Golf R32 propadl v testu německého Sport Auto - co vy na to?
- Jarousak
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vysočina
Golf R32 propadl v testu německého Sport Auto - co vy na to?
myslím, že některé netřeba k diskusi vybízet, co Concorde?
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=10106" target="_blank
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=10106" target="_blank
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Pietro
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
- Kontaktovat uživatele:
- Robert D.
- Řidič
- Příspěvky: 181
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- zviratko
- VWmaniak
- Příspěvky: 10523
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moje zlatá Praha .........
- Kontaktovat uživatele:
Je pravda , že když se řekne R32 , tak si každý představí G Iv a né G V , čtyřka byla na tu dobu masakr , ale myslím že trošku zaspaly a nejlepší bude G IV , hlavně se tam dá všechno vypnout a jezdí trošku brutálněji než GV , tam se pořád psalo že se stím zase nedá jezdit jelikož je to sportáček .
Hlavně se to aspon pořádně lišilo od seriovky , GV pětka je cca úplně stejná jako serie. v GV bych nejradši GTI.
Hlavně se to aspon pořádně lišilo od seriovky , GV pětka je cca úplně stejná jako serie. v GV bych nejradši GTI.
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
no četl jsem to někde na autorevue....a chtěl jsem jim tam něco napsat do diskuse, ale bylo by to házení perel sviním.
Už jsme to tady řešili, tyhle testy jsou spíš jen hezké počtení, vyzdvihnutí kladů a popsání záporů, ale přímé srovnání - to neklapne. Bávo, OPC i R32 jsou úplně jiná auta, koncepcí, motorem, pohonem 2-4x4,... takže každé je dobré na něco jiného. Když mě vyklepli v Mimoni vyhonění Fiati Cupátka, byl jsem nešťastný, až mě pak potěšil nějaký kolega z klubu, že v první zatáčce bych jim to vrátil, protože ti Fiati by se v nejlepším trápili ve smyku, možná by se i ve velké rychlosti převrátili. zatímco já se čtyřkolkou a lepším podvozkem bych na ně dělal dlouhý nos....
když jsem R32 kupoval, chtěl jsem málo okoukatelné, vzácné auto, silné rychlé auto na dálnici, abych mohl předjet 99% vozového parku v ČR a chtěl jsem čtyřkolku, protože v zimě mi u domu napadne 3 metry sněhu a to se hodí . To všechno teď mám a jsem navýsost spokojený - ostatně moje včerejší honička se čtyřlitrovou A8, kdy jsem měl lepší rozjezdy když se uvolnil pruh (jsem lehčí) a na volné dálnici mi začala ujíždět až když jsem měl na tacháči 250 mě uklidnila - mám dostatečně rychlé auto
takže jak psal Martin - on si rád zazávodí na okreskách a k tomu má GTI jako dělané. Já jsem dálniční typ plus trochu přišlápnout plyn ve městě, aby lidi okolo věděli, že jede šestiválec brko vévé auto
čus trambus, boys
P.S. ESP se dá v GV R32 úplně vypnout, testoval jsem to a auto je úplně pod kontrolou řidiče, nic samo nebrzdí, nic neupravuje, roztočím ho do hodin jak chci....
Už jsme to tady řešili, tyhle testy jsou spíš jen hezké počtení, vyzdvihnutí kladů a popsání záporů, ale přímé srovnání - to neklapne. Bávo, OPC i R32 jsou úplně jiná auta, koncepcí, motorem, pohonem 2-4x4,... takže každé je dobré na něco jiného. Když mě vyklepli v Mimoni vyhonění Fiati Cupátka, byl jsem nešťastný, až mě pak potěšil nějaký kolega z klubu, že v první zatáčce bych jim to vrátil, protože ti Fiati by se v nejlepším trápili ve smyku, možná by se i ve velké rychlosti převrátili. zatímco já se čtyřkolkou a lepším podvozkem bych na ně dělal dlouhý nos....
když jsem R32 kupoval, chtěl jsem málo okoukatelné, vzácné auto, silné rychlé auto na dálnici, abych mohl předjet 99% vozového parku v ČR a chtěl jsem čtyřkolku, protože v zimě mi u domu napadne 3 metry sněhu a to se hodí . To všechno teď mám a jsem navýsost spokojený - ostatně moje včerejší honička se čtyřlitrovou A8, kdy jsem měl lepší rozjezdy když se uvolnil pruh (jsem lehčí) a na volné dálnici mi začala ujíždět až když jsem měl na tacháči 250 mě uklidnila - mám dostatečně rychlé auto
takže jak psal Martin - on si rád zazávodí na okreskách a k tomu má GTI jako dělané. Já jsem dálniční typ plus trochu přišlápnout plyn ve městě, aby lidi okolo věděli, že jede šestiválec brko vévé auto
čus trambus, boys
P.S. ESP se dá v GV R32 úplně vypnout, testoval jsem to a auto je úplně pod kontrolou řidiče, nic samo nebrzdí, nic neupravuje, roztočím ho do hodin jak chci....
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Robert D.
- Řidič
- Příspěvky: 181
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA
Vecernicek píše:concorde: Co děláš? Nemohl bych u Tebe pracovat
rodo@email.cz" target="_blank
_______________________________________
_______________________________________