Cau chlapi zkoušel jsem se ptát uz v jiných odkazech ale zatím žadna rada. potřebuju vědět kolik si mužu dovolit snížit hlavu u 2.0L GTI 85Kw?
za každou radu díky
snížení hlavy
Moderátor: pajice
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy
Vykasli se na to radsi zainvestuj do GO.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy
tenhle motor jezdi skvele, sam ho mam, spis opravdu premyslej nad GO, ta by mu prospela nejvic... ostatne jak pisou kluci vyse
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- vancar
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 01.02.2010 17:39
Re: snížení hlavy
asi srandovní zkušenost ale snižoval sem hlavu na Ladě 1,7 krom jiného a našel sem na webu tabulky po 0,1mm na kolik to zvedne kompresi a s radou od kluka co ladí závodní auta abych nechodil nad 11,5 sem sundal hlavu myslim o1,3mm a bylo to na 10,5:1 už je to nějaky patek nwm přesně ale najeto po úpravě 50000km v dost ostrém režimu a bez problému Takže byl zkusil sehnat podobnou tabulku a nebál bych se hlavu snížit o rozumnou hodnotu každopádně na výkon to moc znát nebylo ale dostalo to brutal krouťák na tej Ladě..
EX VW Golf III Variant TDI ALE Chip , podvozek , kola 205/40R17
VW Caravelle Long T4 2.5 TDI 75 kw+chip Stavítko FK Automotive a Kola dražší než auto
VW Caravelle Long T4 2.5 TDI 75 kw+chip Stavítko FK Automotive a Kola dražší než auto
- maro
- VWjunior
- Příspěvky: 1604
- Registrován: 10.10.2007 18:13
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy
ja koupil motor,udělal go,nechal srovnat hlavu a když mi odešlo druhe těsneni pod hlavou tak jsem změřil tlaky a mam dvakrat 15.5 a dvakrat 16,takže předemnou to už někdo snižoval a mě ji braly o 0,3,ve finale to vypada že je asi celkově o 1.5 ubrana
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: snížení hlavy
ja mel na kadet 1.6 8V jeden z motoru co byl v tom aute se snizenou hlavu a ukazovalo to kolem 17 ...a kdyz sem vydelal svicky a byl studenej motor a tocil sem starterem tak to strilelo s tech dir zemi to profouklo afinku a valce se sami zahrali jako kdyby palili coz sem cumel jak svina, motor ani nenaskocil protoze jak sem nasadil svicky tak tlaky zmizeli pres popraskany kruhy a bylo to v prdeli tak sem poskladal dalsi motor a s tou samou hlavou co byla na tym predeslym a ta byla snizena tak ze jak se brousila tak se lizli omylem aji zavity v kterych je svicka ale dal sem tlusty tesneni takze to uz takovou kompres nemelo ale taky jezdi slusne , teda uz druhemu majiteli,uvidime jak dlouho...ale nejlepsi bylo kdyz se chcipl to bylo jakoby se zastavil naraz ...vim neni to krasavec ale delal sem to s tim ze dlouho nevydrzi tak sem na vzhled kaslal
.
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 12.01.2011 22:28
Re: snížení hlavy
Jak nahoře píšeš s tím 15,5 a 16 to ale není kompresní poměr nýbrž tlaky ve válci...... Já mám G II s motorem z audi 80 2.0 16V orig to mělo 16bar a k tomu sme snížili hlavu o 0,7mm a jezdí fajnově....... Dal jsem na to vačky z KR elektriku DIGIFANT a není problém.. akortá mě trápí omezovač na 6800.... je to pro 16V motor s KR vačkami dost málo....