Ahoj,
Vlastním VW Jettu, 1.4 TSI 103 kw a vždy, když začnu vytáčet motor, tak to při určitých otáčkách "ztratí výkon", víc z toho nedostanu, nebo to potom zrychluje velmi pomalu.
Když jedu na 5, a mám tam rychlost 120 km, auto "ztratí výkon" a pokud nedám 6, nezrychlí.
Při 140 km za hodinu už z toho auta víc nedostanu, prostě se to v této rychlosti zasekne.
Je to i hodně nekomfortní co se týče předjíždění, když dám určitý kvalt a při předjíždění motor najednou ztratí výkon a odmítá zrychlovat.
Na autě jsou vyměněné všechny filtry + žhavící cívky.
Nevíte, čím by tento problém mohl být?
Moc děkuju!
Motor vynechává při vysokých otáčkách
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.06.2018 22:20
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Motor vynechává při vysokých otáčkách
Žhavící cívky?? To je co?cherychery píše:Na autě jsou vyměněné všechny filtry + žhavící cívky.
Co teda vlastně máš? Napsal jsi to do sekce diesel, ale jako motor uvádíš 1.4TSI, vyměnili jste žhavící cívky?? .....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.06.2018 22:20
Re: Motor vynechává při vysokých otáčkách
Omlouvám se za upsání, myslel jsem žhavící svíčky, cívky nee .
Vůbec jsem si nevšiml, že tato podsekce patří dieselu, klikl jsem automaticky na Golf V / Jetta a hned psal, to se omlouvám.
Vůbec jsem si nevšiml, že tato podsekce patří dieselu, klikl jsem automaticky na Golf V / Jetta a hned psal, to se omlouvám.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.04.2018 13:46
- Bydliště: Praha 4
Re: Motor vynechává při vysokých otáčkách
Zdravím,
príspevok odo mňa ber skor ako úvahu od totálneho laika a zároveň píšem čo najvšeobecnejšie, pretože nemáš popis modelu nejako extra ako typ motora, rok výroby a tak. To že si napísal do diesel, no čo...stalo sa - pozrel by som sekciu benzín - či tam už taký problém neriešili. No, ale to čo popisuješ vyzerá skor na ztratu tlaku, teda by som povedal, že bežne Ti asi motor beží bez problémov (volnobeh, nízke otáčky): v zapaľovaní by som problém teda aspoň ja nehľadal. Asi to vyzerá, že máš twincharger a to čo popisuješ - úvaha: (povedzme že od 2400 otáčok do 3500 otáčok Ti auto ťahá ako tak, ale nad 3500 Ti to prestane ťahať úplne, alebo aj od 2400?): teda kompresor Ti beží ok, ale asi Ti nespúšťa turbodmýchadlo a nemáš plynuly prechod, resp. žiadny a už pri rýchlosti 120km/h (5 prevodový stupeň) máš tak cca 3500 otáčok - to sa má spustiť to turbodmýchadlo a vypína Ti úplne kompresor - preto z toho motoru nevymačkneš už nič, resp. asi možno aj spomaľuješ.
Zkús sa na to pozrieť, či nemáš takúto situaciu, defakto by si mal k tejto situacii teoreticky prísť aj pri nižšej rýchlosti (nižší prevodový stupeň) ale pri 3500 otáčkach a viac. Odsleduj si kedy presne ztrácaš ťah, ale daj si pozor, sleduj cestu - nenechaj oči len na otačkomeri a podobne. Ak áno, príčin može byť viac: a to je už úplne mimo mňa - je to skor výstrel do tmy, teoreticky može byť riadiaca klapka tlaku kompresoru, alebo aj elektrický problém - napríklad spuštacia elektromagnetická spojka na tomto systéme, nejaký regulačný ventil alebo úplne niečo iné.
príspevok odo mňa ber skor ako úvahu od totálneho laika a zároveň píšem čo najvšeobecnejšie, pretože nemáš popis modelu nejako extra ako typ motora, rok výroby a tak. To že si napísal do diesel, no čo...stalo sa - pozrel by som sekciu benzín - či tam už taký problém neriešili. No, ale to čo popisuješ vyzerá skor na ztratu tlaku, teda by som povedal, že bežne Ti asi motor beží bez problémov (volnobeh, nízke otáčky): v zapaľovaní by som problém teda aspoň ja nehľadal. Asi to vyzerá, že máš twincharger a to čo popisuješ - úvaha: (povedzme že od 2400 otáčok do 3500 otáčok Ti auto ťahá ako tak, ale nad 3500 Ti to prestane ťahať úplne, alebo aj od 2400?): teda kompresor Ti beží ok, ale asi Ti nespúšťa turbodmýchadlo a nemáš plynuly prechod, resp. žiadny a už pri rýchlosti 120km/h (5 prevodový stupeň) máš tak cca 3500 otáčok - to sa má spustiť to turbodmýchadlo a vypína Ti úplne kompresor - preto z toho motoru nevymačkneš už nič, resp. asi možno aj spomaľuješ.
Zkús sa na to pozrieť, či nemáš takúto situaciu, defakto by si mal k tejto situacii teoreticky prísť aj pri nižšej rýchlosti (nižší prevodový stupeň) ale pri 3500 otáčkach a viac. Odsleduj si kedy presne ztrácaš ťah, ale daj si pozor, sleduj cestu - nenechaj oči len na otačkomeri a podobne. Ak áno, príčin može byť viac: a to je už úplne mimo mňa - je to skor výstrel do tmy, teoreticky može byť riadiaca klapka tlaku kompresoru, alebo aj elektrický problém - napríklad spuštacia elektromagnetická spojka na tomto systéme, nejaký regulačný ventil alebo úplne niečo iné.
VERGEĽ = VW Golf 5, 2.TDI 103 kW BKD