou/Brno

podle me se na kazdym aute neco sere. Odchazi dost dvouhmotnostni setrvaky, ostatne to byl problem i na giv.
Par lidi si stezuje na turba, ale osobne neznam jeste nikoho s timhle problemem.
Spis je problem v tom, ze predchazejici majitele obcas nevyhanely pavouky z turba a treba nedochlazovaly turbo, naopak honily studenej motor atd.

Osobne bych se toho moc nebal, hlavne kdyz uz budes nakupovat v CR, tak si vem par schopnych lidi co tomu autu rozumi.
Osobne bych auto z CR nebral, mozna tak od prvniho majitele, ale tady budou ty auta predrazeny. Radsi si pro nej zajed do DE, respektive jed tam s nekym, kdo se dovozem aut zabyva a autum rozumi. Navic se domluvi velice dobre nemecky. Je totiz nestesti jet tam s clovekem, kterej neumi moc dobre nemecky, nebo naopak nerozumi autum....

_________________
Obrázek některé mé práce:
http://shutterstock.com/g/sakoverife
http://en.fotolia.com/p/201363000

_________________
Golf V 2.0TDI DSG +chip by Dieselpower 125kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 07.06.2010 21:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2007

Příspěvky:

362

Tak jak je na tom ten motor po konstrukční stránce? Co nejčasteji odchází oproti 103kw verzi? Proč to je jeden z nejhorších motorů? Jak je na tom spotřeba? :?: :?: :?:

_________________
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

_________________
Passat B5.5 Tdi 96kw, AVF, EGR-off


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 23.07.2010 14:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

100

Bydliště:

Olomoucko

Zrovna ve středu jsem auto s tímto motorem koupil. GOLF V GT, časem ho hodím možná i do sekce nejen můj golf. :-)

Jel jsem asi 15 km po okrskách pomalejší jízdou, dojíždění se zařazenou rychlostí, ale žádnej extrém a dostal jsem se na průměr 5.1 l šlo by ještě mín. (bez zaplé klimatizace)!! Zpátky jsem je tu samou trasu trochu svižněji s klimou a spotřeba na 8.2 l.
Po dálnici průměr 7 litru s klimou, rychlost kolem 130-160,
Měl jsem verzi i se 103 kw, stopětadvacetikilowat jede to o poznání líp.

Jinak doufám že nebudu muset řešit žádné opravy. Zítra se chystám na výměnu oleje, protože jsem tam dolil místo 5w30 5w40 asi půl litra. OMG stane se.....

_________________
GOLF V GT TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 20.01.2011 03:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2009

Příspěvky:

2354

Bydliště:

už Teplice

myslím si že 125kW ma jine vstřiky,větší pruměr nasavaneho vzduchu na studené časti turba,tím i vetší lopatky a soft.

_________________
AUTO NEMAM PROTOŽE JSEM ŽEBRÁK,ALE LÍBÍ SE MI MEZI VWÁMA tel.720139150


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 2,0 TDI GTI 125kw
PříspěvekNapsal: 04.06.2012 11:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

17

tom.faktor píše:
Ten motor je spravne 2.0 TDi GT (ne GTI) a je to 16V s jinym blokem a par soucastkama oproti 2.0 8V, ovsem do cca 8-08 kdy se zacal delat jako common- rail, se jedna o PD a je to nejhorsi motor (ohledne spolehlivosti), ktery soudruzi ve VW udelali, Zejmena pak verze s piezovstrikovacema Siemens je jednoduse TRAGICKA..... Mel sem tak chute na Golfa 5, GT s timhle motorem, ale je to financni sebevrazda.....

mam 2.tdi gt 125kw najeto 93 tisic,mam to čiple na 190ps,každou chvilku mu šlapu na krk,a jedine co jsem zatim vyměnil tak olej,filtry a brzdy,jsem maximalně spokojen,a pokud si člověk kupuje tdi tak musi dopředu počitat z běžnou unavou materialu,nebo namahanim,řikam jsem max.spokojen a přiště pujdu do tdi gt golf 6...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group