Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 06.07.2012 12:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4753

Bydliště:

Krnov/Bratislava

na škodovky 130, se taky používaly 40 webery...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 06.07.2012 22:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Gross Maispitz

jenže karbec má difuzor a pomocnej difuzor, takže ten skutečnej průměr je menší , zatímco u ITB je průměr klapky prakticky průměr celýho sání..

zbytečně velkýma klapkama si nepomůžeš k výkonu, ale k problémům

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 25.03.2013 19:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.10.2012

Příspěvky:

19

Bydliště:

Ivančice

neleži někomu doma ta hlava z toho new beatla ? jak sem se tak dival tak jich moc není

_________________
87´Golf mk2 in progress 90´daily car Micra K10 brutal 42kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 20.09.2013 00:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2011

Příspěvky:

138

Bydliště:

Velké Meziříčí

Majsha píše:
Chces radu ? Sezen si 8V hlavu z dvoulitra co se daval do New beetlu, kod motoru se nepamatuju. Hlavni je ze ma saci kanaly zepredu

phoutou:

Obrázek



Ta hlava pasuje bez uprav na 1.8 JH?

_________________
BMW E46 330d
VW Golf Cabrio Karmann 1.8 72kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 15.05.2018 13:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.08.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Hořice

Taky jsem začal.


Přílohy:
201703012781.jpg
201703012781.jpg (237.85 KiB) Zobrazeno 625 krát


_________________
GT III
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 15.05.2018 14:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Gross Maispitz

co to bude, až to bude ? první 4 válec s pěti klapkama ?

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 15.05.2018 15:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.08.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Hořice

Přeplňovaná 1,8 8v kompresorem. Doufám.

_________________
GT III


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 16.05.2018 12:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.08.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Hořice

Ještě je na tom ale spousta práce.


Přílohy:
20180515_220539.jpg
20180515_220539.jpg (304.96 KiB) Zobrazeno 589 krát


_________________
GT III
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 18.05.2018 16:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2883

Bydliště:

Vyškov

David Hošek píše:
Přeplňovaná 1,8 8v kompresorem. Doufám.


Stejně jako lister jsem už nějaký motory dělal, ale tohle pravděpodobně bude spíš nefunkční nesmysl... To jako chceš dopovat kompresorem karburátory ??

_________________
VW Golf syncro + Country Shazeer na hrad !


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 23.05.2018 15:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.08.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Hořice

Ano.

_________________
GT III


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 23.05.2018 19:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Gross Maispitz

můžeš nám nastínit jak si představuješ fungování motoru s pěti klapkama ?

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 24.05.2018 06:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.08.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Hořice

Hlavní klapka reguluje tlak vzduchu z kompresoru, který proudí setrvačnou silou přes karburátory v době přechodu plného+částečného zatížení a volnoběžným stavem. Hlavně z plného zatížení.
Pokud by tam hlavní klapka nebyla, směs by se "odrazila" od zavřených škrtících klapek a vracela by se nazpět přes trysku, kde by se směs znovu obohatila a poté opět vracela nazpět ke klapkám, a to až do poklesu tlaku.
Toto není samozřejmě v řádech desítek procent při zvážení průřezu, délky a tlaku v sání.
Regulací hlavní klapky se toto eliminuje na minimum a obtokovým ventilem přepustím tlak z kompresoru mimo sání.

_________________
GT III


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 24.05.2018 06:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.08.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Hořice

V podstatě to vypadá nějak takhle.


Přílohy:
_Intake_manifold_assembly-control_valve_1.jpg
_Intake_manifold_assembly-control_valve_1.jpg (195.21 KiB) Zobrazeno 424 krát

_Intake_manifold_assembly-control_valve_1-cut.jpg
_Intake_manifold_assembly-control_valve_1-cut.jpg (235.6 KiB) Zobrazeno 424 krát


_________________
GT III
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 24.05.2018 07:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Gross Maispitz

jak bude ta klapka ovládaná ?

nebylo by jednodušší, spolehlivější a levnější použít vstřikování ? když už máme to 21 století :wink:

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
PříspěvekNapsal: 24.05.2018 08:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.08.2010

Příspěvky:

23

Bydliště:

Hořice

Klapka bude ovládána synchonizovaně se škrtícími klapkami s možností samostatného doladění úhlu.

Jednodušší možná pro tebe, koukal jsem na tvoji práci a moc se mi líbí,
přistupuješ k tomu tak, jak by se mělo, žádné látání a tuzing!
Já nejsem s elektrikou moc kamarád a moc mě nezajímá. Jediný, co bude elektrický na motoru bude zapalování.
Za další, fascinují mě mechanické věci, ještě ve spojení s funkčností a designem. Karburátor je pro mě fascunující tím,
jak funkční a jednoduchý je.
Samozřejmě účinnost není taková jako u vstřikování, na druhé straně je funkčnost a jednoduchost.

Spolehlivost v porovnání se vstřikováním je na diskuzi. V karburátorech není nic, co by odcházelo z důvodu špatné konstrukce, nebo únavy materiálu, možná membrány na šoupátkách, ale i ty vydrží spoustu let. Auto není na denní používání, takže se možná nedožiju toho, že se rozpadnou.
A kromě sond na celkový a statický tlak tam nic není.
Nic není integrované, vše se dá rozebrat, vyměnit. A kromě karburátorů, kompresoru a hlavní klapky je všechno na sání moje konstrukce.

Levnější možná, kouzlo je v tom, že tam není moc dílů, karburátory stojí tak 5-6.000, sání bych musel stejně řešit,
a zbytek motoru bych musel sehnat tak jako tak.
Vstřiky se budou pohybovat na stejné cenové úrovni (myslím), připočítáš řídící jednotku a zhruba budeme na stejné ceně.
Kdybych započítal cenu sady trysek, tak to bude asi víc.

Vím, že se dají stáhnout křivky vstřikování, upravit je v softwaru a ladit daleko efektivněji než-li karburátory,
ale pro mě je toto zajímavější.

_________________
GT III


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group