G5 GTi - silentbloky

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od Peťas »

Kup komplet druhovýrobu, přehodíš to za chvilku (v podstatě i na parkovišti před barákem) a nemusíš se drbat s lisováním (když nemáš kde). :wink:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od čapik »

Swenak - aha, no já tyhle firmy jsem měl spíš za horší, ale je fakt, že v tomhle se vůbec nevyznám

Jinak díky klubákovi Martin D. zjistil mi číslo samotných silentbloků, bez držáků. Nutno podotknout, že jak píše PEŤAS , nelze koupit bez držáků origo samostatně 1K0199232NS1
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Phob
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5012
Registrován: 14.03.2010 12:54
Bydliště: Okolí Třince
Kontaktovat uživatele:

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od Phob »

Peťas píše:Kup komplet druhovýrobu, přehodíš to za chvilku (v podstatě i na parkovišti před barákem) a nemusíš se drbat s lisováním (když nemáš kde). :wink:
No já s tím zase tak dobré zkušenosti nemám :) nechal jsem si to komplet měnit v servisu a díky tomu, že jsem to měl komplet i s tou hliníkovou částí se to zdrželo na 2-3 dny... nešlo jim to povolit a zalomili šroub a díky tomu jsem musel kupovat další díly které se měnit vůbec nemusely... až pak mě informovali o tom, že se dá vyměnit samostatný silentblok, že je to lepší řešení, že to zvládnou přelisovat bez většího rozebírání. Já jsem o tom předtím nevěděl, díly jsem měl totiž koupené svoje a netušil jsem že se to dá sehnat bez toho hliníku...

momentálně mě čeká taky výměna, asi to už nechám udělat jen přelisováním :)

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od swenak »

Nechci kecat, ale i na přelisování to musí dolu, ne?
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od Peťas »

Vhodným stahovákem s přípravky by to mohlo jít zvládnout.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od Peťas »

Phob píše:No já s tím zase tak dobré zkušenosti nemám :) nechal jsem si to komplet měnit v servisu a díky tomu, že jsem to měl komplet i s tou hliníkovou částí se to zdrželo na 2-3 dny... nešlo jim to povolit a zalomili šroub....
Ale to je problém konkrétního auta a ne toho kompletního dílu. :wink: Je rychlejší a jednodušší vyměnit kompletní díl, než něco přelisovat. Zvlášť, pokud to neděláš na dílně.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od čapik »

zapomněl jsem hodit rozhřešení ;-)

vzal jsem ty plné z RS3 - tedy Febi 33973

+ foto před očištěním.
Přílohy
20160910_084212.jpg
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od Peťas »

A poznal jsi nějaký rozdíl?

Asi jo, co? On je znatelný rozdíl i když se dají nové ty "klasické" silentbloky. :wink:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od tomasgti »

taky me ceka a zajima me co na to rikas? :)
Pirelli edition

Uživatelský avatar
Jocco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 20.12.2016 13:05

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od Jocco »

Chalani je to poznat na ceste mam tiez plne silenty od Lemforder len u mna je troska taka haluz ze vrzgajuuu ked sa auto viac prehupne a od zimy stuhnute ked su.....čo vy na to?
---Vw..Jetta..1K2..1.9tdi..77kw..11/2008..Bls Comfortline Bluemotion---
ex cars-Golf IV 85kw 6kv+chip,Passat 3BG Variant 1.9tdi tiptronic,Fabča (omyl),Š.Superb 1.9tdi 96kw+chip ------- :D

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od čapik »

TomasGTI + PETAS : určit je to trochu pevnější/tvrdší, hlavně při brždění mi přijde že je to pevnější. Ale žádný velký rozdíly tam nejsou. Pokud to nechcete kvůli komfortu, tak bych se nebál....
My fast doesn´t like hondas * * * * *

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od tomasgti »

Pánové jsou ty hliníky všechny stejný? Konkrétně mám na mysli tu verzi z S3 (poloplné - 1K0199231K + 1K0199232K)? Mám možnost mít za dobře, ale pouze jako komplet tak se ptam, jestli to normál pasuje na GTI
Pirelli edition

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od yessmen »

jojo
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od Peťas »

Během posledního cca 3/4 jsem dával polopné silentbloky na Tourana i na GTI.

Na Touranu už byly ty silentbloky popraskané a hodně měkké, takže rozdíl byl znatelný - auto v kolejích tolik neplave a v zatáčkách je jistější vedení stopy
Na GTI byly silentbloky pohledově OK a nebyly ani nijak extra měkké. Občas jsem ale, při rychlostech nad cca 100km/h, cítil vibrace ve volantu (někdy ano, někdy ne, někdy byly sotva cítit, někdy to vibrovalo dost). Na podvozku se nic nenašlo.... Po výměně silentbloků se už vibrace neobjevily.

Co se týká komfortu, nebo přenosů rázů ze silnice do volantu, tak jsem žádný rozdíl nezpozoroval. Za sebe teda doporučuji při výměně dát alespoň ty poloplné silentbloky.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: G5 GTi - silentbloky

Příspěvek od swenak »

Ja jezdil myslím verze z Audi TT, teď snad rok mám powerflex, které ale musím z času na čas pristříkat mazadlem, jinak vržou.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“