TDI 77kw na brzdě

SDI, TDI, DPF...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
S7rny
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 02.09.2008 13:42
Bydliště: Žatec

Re: TDI 77kw na brzdě

Příspěvek od S7rny »

Na kolik přijde brzda ... resp. změření výkonu pls ? Nemá někdo odkaz na nějakou firmu z Ústeckého kraje ... ? Díky
současnost: VW PASSAT B8 2.0TDI 110kW :-)
minulost: VW PASSAT 3C 2.0TDI CR :-(
minulost: VW GOLF V 1.9TDI PD :-(

Uživatelský avatar
Dukes
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI 77kw na brzdě

Příspěvek od Dukes »

http://race.dieselpower.cz/Zvysovani-Vy ... usebna.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Změření vozu s poháněnou jednou nápravou je 1.300,- Kč bez DPH.

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: TDI 77kw na brzdě

Příspěvek od TDIfun »

Nebo taky pro moravaky http://www.TDIfun.cz" onclick="window.open(this.href);return false; valcova zkusebna v Bohumine.

jfrlbc
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 19.04.2009 13:59
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: G5 na brzdě

Příspěvek od jfrlbc »

RFteam píše:Zdravim mel bych take zajem o chip 1.9 77kw golf v .jsem z MB. zaji ma me cena a taky co mi odejde nejdriv mam najeto asi 80 tis diky!
ja mam 104kW/315Nm - ladeno na miru, do 50% plynu uplna serie, pak docela zivej golfik. Mel jsem moznost porovnavat jizdni vlastnosti s GOLFEM 103kw a byl paradoxne docela bez sance ... Odladeno primo na brzde v Camp Performance (http://www.mereni-vykonu.cz" onclick="window.open(this.href);return false;) ... Pristup supr, panove vse ochotne vysvetlili, fakt nemam ani nejmensi vytku.

graf z brzdy tady po kliknuti na "detail" na nasledujici strance: http://www.mereni-vykonu.cz/reference/v ... tdi-2.html
VW GOLF 1,9TDI 77kW BKC

Uživatelský avatar
David Paroulek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 04.09.2009 18:22

Re: TDI 77kw na brzdě

Příspěvek od David Paroulek »

Ahoj kluci,jak ja tady pozoruji,tak nikdo proti cipu nic nema!!Je to fajn protoze originalni motory od VW vydrží asi cca jeste o 40 procent vic nez v zakladu!Jen to co jsem slysel od kamaradu servisaku!!Prej to je pravda!:D
Neni to na skodu mozna to ji o neco pomuze motoru... snizi spotrebu a samozrejme zvýší vykon motoru!Ale neni to pro zavodniky!:D to opravdu neee.... motor by sel do haje! Jinak asi jsem si nevsim pri vasi debate,kde delaj ty cip na (VW V golf TDI 77KW) jsem z Opavky!A prosim o radu!Diky.....

makok
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 08.09.2008 17:50
Bydliště: Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI 77kw na brzdě

Příspěvek od makok »

nekde jsem cetl ze tento motor ma vic nez 77kw meril to nekdo pred cipem

StandBy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 28.10.2008 10:49

Re: TDI 77kw na brzdě

Příspěvek od StandBy »

ked isiel na chip moj golf 77kw tak mu namerali 111PS a 270Nm.

Uživatelský avatar
David Paroulek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 04.09.2009 18:22

Re: TDI 77kw na brzdě

Příspěvek od David Paroulek »

StandBy píše:ked isiel na chip moj golf 77kw tak mu namerali 111PS a 270Nm.
Jak to?V papirech pisou ze to ma 77 kw tak ja k je mozny ze ma vic?Ale to je fuk myslite ze by to byl dobrej napad tam dat cip?A ja to udelaji kdyz to je PD??Prehrajou ridici jednotku nebo jak?

toby66kw
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 223
Registrován: 20.03.2008 20:16
Bydliště: Vyškov

Re: TDI 77kw na brzdě

Příspěvek od toby66kw »

GOLF 5+, :arrow: 77KW + TURBO ARL + MVOLESSOFT
DSC05708.JPG
G5plus 77kw + TURBOPOWER HYBRID + 3x OFF + MVOLESSOFT = 142KW

G4 4X4 66kw + Andre Hybrid + RACE 520 + 12 mm + 3 x OFF + MVOLESSOFT = 152kw

StandBy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 28.10.2008 10:49

Re: TDI 77kw na brzdě

Příspěvek od StandBy »

Slušný výkon :D čo všetko si menil? Turbo, uprava RJ...Ja som zatial zostal len pri uprave RJ na 137 PS a 320Nm. Pri prvom chipe bolo nameranych 146 PS čo sa mi zdalo až moc velkú záťaž na štandardné turbo, spojku a Zotrvačnik. Tak to stiahli na 137 PS. Životnosť dvojhmotnostného zotrvačníka sa mi zdá až prikrátka. Jeden už som menil a pri aktuálnej dvojhmote a len pri studenom motore s napoli zošliapnutou spojkou počujem slabo znejuci podobny zvuk s ktorym sa somnou rozlučil predchadzajuci zotrvačnik a to sa k nemu spravam slušne, hlavne žiadne podtáčanie motora. Teraz dost banujem, že som nenechál tých 146 PS lebo som zistil že konííííky chýbaju.... :lol:

toby66kw
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 223
Registrován: 20.03.2008 20:16
Bydliště: Vyškov

Re: TDI 77kw na brzdě

Příspěvek od toby66kw »

Je tam jen VB turbo ( ARL 110kw motor ) od andreho za 11000k + soft 6000k MVOLESKO

Spojka je origo proto ten pomalej nástup kroutáku, pude tam jednohmota později zatím je to OK :wink:

jede pěkně je to černí plusko
http://www.youtube.com/user/mvolesko#pl ... F3jCrMzNFE" onclick="window.open(this.href);return false;
G5plus 77kw + TURBOPOWER HYBRID + 3x OFF + MVOLESSOFT = 142KW

G4 4X4 66kw + Andre Hybrid + RACE 520 + 12 mm + 3 x OFF + MVOLESSOFT = 152kw

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“