Zdravím vás, chci si v nejbližší době pořídit G5tku. Jen nevím, jak věřit informacím aut, které mají původ Německo, Rakousko apod.
Totiž, těď mám auto původ z německa (je to ale renault) a byl to absolutně blbý kup, na tachometru to mělo 65000km, jenže pak hned prdly rozvody a v servise mi řekli, že je to přetočené minimálně o 80000km... Teď vidím dost lákavých inzerátů G5tek jiného původu než CZ, akorad už s toho mám strach. Chci se zeptat jestli nemáte zkušenosti a jestli se to vyplatí kupovat, jestli to fakt nebude přetočené...
Původ vozu...
- Phob
- VWmaniak
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 14.03.2010 12:54
- Bydliště: Okolí Třince
- Kontaktovat uživatele:
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: Původ vozu...
vyžádej si VIN auta a zajdi si do autorizovaného servisu a tam když je slušně poprosíš ti zjistí minulost,kdy byl v servisu a při kolika km .
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Původ vozu...
to neni uplne pravda, ono totiz ne vsude byla povinnost servisu zapisovat do systemu tyto informace...treba v CR je to asi pul roku...urcite bych porovnal prumerne ceny za stejnou kilometraz...treba na mobile.de je vetsina aut nejakeho roku s najezdem treba 150tis, ale v CR je to pulka na stejnych vozech...pokud jsou ty v CR dovezeny z nemecka, jak je to mozne? taky nekdo mohl takovej najezd zdelat rychleji, pak nejezdil do autorizovaneho servisu a pred prodejem se to stocilo na neco za posledni servis...pokud Nemecke auto, tak spise vybrat primo v nemecku a nechat si dovezt, nebo primo tam koupit, protoze je mensi sance pretaceni, jednak jina mentalita a jednak je to tam trestne, narozdil od CR...
ono je to otazkou trhu...v CR proste vsichni chteji ojetini s najezdem pod 100tis, no, tak proc by to bazarista neudelal, ze jo ja kupoval 2 vozy s najezdem 140tis a ted 160tis, coz je realne a vim tedy, v jakem je stavu a co je potreba...je to mensi zlo, nez oupit opticky nizke km a jeste se na to spolehat...taky doporucuju investovat a pred koupi si nechat udelat bud u znameho, nebo v origo servisu predprodejni kontrolu...je to treba v cr cena od 1 do 2 tis a pri cene vozu kolem 300tis to neni zadna tragedie...lepsi vyhodit 2tis, nez pak tech 300...
ono je to otazkou trhu...v CR proste vsichni chteji ojetini s najezdem pod 100tis, no, tak proc by to bazarista neudelal, ze jo ja kupoval 2 vozy s najezdem 140tis a ted 160tis, coz je realne a vim tedy, v jakem je stavu a co je potreba...je to mensi zlo, nez oupit opticky nizke km a jeste se na to spolehat...taky doporucuju investovat a pred koupi si nechat udelat bud u znameho, nebo v origo servisu predprodejni kontrolu...je to treba v cr cena od 1 do 2 tis a pri cene vozu kolem 300tis to neni zadna tragedie...lepsi vyhodit 2tis, nez pak tech 300...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: Původ vozu...
samozřejmost je vzít si někoho s VAGem a nechat si vyčíst skutečné km z jednotky,většinou jsem se setkal s těma jednoduchýma upravama které jdou zjistit.
- SakoVerife
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Původ vozu...
jed si do DE primo sam s dopravcem co ti auto doveze. V nemecku je pretaceni tachecu trestny, tim netvrdim ze se ti to stat nemuze. Zakladni pravidlo, nekupovat auto ktery ma podezrelou cenu, nekupovat auto od turka, mit sebou vzdy nekoho kdo autum rozumi, nechat si auto podle vinka projet u VW, mit merak na tloustku laku (pokud mas nekoho se zkusenostma tak se bez nej obejdes).
Ja bychuto jinde nez v DE nekupoval, samozrejme v cechach auto jedine od prvniho majitele. Stejne tak i v DE radsi....
Ja bychuto jinde nez v DE nekupoval, samozrejme v cechach auto jedine od prvniho majitele. Stejne tak i v DE radsi....