Tak jsem opět poněkud mimo - během jízdy ca. 100 km volným tempem ( 140-150 na dálnici D8 ) se rozsvítila v otáčkoměru žlutá kontrolka pro výfukový systém, u benzínu by to dle chytré knížky měl být katalyzátor, u ropáka není nic......
Autí díkybohu nemá DPF, ujeto dalších přes 100 km - startuje normálně, jede normálně, spotřeba normálně, z výfuku obvyklé "nic"..... jo - po startu na DOTu krátce zahlásí "EMISE - do dílny !"
Je to překvápko, po deseti letech a 230.000 km poprvé hádanka tohoto typu ....
Tož som z teho volajaký zmätený..
Uvítám zkušenosti..... než tedy po neděli dojdu na spřátelený VAG, díky za rady/snahu pomoci.
G V, BKC, 2005 - kontrolka katalyzátoru ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.08.2011 18:21
- Bydliště: Eichwald
G V, BKC, 2005 - kontrolka katalyzátoru ?
Polo 6N2 ( 1,4 TDI ), G V ( 2x BKC ), G VI Variant ( CAYC )
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.08.2011 18:21
- Bydliště: Eichwald
Re: G V, BKC, 2005 - kontrolka katalyzátoru ?
... tak VAG hlásí problém s EGR - v pondělí půjde vyměnit a pak se uvidí.....
Polo 6N2 ( 1,4 TDI ), G V ( 2x BKC ), G VI Variant ( CAYC )
- SakoVerife
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: G V, BKC, 2005 - kontrolka katalyzátoru ?
letos jsem dával novej EGR, taky najeto cca 200tis
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 30.08.2011 18:21
- Bydliště: Eichwald
Re: G V, BKC, 2005 - kontrolka katalyzátoru ?
Tak vyměněn vrchní díl EGRu - příruba s přepouštěcím ventilem za ca. 1.500,- a zdá se vyřešeno....... lehce protaženo chvíli okolo 160 km/h a vypadá, že motor citelně lépe táhne.... v týdnu při dojíždění do práce po odzkoušené trase ještě porovnám průměrnou spotřebu a spotřebu na volnoběh - tam by se to mělo rovněž positivně projevit.
Takže první výměna EGR po 225 tisících km. Eště plánuju na jaro vyměnit i spojku, zdá se mi, že už by to trochu chtěla, ale není to akutní ----- má už i přes 100 tisíc km po čipu na 100 kW a furt slušný....... ale asi nepudu do 1-hmoty, nechám opět 2-hmotu - pokud vydrží opět 200 tisíc, nemám co řešit.....
Takže první výměna EGR po 225 tisících km. Eště plánuju na jaro vyměnit i spojku, zdá se mi, že už by to trochu chtěla, ale není to akutní ----- má už i přes 100 tisíc km po čipu na 100 kW a furt slušný....... ale asi nepudu do 1-hmoty, nechám opět 2-hmotu - pokud vydrží opět 200 tisíc, nemám co řešit.....
Polo 6N2 ( 1,4 TDI ), G V ( 2x BKC ), G VI Variant ( CAYC )
- SakoVerife
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: G V, BKC, 2005 - kontrolka katalyzátoru ?
já měním dvouhmotu příští víkend :/