Automat - pocukavani

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
MaxxT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 09.10.2008 23:28
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Automat - pocukavani

Příspěvek od MaxxT »

ahoj lidi, chtel bych se zeptat, u automatu (neni to tiptronic) se obcas stane pri prerazovani lehkeho zacukani. Auto ma najeto 148 000 .. na diagnostice to nic nenapsalo, pred 10 tis jsem menil novy filtry a olej. Je na tohle mozny nejaky servis? Diky. Plzen, Praha.

Uživatelský avatar
Misicek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 132
Registrován: 18.02.2008 13:16
Bydliště: PlaVWeČ- - Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Automat - pocukavani

Příspěvek od Misicek »

No tak to presne delalo kamosovi .. ma automat 3BG pasika .. a pocukavala mu zpatecka .. tak to dal na opravu a vyslo ho to na 50 tis .. a prej mu vymenili olej nejaky gufera a gumky a tot vse tak nevim .. a jeste se ho ptali jestli chce vsechno spatne vymenit za nove .. a rikal ze ty gumky a to mu nastrkali do krabicky .. a za to dal 50 papiru
Jezdim pomale na plyn moc nešlapu... ale říkejte to policejnimu radaru)

Uživatelský avatar
Krosik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 441
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Automat - pocukavani

Příspěvek od Krosik »

Ty gumky jak to rikas sou zrejme tesneni v hydraulickem menici, pokud je chces vymenit musis vylit olej tak to vyjde trochu vic (komplet 12 litru oleje, nove tesneni, filtr a ty gumky), ale urcite ne 50 tis. Pokud chces kvalitni praci a ne predrazenou cenu, skus kontaktovat tohohle chlapka a pak napis co ti rekl, rekni mu, ze si z internetu z vw fora :) automaticke-prevodovky.sk
tyto prevodovky dela kde kdo, ale on je delal 5 let v Irsku takze opravdu vi co dela, je z tech mechaniku, kteremu nosi praci ostatni mechanici co to podelaji :)

A jeste jedna rada, vzdy vymen vse co je potreba vymenit, jinak sou to vyhozene penize.

Uživatelský avatar
maxik.mad
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 22.10.2008 18:25
Bydliště: Přerov

Re: Automat - pocukavani

Příspěvek od maxik.mad »

Ahoj MaxxT, stejnej problém mám u prasátka 1.9 TDI 81kw, tak jak v Tvém případě na diagnostice nic nebylo, v chytré knize co mám akorát píší o údržbě, že je tam doživotní náplň, akorát je potřeba čas od času kontrola + dolití dle potřeby. Podle mého dvorního mehanika je to relativní bo u helmutů doživotní je ca 7 let, takže doporučil vyměnit. V té naší automatce je 7 řad lamel, pokud olej nemá potřebnou viskozitu při řazení pocukává což se dá částečně napravit, ale ostatní opotřebení se výměnou oleje nenapraví..... záleží na Tobě jest-li Ti stojí zato to rozházet a vrtat se v tom. Co bych mohl, tak naskenovat part o automatce a poslat Ti ho :wink:
Ciao maxik.mad

Uživatelský avatar
malejpeta
Pilot
Pilot
Příspěvky: 743
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ltm,Tp,Rce,Ter

Re: Automat - pocukavani

Příspěvek od malejpeta »

výměna filtru a oleje je základ pro správnou funkci automatu.za 50tis. je už předražená kompletní GO převodovky.

Uživatelský avatar
magmuss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 513
Registrován: 29.10.2007 19:49

Re: Automat - pocukavani

Příspěvek od magmuss »

