Vysoke otacky na volnobehu

SDI, TDI, DPF...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Cage
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.06.2013 10:16

Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Cage »

Caute vsetci,

Poprosil by som o radu.
Vcera som spozoroval,ze po prichode do roboty mal motor na volnobehu otacky cca 1100.Ked som zhasol a nastartoval vsetko sa vratilo do normalu,t.j. okolo 850.
Dnes rano mi to neurobilo,ale ako som sa teraz vratil domov tak opat.
Pri nastartovani auta je vsetko Ok,objavi sa to az po prejdeni urcitej vzdialenosti.
No a este som si vsimol,ze spolu s otackami fici aj ventilator dost intenzivne.
Vdaka za rady
VW Golf V 1,9 TDI 77 kW (BKC) 2005

Jakub25
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 28.01.2014 19:24

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Jakub25 »

Ahoj,mám stejný problém a napadlo mě čidlo teploty chladicí kapaliny.Jak jsi to nakonec vyřešil? :)

Cage
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.06.2013 10:16

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Cage »

Nakoniec to bolo riesene v inej rovnakej teme,ktoru som si vsimol az ked som zalozil tuto..
Ale k veci,skontroluj si kabelaz,hlavne okolo alternatora.
U mna to boli skorodovane ukostrovacie spoje,stacilo prebrusit a odvtedy pokoj.
Nie je to ziadne cidlo ani nic podobne (,ak ti diagnostika nepovie nieco ine)
VW Golf V 1,9 TDI 77 kW (BKC) 2005

Jakub25
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 28.01.2014 19:24

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Jakub25 »

Aaha tak děkuju.vyzkouším

xavier01
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 21.06.2011 09:07

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od xavier01 »

Měl sem to taky a stačilo vyměnit volnoběžku na altíku

Cage
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.06.2013 10:16

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Cage »

Ahoj,

Je to zlozita vymena?
Da sa to urobit aj doma,alebo radsej servis?
Dik
VW Golf V 1,9 TDI 77 kW (BKC) 2005

Cage
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.06.2013 10:16

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Cage »

Ahojte,

moze mi este niekto vysvetlit co s tym ma remenica alternatora?
Dik
VW Golf V 1,9 TDI 77 kW (BKC) 2005

Cage
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.06.2013 10:16

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Cage »

Takze volnobezka vymenena a asi tyzden pokoj..
Potom sa to vratilo..
VW Golf V 1,9 TDI 77 kW (BKC) 2005

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od yessmen »

Podle mě baterka.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Cage
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.06.2013 10:16

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Cage »

Baterka je dalsi krok..
Cez vikend vymenim z octafky a uvidime.
Ale baterka ma 2 roky,"nova" Varta (tusim Silver line,ci ako sa tie nove volaju),tusim je to 74 Ah a nedavno pri merani davala v klude 12,6 V alebo tak nejako..
Tak moc tomu neverim..
VW Golf V 1,9 TDI 77 kW (BKC) 2005

info@tryska.cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 15.05.2014 11:35

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od info@tryska.cz »

mam ten stejny problem na volnobeh vysoke otacky asi 1100 je to vw 1.9 77kw BKC ma nekdo tu skusenost jak to pravyl vag pise tyto zavady 18051 16785 16567 dik petr

Cage
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.06.2013 10:16

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Cage »

Kamo,staci trochu googlit ;)
16785 -System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly = EGR ventil je asi poriadne zaneseny
16567 - Fuel temperature sender-G81 Interruption/Short to B+ - tepelny senzor paliva
18051 - Je to v podstate upozornenie,ze v centralnom elektronickom riadiacom module (co je asi hlavna riadiaca jednotka) je zapisany dalsi chybovy kod,ktory uz priamo hovori,kde je chyba.

Inak k tomu problemu s otackami,jazdim uz skoro mesiac s inou baterkou a zatial klud,tak mozno to predsa len bude ona.
VW Golf V 1,9 TDI 77 kW (BKC) 2005

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Peťas »

Spouští (spouštěl) se Vám u toho i ventilátory na chadiči? Na touranu mě se mi to teď taky děje a vždycky se u toho spustí ty ventilátory. Z chvíli vypnou, ale volnoběh je vysoký dál. Stačí prošlápnout plyn nad cca 2000 ot a volnoběh je na pár sekun OK, potom opět stoupne a pustí se ventilátory. Baterie půl roku stará Varta silver, vyzkoušená zátěžovým testrem a je OK. Ale přesto, pokud to připojím na nabíječku, tak je všechno OK.
Naposledy upravil(a) Peťas dne 27.06.2014 12:54, celkem upraveno 3 x.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
azicko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 78
Registrován: 03.03.2013 17:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od azicko »

mne to robi obcas tiez, neni to dvojhmota uz kaput pomaly ?

Cage
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.06.2013 10:16

Re: Vysoke otacky na volnobehu

Příspěvek od Cage »

Tiez som mal Vartu Silver a tiez podla merani bola Ok,dal som tam na skusku nieco ine a pokoj.
Ten napad s dvojhmotou je fajn,len podla mna to nevysvetluje tu saharu spustenu na plne bomby.
Na zaciatok je jednoduchsie vymenit baterku ako rovno dvojhmotu.
VW Golf V 1,9 TDI 77 kW (BKC) 2005

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“