snížení hlavy

Závodní vozy, technika, úpravy

Moderátor: pajice

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomes1188
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 07.03.2009 11:03

snížení hlavy

Příspěvek od tomes1188 »

Cau chlapi zkoušel jsem se ptát uz v jiných odkazech ale zatím žadna rada. potřebuju vědět kolik si mužu dovolit snížit hlavu u 2.0L GTI 85Kw?
za každou radu díky

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy

Příspěvek od Willdaa »

Vykasli se na to radsi zainvestuj do GO.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy

Příspěvek od Gixxer »

jo pojede to lip ale jen chvilu :wink:
.

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy

Příspěvek od pajice »

tenhle motor jezdi skvele, sam ho mam, spis opravdu premyslej nad GO, ta by mu prospela nejvic... ostatne jak pisou kluci vyse
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
vancar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 01.02.2010 17:39

Re: snížení hlavy

Příspěvek od vancar »

asi srandovní zkušenost ale snižoval sem hlavu na Ladě 1,7 krom jiného :lol: a našel sem na webu tabulky po 0,1mm na kolik to zvedne kompresi a s radou od kluka co ladí závodní auta abych nechodil nad 11,5 sem sundal hlavu myslim o1,3mm a bylo to na 10,5:1 už je to nějaky patek nwm přesně ale najeto po úpravě 50000km v dost ostrém režimu a bez problému :D Takže byl zkusil sehnat podobnou tabulku a nebál bych se hlavu snížit o rozumnou hodnotu každopádně na výkon to moc znát nebylo ale dostalo to brutal krouťák na tej Ladě..
EX VW Golf III Variant TDI ALE Chip , podvozek , kola 205/40R17
VW Caravelle Long T4 2.5 TDI 75 kw+chip Stavítko FK Automotive a Kola dražší než auto :D

Uživatelský avatar
maro
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1604
Registrován: 10.10.2007 18:13
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy

Příspěvek od maro »

ja koupil motor,udělal go,nechal srovnat hlavu a když mi odešlo druhe těsneni pod hlavou tak jsem změřil tlaky a mam dvakrat 15.5 a dvakrat 16,takže předemnou to už někdo snižoval a mě ji braly o 0,3,ve finale to vypada že je asi celkově o 1.5 ubrana

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy

Příspěvek od Gixxer »

ja mel na kadet 1.6 8V jeden z motoru co byl v tom aute se snizenou hlavu a ukazovalo to kolem 17 :D...a kdyz sem vydelal svicky a byl studenej motor a tocil sem starterem tak to strilelo s tech dir zemi to profouklo afinku a valce se sami zahrali jako kdyby palili coz sem cumel jak svina, motor ani nenaskocil protoze jak sem nasadil svicky tak tlaky zmizeli pres popraskany kruhy a bylo to v prdeli :D tak sem poskladal dalsi motor a s tou samou hlavou co byla na tym predeslym a ta byla snizena tak ze jak se brousila tak se lizli omylem aji zavity v kterych je svicka :D ale dal sem tlusty tesneni takze to uz takovou kompres nemelo ale taky jezdi slusne , teda uz druhemu majiteli,uvidime jak dlouho...ale nejlepsi bylo kdyz se chcipl to bylo jakoby se zastavil naraz :D ...vim neni to krasavec ale delal sem to s tim ze dlouho nevydrzi tak sem na vzhled kaslal
Přílohy
DSC00089.JPG
DSC00090.JPG
.

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení hlavy

Příspěvek od Gixxer »

troska chcal dole ale to je opel tam to musi chcat :D
.

MonsterGolf
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 12.01.2011 22:28

Re: snížení hlavy

Příspěvek od MonsterGolf »

Jak nahoře píšeš s tím 15,5 a 16 to ale není kompresní poměr nýbrž tlaky ve válci...... Já mám G II s motorem z audi 80 2.0 16V orig to mělo 16bar a k tomu sme snížili hlavu o 0,7mm a jezdí fajnově....... Dal jsem na to vačky z KR elektriku DIGIFANT a není problém.. akortá mě trápí omezovač na 6800.... je to pro 16V motor s KR vačkami dost málo....

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“