přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
Zdravím všechny, je tu někdo, kdo přesedal z GIV do GV (viz. nadpis)? Musím říct, že mě ten motor v GV trochu zklamal, nejede špatně, ale nějaký brutální projev se nekoná, bývalý GIV s chipem na 103kw hrabal na asfaltu na 2.stupeň za plynem, nástup turba už při 1900ot/min, u GV přichází nástup asi v 2300ot/min, a žádný extra turbo kopanec to teda není, může to být tím že GV je 16ti ventil a tak jako u benzínů bere až víš?
Když ještě rovnám, GIV a GV, tak mi příjde u GV strašně krátká jednička. Vysoké otáčky a nízká rychlost, až dvojka už je v pohodě, jsem z toho mírně v rozpacích, ještě chci udělat grafy ve Vagu, jak tlačí turbo a kolik dává váha, ví někdo jaké hodnoty bych měl mít?
Předem díky za rady, a klidně tu rozjeďte debatu
Když ještě rovnám, GIV a GV, tak mi příjde u GV strašně krátká jednička. Vysoké otáčky a nízká rychlost, až dvojka už je v pohodě, jsem z toho mírně v rozpacích, ještě chci udělat grafy ve Vagu, jak tlačí turbo a kolik dává váha, ví někdo jaké hodnoty bych měl mít?
Předem díky za rady, a klidně tu rozjeďte debatu
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
co přesně v tom G5 máš za motor a kdo dělal na GIV chip?
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
V G5 mám 2.0TDi PD 16V 103kw, kód BKD, r.v.2006 bez dpf, a u GIV nevím kdo dělal chip, auto už jsem tak koupil, zjistil jsem až po čase, že je tam chip, když jsme nechali nachipovat další GIV 85kw co má táta, tak jsem nechal ho nechal změřit na brzdě a naměřili mi 103kw
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
bral jsi v úvahu hmtnost aut, velikost turba - to že to někdo načipoval - podle mě blbě - moc kroutáku nízko...
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
hmotnost ano, ale GV má pohotovostní hmotnost vyšší jen o 80kg podle katalog-automobilu.cz, velikost turba si myslím že GV má větší, tudíš by pocitové zrychlení mělo být určitě větší než u truba z 1.9, co jsem zjišťoval tak turbo GIV 85kw je stejné jako u 81kw, 74kw, 66kw verze, jinak, chápu chip tam byl, ale i na 5. nebo 6. stupeň, při sešlápnutí v 2500ot/min byla cítit síla a zrychlování, takže možná tech chip zase tak moc špatně udělaný nebyl, prostě mi to furt nějak nejde do hlavy...
jinak na brzdě mi naměřili 220Nm největší rouťák u GIV v asi 4000ot/min, což mi přišlo jako blbost, když série má 280Nm a po chipu asi tak 310Nm, a série GV 2.0tdi má 320Nm, tak jsem čekal něco podobně výkonného...
jinak na brzdě mi naměřili 220Nm největší rouťák u GIV v asi 4000ot/min, což mi přišlo jako blbost, když série má 280Nm a po chipu asi tak 310Nm, a série GV 2.0tdi má 320Nm, tak jsem čekal něco podobně výkonného...
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
větší turbo znamená to, že se pomaleji roztáčí - nástup je pomalejší - zato tlačí víc ve vyšších otáčkách
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
tak to by tak nějak sedělo, asi máš pravdu ale chipem by se to asi dalo vyladit aby zabíralo dříve ne?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
ano - chip tomu pomůže, jen to chce aby to dělal někdo kdo ví co je ještě pro motor a příslušenství zdravé. Ono nasypat tomu dole moc není uplně dobré. Každopádně ten celkovej průběh se tomu nechá o dost vylepšit. Ale pokud ted pokládáš v 1600ot plyn na podlahu a bavíš se tím, jak to v 1900 zatlačí do sedačky, tak ti narovinu říkám - chudák motor.
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
Nesuď mě, když mě neznáš, nepokládám plyn na podlahu, jednak proto, že chci aby auto dlouho sloužilo a jednak proto že jsem právě dal 15k za spojku a setrvák, a nedělal jsem to ani s předchozím autem, protože jsem ho měl rád, ale prostě občas člověk rád okusí tu sílu, jde mi o pružný zrychlení při předjíždění, ne o hrabání na křižovatkách Jinak tenhle citlivý motor bych nedal na chip nějakému garážovému "specialistovi", jedině TDIfun nebo Motorpower
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
ok, nemyslel jsem to nikterak zle. Jen vím, jak se chovají někteří moji kolegové k autům a potom brečí.
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luky.Sipak
- VWjunior
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 11.08.2010 20:07
- Bydliště: Plzeňský kraj
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
Tak pochopitelně že když nachipuješ jiné auto na 103kw tak origo 2.0 TDi s 103kw bude v uvozovkach pomalejší. Pač kdo to chipuje může udělat větší krouťák, dřív turbo aby spínalo apod. A 80kg rozdíl je taky dost nemysli si. Nech ho taky nachipovat a uvidíš, pojede pekelně
Golf MK7 Variant R-Line WHITE SHADOW
TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 8#p3331458" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=210467" onclick="window.open(this.href);return false;
TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 8#p3331458" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=210467" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
jo jo, asi máš pravdu, chip je v plánu ale nejdřív je třeba naspořit cash jsem zvědav jak to pojede po chipu
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
Ve dvoukolce pojede chiplej 2 litr asi slušně. Mám na 4motionu něco okolo 135 kw a není to nic extra. Jako jede to pěkně,ale srovnatelně se 100 kw v GIII a s o 2 litry vyšší spotřebou
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- Luky.Sipak
- VWjunior
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 11.08.2010 20:07
- Bydliště: Plzeňský kraj
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
Tyjo tak to jsem docela rád že jsem tenkrát nekoupil 4kolku v oktávce, je to zbytečně těžké a zadek se ti spíná až při prokluzu takže nějaké svezeníčko nebude ideální, je to opravdu jen když potřebuješ na horách vyjet nějaký kopec.
Golf MK7 Variant R-Line WHITE SHADOW
TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 8#p3331458" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=210467" onclick="window.open(this.href);return false;
TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 8#p3331458" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: TOPIC: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=210467" onclick="window.open(this.href);return false;
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: přechod z GIV 1.9tdi 85kw(chip na 103kw) na GV 2.0tdi 103kw-mírné zklamání
Ono je to asi taky o zvyku,ne že by to nejelo. Když sednu do taťkovy Paštiky variantu 4motion 103kw CR,tak to je mnohem větší lenoch
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614