Tlak v expanzce - unik vody

SDI, TDI, DPF...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Kadis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 07.06.2012 21:03

Tlak v expanzce - unik vody

Příspěvek od Kadis »

Golf V 2.0, 16V TDI 103KW motor BKD najeto poctivých 200 000 km.
Ztrácí se mi voda. Co 1000 km asi 0,7l. Po jízdě 10 km a víc, když dojedu klesne mi voda. Když otevřu motor a odšroubuju víčko od expanzky, (řekl bych že je tam hodně velký tlak) tlak uteče a voda se vrátí. Když pravidelně po každě jízdě otevřu nádobku tak se voda neztrácí. Pokud ale nádobku neotevřu a tlak tam nechám tak HODNĚ špatně startuje (5-10s) a kouří se z výfuku.
Teď nastává otázka je to hlava, nebo je jen třeba ucpaná nějaká hadička (přepad nebo něco jiného), v soustavě zůstává tlak, když motor vychladne někam to propustí vodu asi pod hlavu a voda je fuč.
Otázka zní jak to ověřit případně co zkusit vyměnit než nechám sundat hlavu.

Uživatelský avatar
-Jakub-
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Těrlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak v expanzce - unik vody

Příspěvek od -Jakub- »

nemáš jakoby sliz na spodní straně víčka od oleje?

Uživatelský avatar
Dusanbe
Pilot
Pilot
Příspěvky: 853
Registrován: 27.02.2009 15:13
Bydliště: ChomutoVW
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak v expanzce - unik vody

Příspěvek od Dusanbe »

Kdyby tam byl, tak to znamená, že voda utíká přes těsnění pod hlavou do válců pak to špatně startuje? Taky se mi poslední dobou ztrácí voda, ale bude to někde u chladiče, viděl jsem tam kapky.
diagnostika vw group, montáže budíků, imobilizéry, PIN, klíče, výměna gateway, kódování, dojezdy oken i SAG, tempomaty, upgrade firmware RNS510 + opravy HW, odblok obrazu, mapy, MF volanty,HF sady atd

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“