Zdravím všechny,
potýkám se se zásadním problémem, začalo to tak, že auto při první studeném startu nového dne dlouho točilo, jak když padne nafta, vždy motor chytal na první převalení i v mrazech, pak se náhodně při krátkém popojíždění kdy se motor neohřál začalo stávat že auto nešlo nastartovat, blikala kontrolka žhavení a na PC byla vypsána závada emise do díly nebo závada na motoru, ale vždy tak na 3 až 4 pokus motor chytil, svítila kontrolka motoru která ale po pár startech zhasla, dal jsem auto do servisu, řekli že jsou špatně natavené rozvody, bylo mi divné že rok a půl auto bez problému fungovalo a najednou tohle, tak tedy proběhlo přenastavení a že by to mělo být ok.
Po prvních pár dnech se ale objevil problém horší, auto už nešlo nastartovat vůbec, až po smazání paměti závad motoru, závady vypsané níže:
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)
P161C - 000 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 247686 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 06:44:14
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.08 V
Bin. Bits: 11000100
Temperature: 1.8°C
Bin. Bits: 00110000
012295 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3007 - 000 - No Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 217
Reset counter: 255
Mileage: 247686 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 06:44:18
Freeze Frame:
RPM: 147 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 10.41 V
Bin. Bits: 11000100
Idle Stabilization: 0.0°KW
(no units): 32.0
000802 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 - 000 - No Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 21
Reset counter: 255
Mileage: 247736 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 13:27:33
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.46 V
Bin. Bits: 11000100
Idle Stabilization: 0.0°KW
RPM: 21 /min
001542 - Internal Control Module
P0606 - 000 - Processor Fault - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 5334 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.54 V
Bin. Bits: 11000100
Hex Value: 0xFF00
Torque: 0.0 Nm
předpokládám že nemožnost nastartovat způsobuje poslední uvedená chyba, je možné je že vadná ECU (co jsem dohledal na internetu)?
Předem díky za všechny postřehy.
2,0 TDi BKD nejde nastartovat - diagnostika = VYŘEŠENO
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
2,0 TDi BKD nejde nastartovat - diagnostika = VYŘEŠENO
Naposledy upravil(a) Kutil001 dne 01.05.2016 19:51, celkem upraveno 1 x.
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- burkos
- Jezdec
- Příspěvky: 247
- Registrován: 28.02.2011 22:47
Re: BKD nejde nastartovat - diagnostika
blika ti aj kontrolka zhavenia?
VW Jetta, 2.0 TDI kód: BKD, rok: 2007
- Freeky5
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 02.09.2008 15:17
- Bydliště: Ocelové KLADNO
- Kontaktovat uživatele:
Re: BKD nejde nastartovat - diagnostika
Mě dělalo něco podobného a pomohlo nahrání čictého softwaru do řídící jednotky. Člověk co čipuje jednotky, tak mi tam nahral zalohu, když vrací jednotku do původního stavu a vše bylo ok. Už druhej rok jezdim bez problému. Třeba to pomůže
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: BKD nejde nastartovat - diagnostika
To vypadá jako vytopená jednotka nebo překousaný kabelový svazek atp.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: BKD nejde nastartovat - diagnostika
Problém se nakonec vyřešil, všechno způsobovalo čidlo vačkové hřídele, po výměně zase starty na první otočení a již bez jediného problému.
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav