2.0 TDI 103kw ÚPRAVA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 20.06.2008 16:15
- Bydliště: SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDI 103kw ÚPRAVA
ako je to s Nm tomu tiez poriadne nerozumiem, viem ze to je krutiaci moment.ked dam cip na 170-180ps kolko by tam malo byt Nm?a aky tlak na turbe potom ostane?
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDI 103kw ÚPRAVA
Nm tam budeš mít tolik, kolik budeš chtít (do cca 390Nm), při jakých otáčkách budeš chtít ty a tvoje spojka
A4 Avant 3.0 TDI Sline
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 20.06.2008 16:15
- Bydliště: SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDI 103kw ÚPRAVA
podla coho mam udat Nm? naco mam prihliadat?da sa niekde najst podrobne rozpisane ako to funguje?Oakley píše:Nm tam budeš mít tolik, kolik budeš chtít (do cca 390Nm), při jakých otáčkách budeš chtít ty a tvoje spojka
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDI 103kw ÚPRAVA
Tak aby se seriová spojka nadměrně neopotřebovávala, tak bych neupravoval přes 400Nm, spíš tak těch 380-390Nm a ve vyšších otáčkách Ale najdi si úpravce a s ním to vše prober, určitě se spolu párkrát projedete, odměříte na brzdě - ta úprava bude kompromis, mezi životností motoru, kouřivostí a tvojí spokojeností.
A4 Avant 3.0 TDI Sline
- happy.blondak
- Řidič
- Příspěvky: 163
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústeckoorlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDI 103kw ÚPRAVA
Doporučuju BitPower. Super jednání. Vše si domluvíš, kolik čeho chceš.