Příliš tvrdý sériový podvozek GV Variant

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
AlesKl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 21.02.2012 12:24

Příliš tvrdý sériový podvozek GV Variant

Příspěvek od AlesKl »

Zdravím, mohl by mi někdo říct, proč je sériový podvozek na Golfu V Variant tak tvrdej? (1,9TDI PD 77kW) Při jízdě mě to "kope" do zadku při sebemenší nerovnosti a to mám jen 15" kola s pneu 195/65, nahuštěný na 2,2 atm. Říká se, že Golf má mít stejnej podvozek jako Octavie, ale nastavení pérování je určitě jiné (jiné pružiny?) Když se svezu Octávkou, tak tam je pérování mnohem komfortnější a příjemnější. Pokud bych chtěl, aby Golf měl stejný pérování jako Octávka, tak by teoreticky mělo stačit dát na Golfa sériový pružiny jako má Octavie v dané motorizaci, ne? Okruh pérování mám 07, ale nevím co to přesně znamená. Díky
Naposledy upravil(a) AlesKl dne 29.03.2012 12:50, celkem upraveno 1 x.

Mirda15
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 29.11.2011 20:40

Re: Příliš tvrdý sériový podvozek GV Variant

Příspěvek od Mirda15 »

Mě nepřijde, že by byl tvrdej. Podle mě akorát, tvrdší je, ale v porovnání s OII kombi mi to přijde tak nějak stejný. Když beru originál tlumiče+ pružiny, který maj život před sebou. Mam ale 16" 205/55.

Uživatelský avatar
2Far
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 373
Registrován: 14.07.2008 23:55
Bydliště: Praha

Re: Příliš tvrdý sériový podvozek GV Variant

Příspěvek od 2Far »

Mám taky 16'' a připadá mi v pohodě, OII se trochu víc houpe, ale je to podobný, nemáš tam sportovní podvozek?
Obrázek Passat B7 a B8

AlesKl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 21.02.2012 12:24

Re: Příliš tvrdý sériový podvozek GV Variant

Příspěvek od AlesKl »

Sportovní tam určo není, podle štítku tam je: L07 = Okruh pérování 07, G67 = Tlumení přední. Rozdíl s OII je znatelný po pár drncákách, ta je mnohem líp "žehlí". Pružiny by snad OII a GolfV měl mít stejný, ale možná to dělají ty mexický tlumiče. Zjišťuju ještě, jaký je rozdíl v obou podvozcích podle čísel dílů pružin a tlumičů. Co jsem zatím zjistil, tak pružiny by měly být stejný, ale OII asi nebude mít tlumiče z Mexika :-). Možný je taky, že variant je tvrdší z toho důvodu, aby mohl bezpečně vozit až 600kg nákladu třeba dvoustovkou po německý dálnici :lol:
Ještě dodám, že auto má najeto 225tis.km a 3,5 roku, a podle testu na stolici VW jsou tlumiče v pořádku. Nevím ale na kolik procent.
Přílohy
Pružina přední Golf V.jpg

Uživatelský avatar
gaco183
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 10.02.2012 19:45

Re: Příliš tvrdý sériový podvozek GV Variant

Příspěvek od gaco183 »

JJ to su origo...s tym nic asi nezrobis nemci maju tvrde vozy...od nas z rodiny ujov brat zije uz v mnichove asi 20 rokou a tam mu jeden nemec povedal...auto-kolesa a cesta musia splinut v JEDNO....ale to asi iba v NEMECKU :laugh: :laugh: :laugh:

unnamedno.21
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 16.03.2012 20:31

Re: Příliš tvrdý sériový podvozek GV Variant

Příspěvek od unnamedno.21 »

aj podla mna su tie podvozky velmi podobne, na dvore parkuje octavia vedla golfa takze mozem porovnat, ale nic zasadne som medzi nimi nespozoroval, ale musim povedat ze s podvozku golfa mam lepsi pocit ;)

Uživatelský avatar
lubobo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 05.01.2009 21:30
Bydliště: Slovensko

Re: Příliš tvrdý sériový podvozek GV Variant

Příspěvek od lubobo »

Nemecké autá nie sú postavené na naše tankodromy :!: Treba kúpiť : Dacia Duster :rofl:

Uživatelský avatar
gaco183
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 10.02.2012 19:45

Re: Příliš tvrdý sériový podvozek GV Variant

Příspěvek od gaco183 »

lubobo píše:Nemecké autá nie sú postavené na naše tankodromy :!: Treba kúpiť : Dacia Duster :rofl:
Ha ha ha ha ha...to je dobre :good: :good: :good: :good: :good: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

dolar100
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 20.11.2011 23:00

Re: Příliš tvrdý sériový podvozek GV Variant

Příspěvek od dolar100 »

nemas Bluemotion? tam su kratsie pruziny

ako si prisiel na to ze mas mexicke tlmice? podla mna mas nemecke sachs

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“