som VW zastanca ale ked je tu taka pekna tema a prave pre EVO X je to nas pilotny produkt, preto som ho spomenul. Borg Warmer to DSG sice vyvinul ale vyroba je ciste v rukach VWMartin IV. píše:Cody_ke píše: tak je jasné že když s revolučním dvouspojkovým DSG přišlo VW tak ostatní značky budou chtít něco podobného. Sice nevím proč do toho pleteš EVO X, ale budiž....
svezeníčko GTI DSG
- Cody_ke
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kosice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
co bylo na netu
Něco o vývoji
Převodovka DSG je společným dílem koncernů Volkswagen a BorgWarner. VW byl zodpovědný za konstrukci převodovky a celkovou stavbu ústrojí, BorgWarner vyvíjel dvojitou spojku a novou mechatronickou část, která integruje řídící elektroniku a akční hydraulické členy. Vývoj nové převodovky DSG trval od čistého papíru do zavedení sériové výroby celých 5 let. BorgWarner nazývá novou převodovku DualTronic
Výroba této převodovky bude probíhat v Kasselu, kde VW investoval 150 mil. Euro do výrobního závodu a předpokládané množství je cca 1000 kusů denně.
konkurence
BorgWarner optimisticky odhaduje, že v roce 2010, bude celých 18% (!) vozů na evropském trhu vybaveno obdobnou dvouspojkovou převodovkou. ZF Sachs je v odhadu zdrženlivější, když předpokládá podíl dvouspojkových převodovek 3 až 4 % evropského trhu. ZF Sachs pracuje současně na vývoji nové generace převodovek se suchými spojkami i se spojkami pracujícími v olejové lázni.
Konkurenční firma LuK pracuje na svém řešení pod názvem PSG (Parallel-Schalt-Getriebe), které bude pracovat se suchou dvojitou spojkou, což sníží ztráty proti DSG o 3 až 5 %. Výhodou proti DSG bude mnohem výše situovaná hranice přenesitelného točivého momentu (limitem je dle LuKu jen průměr spojky). Poslední velký hráč na trhu, firma Valeo, se zaměřila také na řešení se suchou spojkou. Zkrátka, máme se na co těšit.
Něco o vývoji
Převodovka DSG je společným dílem koncernů Volkswagen a BorgWarner. VW byl zodpovědný za konstrukci převodovky a celkovou stavbu ústrojí, BorgWarner vyvíjel dvojitou spojku a novou mechatronickou část, která integruje řídící elektroniku a akční hydraulické členy. Vývoj nové převodovky DSG trval od čistého papíru do zavedení sériové výroby celých 5 let. BorgWarner nazývá novou převodovku DualTronic
Výroba této převodovky bude probíhat v Kasselu, kde VW investoval 150 mil. Euro do výrobního závodu a předpokládané množství je cca 1000 kusů denně.
konkurence
BorgWarner optimisticky odhaduje, že v roce 2010, bude celých 18% (!) vozů na evropském trhu vybaveno obdobnou dvouspojkovou převodovkou. ZF Sachs je v odhadu zdrženlivější, když předpokládá podíl dvouspojkových převodovek 3 až 4 % evropského trhu. ZF Sachs pracuje současně na vývoji nové generace převodovek se suchými spojkami i se spojkami pracujícími v olejové lázni.
Konkurenční firma LuK pracuje na svém řešení pod názvem PSG (Parallel-Schalt-Getriebe), které bude pracovat se suchou dvojitou spojkou, což sníží ztráty proti DSG o 3 až 5 %. Výhodou proti DSG bude mnohem výše situovaná hranice přenesitelného točivého momentu (limitem je dle LuKu jen průměr spojky). Poslední velký hráč na trhu, firma Valeo, se zaměřila také na řešení se suchou spojkou. Zkrátka, máme se na co těšit.
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- Cody_ke
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kosice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
a nasa firma tam nie je a pritom ZF je nas najvacsi konkurentMartin IV. píše:co bylo na netu
Něco o vývoji
Převodovka DSG je společným dílem koncernů Volkswagen a BorgWarner. VW byl zodpovědný za konstrukci převodovky a celkovou stavbu ústrojí, BorgWarner vyvíjel dvojitou spojku a novou mechatronickou část, která integruje řídící elektroniku a akční hydraulické členy. Vývoj nové převodovky DSG trval od čistého papíru do zavedení sériové výroby celých 5 let. BorgWarner nazývá novou převodovku DualTronic
Výroba této převodovky bude probíhat v Kasselu, kde VW investoval 150 mil. Euro do výrobního závodu a předpokládané množství je cca 1000 kusů denně.
konkurence
BorgWarner optimisticky odhaduje, že v roce 2010, bude celých 18% (!) vozů na evropském trhu vybaveno obdobnou dvouspojkovou převodovkou. ZF Sachs je v odhadu zdrženlivější, když předpokládá podíl dvouspojkových převodovek 3 až 4 % evropského trhu. ZF Sachs pracuje současně na vývoji nové generace převodovek se suchými spojkami i se spojkami pracujícími v olejové lázni.
Konkurenční firma LuK pracuje na svém řešení pod názvem PSG (Parallel-Schalt-Getriebe), které bude pracovat se suchou dvojitou spojkou, což sníží ztráty proti DSG o 3 až 5 %. Výhodou proti DSG bude mnohem výše situovaná hranice přenesitelného točivého momentu (limitem je dle LuKu jen průměr spojky). Poslední velký hráč na trhu, firma Valeo, se zaměřila také na řešení se suchou spojkou. Zkrátka, máme se na co těšit.
btw: Valeo je skor financna skupina ako vyrobna, oni iba spekuluju a skupuju patenty malo co maju skutocne vyrobene z vlastneho vyvoja
len myslel som ze sa bavime o prevodovkach a nie o spojkach. Okrem tychto firiem co si spomenul je tu este okrem nas azijsky vyrobca AISIN, ich prevodovky su tiez celkom dobre
- Cody_ke
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kosice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
tady sem našel video audi s multitronikem
http://www.youtube.com/watch?v=Ra35lMEe ... ed&search=" target="_blank
http://www.youtube.com/watch?v=Ra35lMEe ... ed&search=" target="_blank
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Cody_ke
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kosice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Stronic je nazev audi pro DSG.Cody_ke píše:pani aj S-tronic, aj Tiptronic aj Dualtronic to vsetko su viac menej klasicke automaty. To s DSG alebo nasou prevodovkou sa neda ani porovnavat, tieto budu jedine dve na trhu s dvojitou mokrou spojkou.
VW nazývá dvouspojkovou převodovku DSG a Audi S-tronic. Jinak je to úpně stejná převodovka
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- Cody_ke
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kosice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
jo neviem preco ale vedel som ze DSG co davali do TT-cka bolo oznacene ako DSG a nie S-tronic, teda aspon v starom TT-cku, a do inych modelov ho nedavaju vobecMartin IV. píše:Stronic je nazev audi pro DSG.Cody_ke píše:pani aj S-tronic, aj Tiptronic aj Dualtronic to vsetko su viac menej klasicke automaty. To s DSG alebo nasou prevodovkou sa neda ani porovnavat, tieto budu jedine dve na trhu s dvojitou mokrou spojkou.
VW nazývá dvouspojkovou převodovku DSG a Audi S-tronic. Jinak je to úpně stejná převodovka
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Cody_ke
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kosice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak ako hovoris, necham sa rad poucitMartin IV. píše:CODY_KE
http://www.audi.cz/technika/dsg/" target="_blank člověk se učí v každém věku