Trhanie motora na volnobehu.
- pista006
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.12.2012 13:22
- Bydliště: SK Sp.Nová Ves okolie
Trhanie motora na volnobehu.
Zdravim.Na volnobehu mi niekedy s motorom trha,ide nepravidelne akoby mal malo nafty.EGR je vycistene aj nova spojka aj kablovy zvezok ku vstrekom.A najviac s nim trha ked na volnobehu zapnem klimu a motor akoby dusilo.Neviete cim to moze bit? Hodnoty vstrekom su dobre okolo 0,18.Aj novy palivovy filter a vycistena nadrz a palivove cerpadlo.Stretol sa s tim niekto? Dik
Vw Golf 5 2,0 Tdi
- burkos
- Jezdec
- Příspěvky: 247
- Registrován: 28.02.2011 22:47
Re: Trhanie motora na volnobehu.
ze vraj pomaha zaslepit EGR ventil+softverovo ho odpojit aby nehadzalo chybu.nemam to vyskusane mozno sa vyjadri niekto kto sa v tom vyzna a kto ma stym skusenost.Alebo este moze byt vaha vzduchu.
VW Jetta, 2.0 TDI kód: BKD, rok: 2007
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: Trhanie motora na volnobehu.
Nebudu zakládat nové téma, mám asi stejný problém, nepravidelné trhání motoru na voloběh, nová spojka i se setrvákem, palivák nový, vstřiky dle vagu +-0,24, což si myslím že je ok, co jsem vypozoroval, za studena je to znatelnější, jak se auto ohřeje, trochu se to uklidní, ale stále tam to trhání je, za studena je slyšet jako by motor nepravidelně vynechával, pokud auto stojí do kopce, motor výše, tak i za tepla se dost třese... nevím na co se zaměřit...
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- roboimro
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.10.2011 11:57
Re: Trhanie motora na volnobehu.
U mna to iste, chcem vymenit kabelaz k vstrekom uvidime co to spravi, nema este niekto taky problem? to iste ako pise kutil ale za tepla mi to citit viac, pri otvorenej kapote vidno ako sa nepravidelne cely motor zatrasie. :/ ?
Golf VI -2.0 TDI CFFB 127KW
- burkos
- Jezdec
- Příspěvky: 247
- Registrován: 28.02.2011 22:47
Re: Trhanie motora na volnobehu.
robi to aj mne.ale co to robi tak to netusim
VW Jetta, 2.0 TDI kód: BKD, rok: 2007
- JohnnyCV
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 29.01.2013 20:14
Re: Trhanie motora na volnobehu.
Sice je to měsíc, ale poradím, třeba do budoucna. Tenhle problem je u většiny 77KW PD, jak už tu někdo psal, je to na 80% způsobený kabeláží na vstřicích. Někdy není nutná výměna kabeláže, ani vstřiků.
Ohřejte motor, pak rychle sundejte víko ventilů a prostě tu kabeláž pomačkejte, mělo by to být ok. Samotnýmu mě to na mym GV TDI dělalo, a až tak že v zimě to běhalo na 3válce, od té chvíle co sem tohle udělal je klidek.
Ohřejte motor, pak rychle sundejte víko ventilů a prostě tu kabeláž pomačkejte, mělo by to být ok. Samotnýmu mě to na mym GV TDI dělalo, a až tak že v zimě to běhalo na 3válce, od té chvíle co sem tohle udělal je klidek.
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: Trhanie motora na volnobehu.
Trochu to oživím, zjistil jsem jednu věc, na diagnostice v kanálu 3, pole 2 - zpětné vedení výfukových plynů (požadováno) je 305mg/str ale v pole 3 - zpětné vedení výfukových plynů (aktuálně) je 455mg/str, motor jako by vynechával, možná dusil se, a proto sebou tak asi cuká, má někdo diagnostiku že by koukl jaké má hodnoty? Možná by to nakonec mohl být EGR ventil, neví někdo případně jak ho omezit či uzavřít na diagnostice?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- Woko_O
- Jezdec
- Příspěvky: 466
- Registrován: 22.09.2011 22:50
Re: Trhanie motora na volnobehu.
Se na ten EGR ventil podívej, jestli není ucpanej. Pokud jo, tak ho vyčisti, projdi hadičky k němu,případně elektriku. Pokud ho tam nechceš, tak ho klidně zaslep a softwarově se odstraní v jednotce. Omezit to ve VAGu u týhle (EDC16) jednotky nejde..
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: Trhanie motora na volnobehu.
Tak EGR je prý OK, řešil jsem to s jedním specialistou, nejspíš prý nízká volnoběžná dávka, tak zkusím tohle, když to nepomůže, budu hledat dál
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: Trhanie motora na volnobehu.
Trošku to tu oživím, byl jsem v autorizáku VW, kontrola vstřiků, všechno v pořádku, podezření na setrvák, i když jsem ho měnil před 15k km, je slyšet při nastartování a sešlápnutí spojky slabé chrastění, ale říkal jsem si že tím to nebude, protože pokud ano, při vyšlápnutí spojky by škubání mělo přestat pokud se nepletu, jinak s příchodem letních teplot u mě silné cukání při zahřívání na provozní teplotu téměř zmizely, tak vážně nevím, zkusím reklamovat setrvák, pojezdím léto a v zimě se uvídí
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- Keby
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.08.2009 23:40
- Bydliště: Cheb
Re: Trhanie motora na volnobehu.
Zdravim mam to samé u BKD motoru, ted nově daná komplet spojka plus novej setrvačník(najeto na tom cca 200km) a stejně to občas na volnoběh zacuká. Tak by mě také zajímalo čím by to mohlo být.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.03.2014 21:04
Re: Trhanie motora na volnobehu.
tak přišli jste někdo na něco? nějaky nový poznatek?
- HONEY
- Pilot
- Příspěvky: 781
- Registrován: 08.03.2009 17:29
- Bydliště: K.VW. kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trhanie motora na volnobehu.
Už se to tady hodně řešilo. Když je ok setrvák i vstřiky, tak je třeba vyměnit svazek kabelů ke vstřikům. Je to vyhřátý, protlučený a skraty škubou s motorem.
- KoCZ1
- Člen klubu
- Příspěvky: 2082
- Registrován: 07.09.2009 16:14
- Bydliště: Velehrad
Re: Trhanie motora na volnobehu.
Ano ano, my máme vymněny vstřiky a vše okolo nich, a stejně to na volnoběh sebou občas cukne, takže výmněna kabeláže nás nemine, a taky se odstraní EGR, a snáď už bude potom klid.
Škoda Octavia II FL Combi 2008 1.9TDI 77kw, 250Nm BLS DSG
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF