GV 1.9TDi kovová rezonance

SDI, TDI, DPF...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
DominikVF
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 27.12.2009 17:06

Re: GV 1.9TDi kovová rezonance

Příspěvek od DominikVF »

ked som dobre pochopil.. tak ked ja mám chipnuté auto a ked budem meniť najbližšie spojku, tak radsej jednohmotnu ako dvojhmotnu?.. dlhsie vydrží jednohmotná pri chipnutom aute?..
VW Tiguan 2,0 TDI 103kw, CFFB, 4x4, r.v.2013 /model 2014/

Uživatelský avatar
maverick1
Profík
Profík
Příspěvky: 1113
Registrován: 12.11.2010 09:14
Bydliště: Kladno

Re: GV 1.9TDi kovová rezonance

Příspěvek od maverick1 »

Tak problém vyřešen: setrvák to nebyl, úplná prkotina: uvolněný plast podběhu přesně za kolem(za středem kola). Bylo to slyšet jen za studena protože studený motor víc vibruje a klepalo to přesně do bloku motoru v místech kde je spojka. Takže řešení byl jen nový šroubek :smoke:
Naposledy upravil(a) maverick1 dne 13.04.2011 16:31, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Alltrack B8 BiTdi

Turi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 28.07.2009 13:28

Re: GV 1.9TDi kovová rezonance

Příspěvek od Turi »

maverick1 píše:Tak problém vyřešen: setrvák to nebyl, úplná prkotina: uvolněný plast podběhu přesně za kolem(za středem kola). Bylo to slyšet jen za studena protože studený motor víc vybruje a klepalo to přesně do bloku motoru v místech kde je spojka. Takže řešení byl jen nový šroubek :smoke:

tak gratulujem mal si statstie :drinks:
VW Golf V 1.9TDI 77Kw

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: GV 1.9TDi kovová rezonance

Příspěvek od Jethro »

maverick1: zkus si na neutrál poslechnout u levého předního kola jestli není slyšet to drnčení a pak ať ti někdo vyšlápne spojku.pokud zvuk zmizí,tak je načatý setrvák...u 77kw běžná věc...a je fakt,že podtáčením ušetříš možná desetinku litru/ 100km,ale motor tím akorát trápíš...ale to je zlozvyk tédéíčkářů z dob starých AGR a 1Z 66kw...

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“