Přidávám se, abych nepsal nové téma.
Mám tiptronic - před výměnou náplně asi 180.000km a filtru, neměla převodovka žádnej problém, přesto sem to nechal radši vyměnit - bazarové auto :roll:
Po výměně v servisu AUDi, mi začala po pár týdnech pocukávat - větší zátěž - kola v rejdu při rozjedzdu, více pasažerů a před podřazením, třeba do kopce.. Zhoršovalo se to, vrnění bylo cítit víc. Diagnostika nic nezjistila. Pár dnů na to, odešla ŘJ ABS, mám přesně tu, která se nedá sehnat :? 8E0 614 111 A .. Na další diagnostice mi chlapík řekl, abych si dal dopořádku tu jednotku, že si prý i z této bere tiptronic informace a pak že mi prý zmizí pocukávání při jízdě, resp. - při nízkých otáčkách - ať už tam je jakákoli rychlost. Děje se to třeba i při zařazeném "5" stupni a z lehka přidám plyn na rovině, aby auto zrychlilo - v nízkých otáčkách začne auto vrnět (1000-2000 ot.) vibrovat a pocukávat.. Při vyšších je to v pohodě. Kontrolovali sme náplň, vše ok. Slyšel sem o nějakých přísadách, které by měli převodovku pročistit - trochu se odpustí náplň a nalije přípravek - cca kolem 500kč. Nechce se mi věřit, že by odešel měnič, nebo lamely.. Ale co s tím? Byl sem i u jednoho chlápka, kterej dělá automaty i do US aut.. Nevěděl si rady. Jediné co sme zjistili, tak VAG neukazoval otáčky na výstupu převodovky - ty by měli být přeci stejné, jako vstupní - motoru. Prý to dělá ta ŘJ ABS. Má tu někdo s tímhle zkušenosti? Jsem bezradnej a jezdím s cukáním už pár měsíců :roll: Když sem volal do servisu, člověk který provedl výměnu, mi řekl, že to může dělat náplň - ujišťoval, že tam dal správnou, ale skříň si mohla zvyknout na tu starou a novou náplní se projevila skrytá závada. Neřekl ale, jakou náplň tam dal. Když sem volal podruhé, tak už tam nepracoval a telefon neexistuje :(

Uživatelský avatar
malejpeta
Pilot
Pilot
Příspěvky: 743
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ltm,Tp,Rce,Ter

Re: Automat - pocukavani

Příspěvek od malejpeta »

magmuss píše:Přidávám se, abych nepsal nové téma.
Mám tiptronic - před výměnou náplně asi 180.000km a filtru, neměla převodovka žádnej problém, přesto sem to nechal radši vyměnit - bazarové auto :roll:
Po výměně v servisu AUDi, mi začala po pár týdnech pocukávat - větší zátěž - kola v rejdu při rozjedzdu, více pasažerů a před podřazením, třeba do kopce.. Zhoršovalo se to, vrnění bylo cítit víc. Diagnostika nic nezjistila. Pár dnů na to, odešla ŘJ ABS, mám přesně tu, která se nedá sehnat :? 8E0 614 111 A .. Na další diagnostice mi chlapík řekl, abych si dal dopořádku tu jednotku, že si prý i z této bere tiptronic informace a pak že mi prý zmizí pocukávání při jízdě, resp. - při nízkých otáčkách - ať už tam je jakákoli rychlost. Děje se to třeba i při zařazeném "5" stupni a z lehka přidám plyn na rovině, aby auto zrychlilo - v nízkých otáčkách začne auto vrnět (1000-2000 ot.) vibrovat a pocukávat.. Při vyšších je to v pohodě. Kontrolovali sme náplň, vše ok. Slyšel sem o nějakých přísadách, které by měli převodovku pročistit - trochu se odpustí náplň a nalije přípravek - cca kolem 500kč. Nechce se mi věřit, že by odešel měnič, nebo lamely.. Ale co s tím? Byl sem i u jednoho chlápka, kterej dělá automaty i do US aut.. Nevěděl si rady. Jediné co sme zjistili, tak VAG neukazoval otáčky na výstupu převodovky - ty by měli být přeci stejné, jako vstupní - motoru. Prý to dělá ta ŘJ ABS. Má tu někdo s tímhle zkušenosti? Jsem bezradnej a jezdím s cukáním už pár měsíců :roll: Když sem volal do servisu, člověk který provedl výměnu, mi řekl, že to může dělat náplň - ujišťoval, že tam dal správnou, ale skříň si mohla zvyknout na tu starou a novou náplní se projevila skrytá závada. Neřekl ale, jakou náplň tam dal. Když sem volal podruhé, tak už tam nepracoval a telefon neexistuje :(
mně taky po výměně náplně pocukávala,pokud jsem řadil bez sešlápnutého plynu,po pár měsících to přestalo a žádnej problém nemám.od výměny mám najeto 50tis km

Uživatelský avatar
maxik.mad
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 22.10.2008 18:25
Bydliště: Přerov

Re: Automat - pocukavani

Příspěvek od maxik.mad »

