Originál vs. neoriginál krytky do GTI nárazníku

Karoserie, lak, spojlery, nárazníky...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dragonov
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 347
Registrován: 26.04.2011 11:54
Bydliště: Severní Morava

Originál vs. neoriginál krytky do GTI nárazníku

Příspěvek od Dragonov »

Zdravím, mám takový dotaz, všiml jsem si, že u replik GTI nárazníku mají ty plastové mřížky, do kterých se poté dávají mlhovky vyřezaný obelníček (viz. obrázek níže), originál krytky na Golf GTI ho tam nemají. Nevíte proč to na těch replikách je a na originálech ne? Může to být pro lepší nápor vzduchu na chladič při použití neoriginálního nárazníku na auta s motory TDI? Chci si totiž nahodit GTI nárazník na mého golfa s motorem TDI, ale libí se mi víc ty originální krytky bez těch výřezů.


Obrázek
[ GOLF VI GTI 2.0 TSI ] [ APR STAGE 2 ] [ 278 HP / 440 NM ]

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál vs. neoriginál krytky do GTI nárazníku

Příspěvek od čapik »

ono i některé originály tam mají tu díru vedle mlhovky. Pátral jsem po tom dřív a když se díváš na tu fotku, tak nalevo je u origo sice díra, ale dále je zaslepená, kdežto na pravo je z té díry kolem mlhovky udělanej vývod vzduchu.

Co jsem se dočetl na německých stránkách o 5GTi, tak se to dávalo ze začátku produkce na jihoevropské trhy jako Itálie, Řecko apod. a sámo i mimoevropské, kde je spíš teplejší klima - Saudská Arábie atp.

I u nás se to dá objednat přímo ve VW, stojí to myslím kolem 700 - 800 za obě (nebo tehdy kdy jsem to řešil)
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Dragonov
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 347
Registrován: 26.04.2011 11:54
Bydliště: Severní Morava

Re: Originál vs. neoriginál krytky do GTI nárazníku

Příspěvek od Dragonov »

Aha, takže myslíš si, že když použiju ty standardní celo - zaslepené krytky u auta s TDI motorem nebude to problém jo?
[ GOLF VI GTI 2.0 TSI ] [ APR STAGE 2 ] [ 278 HP / 440 NM ]

Odpovědět

Zpět na „Exteriér + Styling + Tuning“