17" kola - brzdy max. průměr...?
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: 17" kola - brzdy max. průměr...?
Bavil som sa o ALU, nie pneu. Tie traktory, co testujem su naozaj diesele, ja im tiez tak hovorim.
- Lipi
- Pilot
- Příspěvky: 847
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: západ / Praha
Re: 17" kola - brzdy max. průměr...?
zajimavy nazor, takze cim lepsi brzdy tim horsi jizdni vlastnosti ? , nejak jsem si nevsiml ze s origo brzdama a na 15´´, ktere jsem dostal origo z vyroby to brzdilo lepetheklf píše:Jazdne vlastnosti... ale to vam je asi jedno.
Co si myslite, ze by tam automobilky nedavali vsade 18" kola a MAX kotucami, ak by to malo iba priaznive ucinky brzdne?
Vzdy je nieco za nieco, nezabudajte na to.
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: 17" kola - brzdy max. průměr...?
Opat si to nepochopil...
- Lipi
- Pilot
- Příspěvky: 847
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: západ / Praha
Re: 17" kola - brzdy max. průměr...?
Toto je zatim vse co jsi napsal, takze jsem to z toho opravdu nepochopil jinak. Zda se mi ze tu motas nekolik temat dohromady - ekologie /zvysovani neodpruzene hmoty - trochu vyssi spotreba/, hadam ze vetsina z nas jiz davno v aute nema stejny vykon jako kdyz vyjelo z vyroby, pises, ze lepsi brzdeni je pouze jedina pozitivni vlastnost lepsich brzd, tak se ptam jake jsou negativni, pomineme-li porizovaci cenu techto brzd a male zvyseni hmotnosti - dejme tomu celkem o 15 kg.Z akeho dovodu si chces zvysovat neodpruzenu hmotu? Proti, ktorej bojuje cely svet, ale za lacne peniaze nevie resp. neda sa zatial ako.
1. necituj predchadzajuci prispevok, zbytocne.
2. Ty si nedostal serizone bzrdy normovane k svojmu vykonu?
3. lepsei brzdenie je mozno iba 1 lepsia vlastnost, rozmyslal si nad dalsimi negativami? O autach je to vzdy nieco z nieco.
Jazdne vlastnosti... ale to vam je asi jedno.
Co si myslite, ze by tam automobilky nedavali vsade 18" kola a MAX kotucami, ak by to malo iba priaznive ucinky brzdne?
Vzdy je nieco za nieco, nezabudajte na to.
Dalej cim vacsie koleso, tym horsie brzdne vlast, fyzika je fyzika, image je vo velkom, keby si mal na tom miesto 18" 15" alebo max 16", tak v tej 200km/h lepsie brzdis s lahsim ustrojenstvom ako s 17" alebo katastrofalnych (ale krasnych) 18". Manikov s VW Golfami 1.4 55kW a 19" pozdravujem...
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: 17" kola - brzdy max. průměr...?
hm, male zvysenie hmotnosti... Prco nechete pochopit, ze 15kg na celom odpruzenom aute je nic oproti tomu neodpruzenemu. To koleso sa musi stalepasovat v akzdej jame, diere... s vacsou hmotnostou. AK znameho a velke keramicke bzrzdy a horcikoeve 19", daj ich tam, neni problem, ale pokila checte iba umelo zvysovat akoze brzdenie, ja nechapem, to vsetci chodite 250km/h??? A co ked mas vacsi vykon? ako to vplyva na brzdenie??? PRedpokladam, ze tu ide o rychlost a vahu auta spojenu s vykonom a nie o par PS viac? Co tie PS vazia viac kg? NEchapm o com to tu piseste, co mate z 1.5tony 2.5Tony ? a jazdite cez 250km/h? To, ze mas 18" tazke ALu kola + pneu, samozrejem, ze to horsie brzdi, to je jednoducha fyzika. Nemienim to dalej rozvadzat.
Ak niekto namontuje 15" kola, tak su k nim vzdy normovane brzdy, + moznost brzdenia s pridavnymi 16"+17". Vsetko do spada do normy, ktora musi byt dodrzana, samozrejem, pri kazdom zvacsovani kg kolami a pneu, sa o nejaky ten meter predlzuje bzrdna draha.
Zvacsenim kotucov sa da riesot brdzna drah, za cenu horsich jazd, vlast.... Mozeme tu o tom kecat do nekonecna...
Ak niekto namontuje 15" kola, tak su k nim vzdy normovane brzdy, + moznost brzdenia s pridavnymi 16"+17". Vsetko do spada do normy, ktora musi byt dodrzana, samozrejem, pri kazdom zvacsovani kg kolami a pneu, sa o nejaky ten meter predlzuje bzrdna draha.
Zvacsenim kotucov sa da riesot brdzna drah, za cenu horsich jazd, vlast.... Mozeme tu o tom kecat do nekonecna...
- Lipi
- Pilot
- Příspěvky: 847
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: západ / Praha
Re: 17" kola - brzdy max. průměr...?
to je opet jednoduche,kdyz mas vic koniku, tak si je chces obcas uzit a pri razantnejsi jizde brzda plyn se ti normalni brzdy stavene na seriovy vykon proste zahrejou a proste nebrzdi, navic se tady alespon ja tedy bavim o originalnich vyrobci VW! Tzn. originál 18´´ GTI kolesa a originál R32 brzdy