svezeníčko GTI DSG
- Dejvidos
- Závodník
- Příspěvky: 515
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Dejvidos
- Závodník
- Příspěvky: 515
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Dejvidos
- Závodník
- Příspěvky: 515
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Cody_ke
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kosice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
hmmm a kebz si este oskusal R32-ku s DSG a nahonom na vsetky styri s moznostou radenia pod volantom potom by si este len nieco vravel, ja som to skusal v Belgicku a je to zatial bezkonkurencne najkultivovanejsie sportove auto co som zazil, ale samozrejme kazdy moze mat iny nazor. A co sa tyka toho automatu kto neoskusal nevie ma to strasne vela plusov, teraz ak bz som kupoval auti veeelmi by som zvazoval ci by som nesiel radsej do toho DSG, ale pockajte zopar mesiacov a na trh sa dostane nasa prevodovka porovnatelna s DSG a mozno bude lepsia teda ak budete mat moznost vyskusat nove EVO X
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Evo bude mít DSGCody_ke píše:ale pockajte zopar mesiacov a na trh sa dostane nasa prevodovka porovnatelna s DSG a mozno bude lepsia teda ak budete mat moznost vyskusat nove EVO X
... ale jen s DSGMartin IV. píše:pádla pod volantem byly za příplatek pouze první rok výroby, tzn 2005 a to jen chvíli, pak se za to už nepřiplácelo a bylo to seriová výbava GTI.
A4 Avant 3.0 TDI Sline
- Cody_ke
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kosice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
nie evo nebude mat DSG ale nieco podobne tak isto zalozene na principe double wet clutch rovnako ako je to u DSG az na to ze vo vnutri je trosku ina koncepcia, no ale pockaj a dockas sa mi to uz vyrabame a koncom roku by to mohlo byt aj na europskom trhu moznoOakley píše:Evo bude mít DSGCody_ke píše:ale pockajte zopar mesiacov a na trh sa dostane nasa prevodovka porovnatelna s DSG a mozno bude lepsia teda ak budete mat moznost vyskusat nove EVO X... ale jen s DSGMartin IV. píše:pádla pod volantem byly za příplatek pouze první rok výroby, tzn 2005 a to jen chvíli, pak se za to už nepřiplácelo a bylo to seriová výbava GTI.
- Benne
- VWexpert
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pri BratislaVWe :)
kto my ?Cody_ke píše:nie evo nebude mat DSG ale nieco podobne tak isto zalozene na principe double wet clutch rovnako ako je to u DSG az na to ze vo vnutri je trosku ina koncepcia, no ale pockaj a dockas sa mi to uz vyrabame a koncom roku by to mohlo byt aj na europskom trhu moznoOakley píše: Evo bude mít DSG ... ale jen s DSG
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Cody_ke
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kosice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
bohuzial ak by som spomenul meno firmy tym by som si podpisal vypoved, ale vela firiem na vyrobu prevodoviek nie je. V ziadnom pripade to nie je DSG, a ani to nebolo vyvyjane v spolupraci s VW, vzhladom na urcitu potrebu riesenia su podobne ale je v nich rozdiel, snad uz len spomeniem ze co sa tyka krutiaceho momentu dokazeme toho prenasat podstatne viac ako DSG od VW. A btw Borg Warner s ktorym VW malo podpisany kontrakt na excluzivitu tento kontrakt vyprsal a s povodnym vyrobcom BW boli podpisane dalsie tri zmluvy na automat typu DSG
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
s DSG přišla myslím AUDI, když ji uvedla do TT, následně se objevila ve čtverkové R32jce. Jedná se o dvouspojkovou převodvku, která na rozdíl od tiptronicu a automatu nepřeřazuje pomocí tlaku oleje ale už má opravdové 2 spojky. V současné době pro VW dodává DSG převodovky firma BORG WArner (nebo tak nejak). A bez předchozích úprav dokážou přenést bezpečně 350NM. Hned jak vyšla tahle převodovka, tak VW a BorgWarner chteli jít dál. Takže už teď vyvíjí novou DSG převodovku, která přenese větší točivý moment a podstatnou změnou je to že to bude 7stupnová převodovka. Ale co se týče základní konstrukce je shodná s DSG co se prodává teď.Cody_ke píše:bohuzial ak by som spomenul meno firmy tym by som si podpisal vypoved, ale vela firiem na vyrobu prevodoviek nie je. V ziadnom pripade to nie je DSG, a ani to nebolo vyvyjane v spolupraci s VW, vzhladom na urcitu potrebu riesenia su podobne ale je v nich rozdiel, snad uz len spomeniem ze co sa tyka krutiaceho momentu dokazeme toho prenasat podstatne viac ako DSG od VW. A btw Borg Warner s ktorym VW malo podpisany kontrakt na excluzivitu tento kontrakt vyprsal a s povodnym vyrobcom BW boli podpisane dalsie tri zmluvy na automat typu DSG
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak je jasné že když s revolučním dvouspojkovým DSG přišlo VW tak ostatní značky budou chtít něco podobného. Sice nevím proč do toho pleteš EVO X, ale budiž....Cody_ke píše:Oakley píše: Evo bude mít DSG
nie evo nebude mat DSG ale nieco podobne tak isto zalozene na principe double wet clutch rovnako ako je to u DSG az na to ze vo vnutri je trosku ina koncepcia, no ale pockaj a dockas sa mi to uz vyrabame a koncom roku by to mohlo byt aj na europskom trhu mozno
My fast doesn´t like hondas * * * * *