svezeníčko GTI DSG

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Cody_ke
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 416
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kosice - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cody_ke »

Martin IV. píše:
Cody_ke píše: tak je jasné že když s revolučním dvouspojkovým DSG přišlo VW tak ostatní značky budou chtít něco podobného. Sice nevím proč do toho pleteš EVO X, ale budiž....
som VW zastanca ale ked je tu taka pekna tema a prave pre EVO X je to nas pilotny produkt, preto som ho spomenul. Borg Warmer to DSG sice vyvinul ale vyroba je ciste v rukach VW

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaha »

a už jste někdy jeli s multitronikem od audi? :wink:

Uživatelský avatar
Oakley
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1526
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oakley »

vaha píše:a už jste někdy jeli s multitronikem od audi? :wink:
Je to to stejný, akorát audi to nazývá jinak :wink:
A4 Avant 3.0 TDI Sline

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čapik »

Oakley píše:
vaha píše:a už jste někdy jeli s multitronikem od audi? :wink:
Je to to stejný, akorát audi to nazývá jinak :wink:
přesně tak 8)
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čapik »

co bylo na netu
Něco o vývoji
Převodovka DSG je společným dílem koncernů Volkswagen a BorgWarner. VW byl zodpovědný za konstrukci převodovky a celkovou stavbu ústrojí, BorgWarner vyvíjel dvojitou spojku a novou mechatronickou část, která integruje řídící elektroniku a akční hydraulické členy. Vývoj nové převodovky DSG trval od čistého papíru do zavedení sériové výroby celých 5 let. BorgWarner nazývá novou převodovku DualTronic

Výroba této převodovky bude probíhat v Kasselu, kde VW investoval 150 mil. Euro do výrobního závodu a předpokládané množství je cca 1000 kusů denně.

konkurence

BorgWarner optimisticky odhaduje, že v roce 2010, bude celých 18% (!) vozů na evropském trhu vybaveno obdobnou dvouspojkovou převodovkou. ZF Sachs je v odhadu zdrženlivější, když předpokládá podíl dvouspojkových převodovek 3 až 4 % evropského trhu. ZF Sachs pracuje současně na vývoji nové generace převodovek se suchými spojkami i se spojkami pracujícími v olejové lázni.

Konkurenční firma LuK pracuje na svém řešení pod názvem PSG (Parallel-Schalt-Getriebe), které bude pracovat se suchou dvojitou spojkou, což sníží ztráty proti DSG o 3 až 5 %. Výhodou proti DSG bude mnohem výše situovaná hranice přenesitelného točivého momentu (limitem je dle LuKu jen průměr spojky). Poslední velký hráč na trhu, firma Valeo, se zaměřila také na řešení se suchou spojkou. Zkrátka, máme se na co těšit.
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Cody_ke
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 416
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kosice - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cody_ke »

Martin IV. píše:co bylo na netu
Něco o vývoji
Převodovka DSG je společným dílem koncernů Volkswagen a BorgWarner. VW byl zodpovědný za konstrukci převodovky a celkovou stavbu ústrojí, BorgWarner vyvíjel dvojitou spojku a novou mechatronickou část, která integruje řídící elektroniku a akční hydraulické členy. Vývoj nové převodovky DSG trval od čistého papíru do zavedení sériové výroby celých 5 let. BorgWarner nazývá novou převodovku DualTronic

Výroba této převodovky bude probíhat v Kasselu, kde VW investoval 150 mil. Euro do výrobního závodu a předpokládané množství je cca 1000 kusů denně.


konkurence

BorgWarner optimisticky odhaduje, že v roce 2010, bude celých 18% (!) vozů na evropském trhu vybaveno obdobnou dvouspojkovou převodovkou. ZF Sachs je v odhadu zdrženlivější, když předpokládá podíl dvouspojkových převodovek 3 až 4 % evropského trhu. ZF Sachs pracuje současně na vývoji nové generace převodovek se suchými spojkami i se spojkami pracujícími v olejové lázni.

Konkurenční firma LuK pracuje na svém řešení pod názvem PSG (Parallel-Schalt-Getriebe), které bude pracovat se suchou dvojitou spojkou, což sníží ztráty proti DSG o 3 až 5 %. Výhodou proti DSG bude mnohem výše situovaná hranice přenesitelného točivého momentu (limitem je dle LuKu jen průměr spojky). Poslední velký hráč na trhu, firma Valeo, se zaměřila také na řešení se suchou spojkou. Zkrátka, máme se na co těšit.
:lol: a nasa firma tam nie je a pritom ZF je nas najvacsi konkurent :lol:
btw: Valeo je skor financna skupina ako vyrobna, oni iba spekuluju a skupuju patenty malo co maju skutocne vyrobene z vlastneho vyvoja
len myslel som ze sa bavime o prevodovkach a nie o spojkach. Okrem tychto firiem co si spomenul je tu este okrem nas azijsky vyrobca AISIN, ich prevodovky su tiez celkom dobre

Uživatelský avatar
Cody_ke
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 416
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kosice - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cody_ke »

a co sa tyka ZF skusali tiez vyrobit nieco podobne pre BMW ale neboli schopny dodat prototyp a tak sme im vyfukli kontrakt :lol: ale teraz som uz fakt povedal vela

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaha »

Martin IV. píše:
Oakley píše: Je to to stejný, akorát audi to nazývá jinak :wink:
přesně tak 8)
nene multitronik je bezestupňová převodovka...doporučuju svezení,akorát škoda že jí nedodávaj pro quattro

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaha »

tady sem našel video audi s multitronikem
http://www.youtube.com/watch?v=Ra35lMEe ... ed&search=" target="_blank

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čapik »

jj, koukal jsem a voni tomu nakonec říkaj S-TRONIC
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Cody_ke
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 416
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kosice - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cody_ke »

pani aj S-tronic, aj Tiptronic aj Dualtronic to vsetko su viac menej klasicke automaty. To s DSG alebo nasou prevodovkou sa neda ani porovnavat, tieto budu jedine dve na trhu s dvojitou mokrou spojkou.

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čapik »

Cody_ke píše:pani aj S-tronic, aj Tiptronic aj Dualtronic to vsetko su viac menej klasicke automaty. To s DSG alebo nasou prevodovkou sa neda ani porovnavat, tieto budu jedine dve na trhu s dvojitou mokrou spojkou.
Stronic je nazev audi pro DSG.
VW nazývá dvouspojkovou převodovku DSG a Audi S-tronic. Jinak je to úpně stejná převodovka
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Cody_ke
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 416
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kosice - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cody_ke »

Martin IV. píše:
Cody_ke píše:pani aj S-tronic, aj Tiptronic aj Dualtronic to vsetko su viac menej klasicke automaty. To s DSG alebo nasou prevodovkou sa neda ani porovnavat, tieto budu jedine dve na trhu s dvojitou mokrou spojkou.
Stronic je nazev audi pro DSG.
VW nazývá dvouspojkovou převodovku DSG a Audi S-tronic. Jinak je to úpně stejná převodovka
jo neviem preco ale vedel som ze DSG co davali do TT-cka bolo oznacene ako DSG a nie S-tronic, teda aspon v starom TT-cku, a do inych modelov ho nedavaju vobec

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čapik »

CODY_KE

http://www.audi.cz/technika/dsg/" target="_blank :wink: člověk se učí v každém věku :wink:
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
Cody_ke
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 416
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kosice - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cody_ke »

Martin IV. píše:CODY_KE

http://www.audi.cz/technika/dsg/" target="_blank :wink: člověk se učí v každém věku :wink:
tak ako hovoris, necham sa rad poucit :wink:

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“