Turbína sání turbojet

Závodní vozy, technika, úpravy

Moderátor: pajice

Uživatelský avatar
xxMIKExx
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hrušky-okr. Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od xxMIKExx »

fido-dido píše:
xxMIKExx píše:vy ste asi trochu mimo s tyma elektromotorama že,zajímavý že v mim autíčku na dalkoví ovladani mam střidavej motorek a točí mi 82 tis ot za min ze 7,2V a vykon ma skoro jednoho koně,a to je motorek o prumeru 3,5cm
http://www.mz-racing.net/p829-50721-lrp ... -x11-3-0t/" onclick="window.open(this.href);return false;
tak to uz je masirka. proble mozna bude ze dmychadla k takovemu motoru asy nebudou. zatim jsem nasel jenom 50t otacek za minutu.

jak dlouho vydrzi takovy motor v auticku?
hafo,už jen kuly tomu že je to střídak ,takže nema uhlíky,takže je bezudržboví,a vyrábí se ruzne velikosti
Corrado G60 by BBS LM
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od Vecernicek »

hoší prrrrr ano ten motorek může mít takové otáčky, ale dej tomu natlakovat nádobu na 1 bar, klesnou ti otáčky na 1000 a budeš rád že se bude vůbec otáčet...

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od fido-dido »

Vecernicek píše:hoší prrrrr ano ten motorek může mít takové otáčky, ale dej tomu natlakovat nádobu na 1 bar, klesnou ti otáčky na 1000 a budeš rád že se bude vůbec otáčet...
tim bych si nebyl tak jisty. ma vykon jednoho kone. sekacka na travu ma 4-5 konu a skus ji zastavit :lol:
GOLF II r. 91 GT 1.8 RP EX GOLF II r.90 1.6 PN ************************************************
koupim "ladene"vyfukove svody na 1,8 8 Ventil ************************

robil1.6gti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 409
Registrován: 11.10.2008 19:23
Bydliště: ROSICE u brna

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od robil1.6gti »

Na rozumný plnění je třeba 7-15 kW a je jedno jaký je to kompresor. Ten výkon je třeba získat buť z klikovky, nebo z výfukových plynů,nebo z cizího zdroje. To se nedá ojebat.
-----

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od Vecernicek »

Sekačka neseká rychlostí 82 000 za minutu to by byl spíš vrtulník

Uživatelský avatar
Ondraschek
Profík
Profík
Příspěvky: 1155
Registrován: 02.03.2009 20:47
Bydliště: české budějovice

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od Ondraschek »

a přemejšlel někdo že tyhle vrtulky rádoby supercharger mega h***o že točí pořád stejně?:D kdež to u kompresoru nebo u turba se se zvyšujícíma otáčkama taky zvušujou točky u kompresora a u turbíny kdež to tohle má nastavený otáčky někde kolem 2t a je to rádo že to čínský ložiska vydrží, a dejme tomu že turbíny točí kolem 100t
Kdo nic nedělá, nic nezkazí.

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od fido-dido »

Ondraschek píše:a přemejšlel někdo že tyhle vrtulky rádoby supercharger mega h***o že točí pořád stejně?:D kdež to u kompresoru nebo u turba se se zvyšujícíma otáčkama taky zvušujou točky u kompresora a u turbíny kdež to tohle má nastavený otáčky někde kolem 2t a je to rádo že to čínský ložiska vydrží, a dejme tomu že turbíny točí kolem 100t
a na ty stejne otacky jsi prisel jak? tamer kazdy motor je pohanen pres regulator otacek a menit otacky ele. motoru podle polohy plynu nebude takovy poroblem.
GOLF II r. 91 GT 1.8 RP EX GOLF II r.90 1.6 PN ************************************************
koupim "ladene"vyfukove svody na 1,8 8 Ventil ************************

Uživatelský avatar
Ondraschek
Profík
Profík
Příspěvky: 1155
Registrován: 02.03.2009 20:47
Bydliště: české budějovice

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od Ondraschek »

fido-dido píše:
Ondraschek píše:a přemejšlel někdo že tyhle vrtulky rádoby supercharger mega h***o že točí pořád stejně?:D kdež to u kompresoru nebo u turba se se zvyšujícíma otáčkama taky zvušujou točky u kompresora a u turbíny kdež to tohle má nastavený otáčky někde kolem 2t a je to rádo že to čínský ložiska vydrží, a dejme tomu že turbíny točí kolem 100t
a na ty stejne otacky jsi prisel jak? tamer kazdy motor je pohanen pres regulator otacek a menit otacky ele. motoru podle polohy plynu nebude takovy poroblem.
ale když sem viděl ty videa tak oni ten motůrem napíchnou na baterku nebo přez nějaký relátko a když se to prostě zapne tak to točí pořád ty samý otáčky...takže už vidim jak se s tim někdo bude sr*t a dávat to do auta a napojovat to na snímač polohy plynového pedálu a stejně ten motůrek mu nebude točit víc jak otáčky motoru i kdyby to točilo 9t a motor taky tak pořád tam nic nedostane
Kdo nic nedělá, nic nezkazí.

Infernal_Vampire

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od Infernal_Vampire »

fido-dido píše:tim bych si nebyl tak jisty. ma vykon jednoho kone. sekacka na travu ma 4-5 konu a skus ji zastavit :lol:
Kámen nebo cihla ji zastaví. :mrgreen:

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od fido-dido »

Infernal_Vampire píše:
fido-dido píše:tim bych si nebyl tak jisty. ma vykon jednoho kone. sekacka na travu ma 4-5 konu a skus ji zastavit :lol:
Kámen nebo cihla ji zastaví. :mrgreen:
to ano ale jeste sousedovi vybije okno. :mrgreen:
GOLF II r. 91 GT 1.8 RP EX GOLF II r.90 1.6 PN ************************************************
koupim "ladene"vyfukove svody na 1,8 8 Ventil ************************

milco
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 18.05.2010 00:07

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od milco »

k tym otackam turba: pri repasi turba sa vyvazuje hriadel na 180 tisic otacok. Su to o nieco vyssie otacky ako ma turbo v prevadzke ale tych 150 tisic otacok kludne. A chiptuning? - zvysenie otacok turba. Vtedy turbo moze tocit aj 250 tisic a extrem aj 300. Inak sa narast plniaceho tlaku nedosiahne. A ten ventilator si myslim ze je blbost pretoze pretoze si vezmite kolko vzduchu spotrebuje turbo tak musi byt jasne ze to nemoze stihat. A najskor to rychlo prudiace plyny znici lebo sa to nekontrolovane roztoci. Opravte ma ak sa mylim.

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od Eitn »

Tohle téma mě pobavilo. Tomu nemůže logicky uvažující člověk věřit...nedokáže to natlačit žádný tlak. Ani kdyby se to točilo 10x rychleji. Zastaví se to. Jestli to někdo koupil tak je trubka...turbo i kompresor jsou přece na uplně jiné koncepci než sekačky na trávu. Akorát další pokus jak vytáhnout z naivních kluků se slabýma motorama peníze pod vidinou levného přidání výkonu.

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od draaczech »

Tohle je jediný logický a fungující využití týhle turbíny...
http://speedpro.cz/ventilator-rule-inline-p-9211.html
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: Turbína sání turbojet

Příspěvek od Eitn »

Asi tak no.. :D

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“