porovnání GOLF V x Octavia II x Leon
- dakty
- Pilot
- Příspěvky: 851
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
porovnání GOLF V x Octavia II x Leon
Zdravim,potřeboval bych poradit...porovnat...mate nekdo nejaké zkusšenosti?diky
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jedno a to same...kvalitne uz uplne stejne,podvozkove taky....motorove taky:o)
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rozhodne uz to neni takovy rozdil jako byval...Martin IV. píše:no Jirko právě že zas tak moc ne. V motorech a ve funkčních prvcích jsou stále rozdíly hlavně v použitých materiálech...Chudej student píše:Jedno a to same...kvalitne uz uplne stejne,podvozkove taky....motorove taky:o)
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- sphinxx
- VWjunior
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov u Opavy
Podvozky a motory jsou stejné, jen se dívej na převodovky, třeba u 1,6FSI má G V 6-ti stup, ale Octavia jen 5-ti. stup. převodovku u manuálu....
taky hodně záleží na výbavě, co bys rád.
Příklad:
U Golfa Trendline(základní výbava): 6 bagů, dálk. centrál, man. klima, el. zrc + vyhř, el. všechny okna, rádio s CD,
U Octavie Ambiente (střední výbava): 4 bagy, jen centrál, man. klima, el. okna jen vpředu, bez rádia, el. zrátka + vyhř.
Hlavní rozdíl je v kufru : 370 / 560 litrů.
Jak říkal EMM - rozdíl tam je, ale minimální.. u golfa jsou ty plasty kvalitnější. Hlavně přístrojová deska. Laik to ale nepozná, teda pokud na to nešáhne..
taky hodně záleží na výbavě, co bys rád.
Příklad:
U Golfa Trendline(základní výbava): 6 bagů, dálk. centrál, man. klima, el. zrc + vyhř, el. všechny okna, rádio s CD,
U Octavie Ambiente (střední výbava): 4 bagy, jen centrál, man. klima, el. okna jen vpředu, bez rádia, el. zrátka + vyhř.
Hlavní rozdíl je v kufru : 370 / 560 litrů.
Jak říkal EMM - rozdíl tam je, ale minimální.. u golfa jsou ty plasty kvalitnější. Hlavně přístrojová deska. Laik to ale nepozná, teda pokud na to nešáhne..
- Benne
- VWexpert
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pri BratislaVWe :)
Chcelo by to specifikovat motorizaciu , vybavu atd. Ale co som jazdil par dni na Octavke II. TDi (myslim 105k) tak to urcite bolo neporovnatelne s Octaviou I ... Druha je fakt podarena,interier je tiez super,podvozok parada,ale stale sa Golfu ktory mam teraz nevyrovna Neviem ci su tam uplne tie iste podvozky ... Ale GV mi lepsie sedi na ceste, a porovnaval som to v malom casovom rozpati. Kvalita plastov je v GV lepsia,ale naozaj to na prvy pohlad nezbadas. V obidvoch autach je dost miesta vzadu,nie ako v predoslych. Rozdiel je samozrejme v kufri. A ako tu pisali,vo vybave. No ale Octavia je lacnejsia. Za kvalitu si musis priplatit
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
už jen výběr kvalitativně horších dodavatelů pro jednotlivé části. Například brzdy, obložení interiéru (to jsem byl ve firmě kde to dělali - dělá se to ve fabrice společně s M-B, BMW, VOLVO ale škoda, ta se dělá úplně v jiné fabrice a trochu s jiným a kratším postupem).Emm píše:Třeba ?Martin IV. píše: V motorech a ve funkčních prvcích jsou stále rozdíly hlavně v použitých materiálech...
ale je toho vícero, jinak ten podvozek je taky úplně jinak odladěn.... no rozhodně bych nepsal že jsou to stejný auta, asi tak
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
též se připojím - zrovna včera jsem pilotoval TDI traktor oII - 77 kw.
Jak má to auto zadek, tak i se stejným podvozkem je vláčnější a v na zmrzlé nebo zasněžené silnici dřív utřelí zadek (přešel jsem z passata a úplně jsem valil oči, jak ten můj golf v zatáčkách v zimě drží, když už pašík pomalu dával najevo, že pneu jsou na konci svých možností..)
o tom, že TDI pumpe dýze je příšernost co do zvuku se už dnes nikdo nehádá, ale uznám, že ten zátah odspodu oproti mé 1,6 75 kw je lepší. Ale když jsme pak dali závody na dálnici, oktávce jsem v golfíkovi ujel - 200 mi to dalo, kolega víc než 190 nevytáhl, prý pak ten motor už netáhne... (a to má šestku ) (o spotřebě ale taktně pomlčím
ve vnitř je docela user friendly - trochu víc "dámská"- Golf je geometricky přesný, strohý chlapík proti oktávce - osobně ještě pořád trochu nemohu přijít na chuť tomu středovému panelu, přeteklému z palubky dolů - ale zvykám si ...
jinak kolega měl 4x4 a tahle docela drahá verze neměla ani tempomat, ani kožený volant a tam, kde my máme na klimatizaci chromované kroužky na těch kolečkách, on to má celé černé... nic moc - je to smutné
myslím, že si VW určitě hlídá, aby škodovka nebyla za stejné peníze lepší nebo stejné auto - drží jí zkrátka. A asi to tak má být.... je to majitel, tak si to řídí dle svého
P.S. jo a ještě poslední věc, nad kterou jsem kroutil hlavou - oktávka II na klimatizaci nemá tlačítko OFF - tedy kdo chce větrání vypnout, musí otočit prostředním kolečkem doleva, aby dal rychlost větráku na nulu. To už mi přišlo trochu jako výsměch VW vůči škodovce.... co vy na to ?
Jak má to auto zadek, tak i se stejným podvozkem je vláčnější a v na zmrzlé nebo zasněžené silnici dřív utřelí zadek (přešel jsem z passata a úplně jsem valil oči, jak ten můj golf v zatáčkách v zimě drží, když už pašík pomalu dával najevo, že pneu jsou na konci svých možností..)
o tom, že TDI pumpe dýze je příšernost co do zvuku se už dnes nikdo nehádá, ale uznám, že ten zátah odspodu oproti mé 1,6 75 kw je lepší. Ale když jsme pak dali závody na dálnici, oktávce jsem v golfíkovi ujel - 200 mi to dalo, kolega víc než 190 nevytáhl, prý pak ten motor už netáhne... (a to má šestku ) (o spotřebě ale taktně pomlčím
ve vnitř je docela user friendly - trochu víc "dámská"- Golf je geometricky přesný, strohý chlapík proti oktávce - osobně ještě pořád trochu nemohu přijít na chuť tomu středovému panelu, přeteklému z palubky dolů - ale zvykám si ...
jinak kolega měl 4x4 a tahle docela drahá verze neměla ani tempomat, ani kožený volant a tam, kde my máme na klimatizaci chromované kroužky na těch kolečkách, on to má celé černé... nic moc - je to smutné
myslím, že si VW určitě hlídá, aby škodovka nebyla za stejné peníze lepší nebo stejné auto - drží jí zkrátka. A asi to tak má být.... je to majitel, tak si to řídí dle svého
P.S. jo a ještě poslední věc, nad kterou jsem kroutil hlavou - oktávka II na klimatizaci nemá tlačítko OFF - tedy kdo chce větrání vypnout, musí otočit prostředním kolečkem doleva, aby dal rychlost větráku na nulu. To už mi přišlo trochu jako výsměch VW vůči škodovce.... co vy na to ?