GV 1.9TDi kovová rezonance
- DominikVF
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 27.12.2009 17:06
Re: GV 1.9TDi kovová rezonance
ked som dobre pochopil.. tak ked ja mám chipnuté auto a ked budem meniť najbližšie spojku, tak radsej jednohmotnu ako dvojhmotnu?.. dlhsie vydrží jednohmotná pri chipnutom aute?..
VW Tiguan 2,0 TDI 103kw, CFFB, 4x4, r.v.2013 /model 2014/
- maverick1
- Profík
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 12.11.2010 09:14
- Bydliště: Kladno
Re: GV 1.9TDi kovová rezonance
Tak problém vyřešen: setrvák to nebyl, úplná prkotina: uvolněný plast podběhu přesně za kolem(za středem kola). Bylo to slyšet jen za studena protože studený motor víc vibruje a klepalo to přesně do bloku motoru v místech kde je spojka. Takže řešení byl jen nový šroubek
Naposledy upravil(a) maverick1 dne 13.04.2011 16:31, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Alltrack B8 BiTdi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 28.07.2009 13:28
Re: GV 1.9TDi kovová rezonance
maverick1 píše:Tak problém vyřešen: setrvák to nebyl, úplná prkotina: uvolněný plast podběhu přesně za kolem(za středem kola). Bylo to slyšet jen za studena protože studený motor víc vybruje a klepalo to přesně do bloku motoru v místech kde je spojka. Takže řešení byl jen nový šroubek
tak gratulujem mal si statstie
VW Golf V 1.9TDI 77Kw
- Jethro
- VWexpert
- Příspěvky: 2730
- Registrován: 07.07.2010 19:26
Re: GV 1.9TDi kovová rezonance
maverick1: zkus si na neutrál poslechnout u levého předního kola jestli není slyšet to drnčení a pak ať ti někdo vyšlápne spojku.pokud zvuk zmizí,tak je načatý setrvák...u 77kw běžná věc...a je fakt,že podtáčením ušetříš možná desetinku litru/ 100km,ale motor tím akorát trápíš...ale to je zlozvyk tédéíčkářů z dob starých AGR a 1Z 66kw...