magmuss píše:Přidávám se, abych nepsal nové téma.
Mám tiptronic - před výměnou náplně asi 180.000km a filtru, neměla převodovka žádnej problém, přesto sem to nechal radši vyměnit - bazarové auto :roll:
Po výměně v servisu AUDi, mi začala po pár týdnech pocukávat - větší zátěž - kola v rejdu při rozjedzdu, více pasažerů a před podřazením, třeba do kopce.. Zhoršovalo se to, vrnění bylo cítit víc. Diagnostika nic nezjistila. Pár dnů na to, odešla ŘJ ABS, mám přesně tu, která se nedá sehnat :? 8E0 614 111 A .. Na další diagnostice mi chlapík řekl, abych si dal dopořádku tu jednotku, že si prý i z této bere tiptronic informace a pak že mi prý zmizí pocukávání při jízdě, resp. - při nízkých otáčkách - ať už tam je jakákoli rychlost. Děje se to třeba i při zařazeném "5" stupni a z lehka přidám plyn na rovině, aby auto zrychlilo - v nízkých otáčkách začne auto vrnět (1000-2000 ot.) vibrovat a pocukávat.. Při vyšších je to v pohodě. Kontrolovali sme náplň, vše ok. Slyšel sem o nějakých přísadách, které by měli převodovku pročistit - trochu se odpustí náplň a nalije přípravek - cca kolem 500kč. Nechce se mi věřit, že by odešel měnič, nebo lamely.. Ale co s tím? Byl sem i u jednoho chlápka, kterej dělá automaty i do US aut.. Nevěděl si rady. Jediné co sme zjistili, tak VAG neukazoval otáčky na výstupu převodovky - ty by měli být přeci stejné, jako vstupní - motoru. Prý to dělá ta ŘJ ABS. Má tu někdo s tímhle zkušenosti? Jsem bezradnej a jezdím s cukáním už pár měsíců :roll: Když sem volal do servisu, člověk který provedl výměnu, mi řekl, že to může dělat náplň - ujišťoval, že tam dal správnou, ale skříň si mohla zvyknout na tu starou a novou náplní se projevila skrytá závada. Neřekl ale, jakou náplň tam dal. Když sem volal podruhé, tak už tam nepracoval a telefon neexistuje :(
Nazdar pane, já měl stejnej problém co popisuješ, akorát s tím rozdílem, že jednotka ABS je vcajku. Pro kontrolu, do automatu 01N i 01V patří ATF olej ESSO EGL 71 141, VW-ET-č. G052 162. Je ho potřeba asi 3,5 litru do 01N. Taky to dělá už dýl a chystam se na výměnu tak uvidím.

Uživatelský avatar
magmuss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 513
Registrován: 29.10.2007 19:49

Re: Automat - pocukavani

Příspěvek od magmuss »

Tak se asi vrhnu znovu na výměnu a rovnou tam sleju ten "čistič" Uvidím co to udělá. Je divné, že mě varoval ten mechanik, kterej mi výměnu provedl, abych tu náplň neměnil - celkový objem převodovky, je cca 9L - mám 4MOTION a kdybych prý udělal znovu výměnu, tak by z převodovky vytekl zbytek původního oleje, na který si podle mechanika skříň zvykla (teď je tedy podle něho 6litrů původních a 3 litry nového oleje - cirka plus mínus, protože při výměně nikdy nevyteče komplet) a pak převodovka nebude řadit vůbec. Tím mě trochu vystrašil, nechal sem tam tedy to co mi tam nalil on. Nebaví mě s tím jezdit. Skoro při každém přidání plynu začne auto celé vibrovat, takže ho musím držet ve vyšších otáčkách. Ještě mě napadlo, nemohla by to dělat ještě zadní náprava? Je tam přeci taky náplň a jak sem tu četl, každý olej mění svoje vlastnosti stářím a opotřebením, což je logické. Podle výrobců je tato náplň také doživotní (jenže co to je pro němce doživotní? 100.000km :?: :!: ) Převodovka řadí myslím v pohodě, do nouzáku mi to nespadlo ani jednou. Silentbloky vylučuju. Takže mě napadla náprava - převod je tam 50/50 .. jen tak přemýšlím nahlas.. Jenže nevím jak náplň v zadní nápravě skontrolovat, neměl by tu někdo obrázek s šroubem? Je to stejné jako u převodovky? - kontrolní=napouštěcí a zvlášť vypouštěcí?

Uživatelský avatar
maxik.mad
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 22.10.2008 18:25
Bydliště: Přerov

Re: Automat - pocukavani

Příspěvek od maxik.mad »

Podle chytré knihy by to mělo být stejné. "Diferenciál zadní nápravy se plní 1,5 l převodového oleje specifikace GL5 SEA 90. Výměna oleje není nutná. Stav oleje kontrolujeme otvorem ze strany, podobně jako u převodovky." Víc nic :?

Uživatelský avatar
magmuss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 513
Registrován: 29.10.2007 19:49

Re: Automat - pocukavani

Příspěvek od magmuss »

maxik.mad píše:Podle chytré knihy by to mělo být stejné. "Diferenciál zadní nápravy se plní 1,5 l převodového oleje specifikace GL5 SEA 90. Výměna oleje není nutná. Stav oleje kontrolujeme otvorem ze strany, podobně jako u převodovky." Víc nic :?
Ok, aspoň za to díky :wink:

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“