Stránka 1 z 1

Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 22.06.2017 08:04
od mbuyer
Řešil někdo stejný problém?

Ventilátor po nastartování nesepne. Klima začně chladit cca až po 5min jízdy. Když dojedu, ventilátory se točí oba a klima chladí i na místě když stojím.
Když vypnu motor a znovu nastartuju tak ventilátor klimy nesepne a klima už nechladí.

VAG hlasí jen tuto chybu:

08-Auto HVAC

01299 - DIAGNOSTIC INTERFACE FOR DATA BUS (J533)
005 - no or incorrect basic settings / adaptation


Díky moc za případné rady či postřehy!

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 29.06.2017 13:34
od SakoVerife
Já letos měnil klimakompresor, přeci jenom rok04 a klima jede pořád i když je vypnutá. Netvrdím, že to je tvůj případ....

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 30.06.2017 14:15
od mbuyer
Tak právě kompresor asi funguje když začne chladit. Spíš ta chyby co tam je a nejde vymazat. Myslím, že nebude kontakt řídicí jednotky s klimou a proto nedostane větrák pokyn..

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 30.06.2017 22:25
od SakoVerife
A VAG nic nehlásí?

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 30.06.2017 22:56
od dasek82
chybna komunikace s gateway jednotkou,je mozny ze j255 nedostane teplotu z motoru skrz j533 a vypne se ... prijde mi to ze tomu neco chybi nebo ze se spolu nedomluvi,
co si vyctes z podminek sepnuti kompresoru v bnh 01-1 pokud to nechladi??

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 30.06.2017 22:59
od SakoVerife
Bohužel ti nepomohu, netuším

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 05.07.2017 09:47
od mbuyer
dasek82 píše:chybna komunikace s gateway jednotkou,je mozny ze j255 nedostane teplotu z motoru skrz j533 a vypne se ... prijde mi to ze tomu neco chybi nebo ze se spolu nedomluvi,
co si vyctes z podminek sepnuti kompresoru v bnh 01-1 pokud to nechladi??
Zkusím vyčíst. - VYČTENO viz fotky dole. Všechno v normálu až na "turbine voltage" kde neni aktuální hodnotu ale pouze jaká má být

Jinak taky mi to přišlo spíš jako když nedostane nějaký info. Ještě mě napadlo jestli někdo něco neudělal zezadu panelu climatronicu když měnil radio, takže to ještě omrknu.
Kamarád ze servisu mi ještě řikal, že může být chyba větráku, že už nedosáhne plnejch otáček a tak se vypne.

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 05.07.2017 20:52
od mbuyer
Další

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 16.07.2017 14:03
od marty11
Netočí se Ti větrák na chladiči.

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 17.07.2017 12:40
od mbuyer
Větrák se točí ale ne hned po nastartování.

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 17.07.2017 15:51
od Graun
Proč máš tak nízké napětí nebo je to v pořádku (13.4V)?

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 20.07.2017 08:37
od dasek82
pekny fotky ale nevidel sem tam ten prvni blok namerenych hodnot tzn ovladani kompresoru klimy, tlak mas 9,2bar nic moc teda muze to bejt vlazny navic teplota za vyparnikem je cca 16 tzn uz to nechladi predpokladam ze si to fotil v ty dobe jak to prestane chodit,vycti ten prvni blok a v motoru nemas zadny chyby? koukni se kolik tam bere proudu ten ventil na kompresoru pokud je dobrej kompresor bere cca 0,5a pokud je utahanej je na dorazu cca 0,820a

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Napsal: 31.07.2017 08:53
od mbuyer
dasek82 píše:pekny fotky ale nevidel sem tam ten prvni blok namerenych hodnot tzn ovladani kompresoru klimy, tlak mas 9,2bar nic moc teda muze to bejt vlazny navic teplota za vyparnikem je cca 16 tzn uz to nechladi predpokladam ze si to fotil v ty dobe jak to prestane chodit,vycti ten prvni blok a v motoru nemas zadny chyby? koukni se kolik tam bere proudu ten ventil na kompresoru pokud je dobrej kompresor bere cca 0,5a pokud je utahanej je na dorazu cca 0,820a
Za jízdy:
compressor actual 0.830A (compressor specified 0.820A)
coolant pressuer 9.0-9.5 bar

Předpokládám že kompresor to už nedává nebo?