Golf V 2.0, 16V TDI 103KW motor BKD najeto poctivých 200 000 km.
Ztrácí se mi voda. Co 1000 km asi 0,7l. Po jízdě 10 km a víc, když dojedu klesne mi voda. Když otevřu motor a odšroubuju víčko od expanzky, (řekl bych že je tam hodně velký tlak) tlak uteče a voda se vrátí. Když pravidelně po každě jízdě otevřu nádobku tak se voda neztrácí. Pokud ale nádobku neotevřu a tlak tam nechám tak HODNĚ špatně startuje (5-10s) a kouří se z výfuku.
Teď nastává otázka je to hlava, nebo je jen třeba ucpaná nějaká hadička (přepad nebo něco jiného), v soustavě zůstává tlak, když motor vychladne někam to propustí vodu asi pod hlavu a voda je fuč.
Otázka zní jak to ověřit případně co zkusit vyměnit než nechám sundat hlavu.
Tlak v expanzce - unik vody
- -Jakub-
- Moderátor
- Příspěvky: 3986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak v expanzce - unik vody
nemáš jakoby sliz na spodní straně víčka od oleje?
- Dusanbe
- Pilot
- Příspěvky: 853
- Registrován: 27.02.2009 15:13
- Bydliště: ChomutoVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak v expanzce - unik vody
Kdyby tam byl, tak to znamená, že voda utíká přes těsnění pod hlavou do válců pak to špatně startuje? Taky se mi poslední dobou ztrácí voda, ale bude to někde u chladiče, viděl jsem tam kapky.
diagnostika vw group, montáže budíků, imobilizéry, PIN, klíče, výměna gateway, kódování, dojezdy oken i SAG, tempomaty, upgrade firmware RNS510 + opravy HW, odblok obrazu, mapy, MF volanty,HF sady atd