přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od Kutil001 »

Zdravím všechny, je tu někdo, kdo přesedal z GIV do GV (viz. nadpis)? Musím říct, že mě ten motor v GV trochu zklamal, nejede špatně, ale nějaký brutální projev se nekoná, bývalý GIV s chipem na 103kw hrabal na asfaltu na 2.stupeň za plynem, nástup turba už při 1900ot/min, u GV přichází nástup asi v 2300ot/min, a žádný extra turbo kopanec to teda není, může to být tím že GV je 16ti ventil a tak jako u benzínů bere až víš?

Když ještě rovnám, GIV a GV, tak mi příjde u GV strašně krátká jednička. Vysoké otáčky a nízká rychlost, až dvojka už je v pohodě, jsem z toho mírně v rozpacích, ještě chci udělat grafy ve Vagu, jak tlačí turbo a kolik dává váha, ví někdo jaké hodnoty bych měl mít?

Předem díky za rady, a klidně tu rozjeďte debatu :)
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od lumpo »

co přesně v tom G5 máš za motor a kdo dělal na GIV chip?
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od Kutil001 »

V G5 mám 2.0TDi PD 16V 103kw, kód BKD, r.v.2006 bez dpf, a u GIV nevím kdo dělal chip, auto už jsem tak koupil, zjistil jsem až po čase, že je tam chip, když jsme nechali nachipovat další GIV 85kw co má táta, tak jsem nechal ho nechal změřit na brzdě a naměřili mi 103kw
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od lumpo »

bral jsi v úvahu hmtnost aut, velikost turba - to že to někdo načipoval - podle mě blbě - moc kroutáku nízko...
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od Kutil001 »

hmotnost ano, ale GV má pohotovostní hmotnost vyšší jen o 80kg podle katalog-automobilu.cz, velikost turba si myslím že GV má větší, tudíš by pocitové zrychlení mělo být určitě větší než u truba z 1.9, co jsem zjišťoval tak turbo GIV 85kw je stejné jako u 81kw, 74kw, 66kw verze, jinak, chápu chip tam byl, ale i na 5. nebo 6. stupeň, při sešlápnutí v 2500ot/min byla cítit síla a zrychlování, takže možná tech chip zase tak moc špatně udělaný nebyl, prostě mi to furt nějak nejde do hlavy...

jinak na brzdě mi naměřili 220Nm největší rouťák u GIV v asi 4000ot/min, což mi přišlo jako blbost, když série má 280Nm a po chipu asi tak 310Nm, a série GV 2.0tdi má 320Nm, tak jsem čekal něco podobně výkonného...
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od lumpo »

větší turbo znamená to, že se pomaleji roztáčí - nástup je pomalejší - zato tlačí víc ve vyšších otáčkách
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od Kutil001 »

tak to by tak nějak sedělo, asi máš pravdu ale chipem by se to asi dalo vyladit aby zabíralo dříve ne?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od lumpo »

ano - chip tomu pomůže, jen to chce aby to dělal někdo kdo ví co je ještě pro motor a příslušenství zdravé. Ono nasypat tomu dole moc není uplně dobré. Každopádně ten celkovej průběh se tomu nechá o dost vylepšit. Ale pokud ted pokládáš v 1600ot plyn na podlahu a bavíš se tím, jak to v 1900 zatlačí do sedačky, tak ti narovinu říkám - chudák motor.
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od Kutil001 »

Nesuď mě, když mě neznáš, nepokládám plyn na podlahu, jednak proto, že chci aby auto dlouho sloužilo a jednak proto že jsem právě dal 15k za spojku a setrvák, a nedělal jsem to ani s předchozím autem, protože jsem ho měl rád, ale prostě občas člověk rád okusí tu sílu, jde mi o pružný zrychlení při předjíždění, ne o hrabání na křižovatkách ;-) Jinak tenhle citlivý motor bych nedal na chip nějakému garážovému "specialistovi", jedině TDIfun nebo Motorpower :)
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od lumpo »

ok, nemyslel jsem to nikterak zle. Jen vím, jak se chovají někteří moji kolegové k autům a potom brečí. :-)
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Luky.Sipak
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1842
Registrován: 11.08.2010 20:07
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od Luky.Sipak »

Tak pochopitelně že když nachipuješ jiné auto na 103kw tak origo 2.0 TDi s 103kw bude v uvozovkach pomalejší. Pač kdo to chipuje může udělat větší krouťák, dřív turbo aby spínalo apod. A 80kg rozdíl je taky dost nemysli si. Nech ho taky nachipovat a uvidíš, pojede pekelně :twisted:
Golf MK7 Variant R-Line WHITE SHADOW

TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 8#p3331458" onclick="window.open(this.href);return false;


ex: TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=210467" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od Kutil001 »

jo jo, asi máš pravdu, chip je v plánu ale nejdřív je třeba naspořit cash :D jsem zvědav jak to pojede po chipu :)
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od skacel99 »

Ve dvoukolce pojede chiplej 2 litr asi slušně. Mám na 4motionu něco okolo 135 kw a není to nic extra. Jako jede to pěkně,ale srovnatelně se 100 kw v GIII a s o 2 litry vyšší spotřebou :baseball:

Uživatelský avatar
Luky.Sipak
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1842
Registrován: 11.08.2010 20:07
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od Luky.Sipak »

Tyjo tak to jsem docela rád že jsem tenkrát nekoupil 4kolku v oktávce, je to zbytečně těžké a zadek se ti spíná až při prokluzu takže nějaké svezeníčko nebude ideální, je to opravdu jen když potřebuješ na horách vyjet nějaký kopec.
Golf MK7 Variant R-Line WHITE SHADOW

TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 8#p3331458" onclick="window.open(this.href);return false;


ex: TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=210467" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání

Příspěvek od skacel99 »

Ono je to asi taky o zvyku,ne že by to nejelo. Když sednu do taťkovy Paštiky variantu 4motion 103kw CR,tak to je mnohem větší lenoch :)

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“