ostré vačky a chip
Moderátor: pajice
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
ostré vačky a chip
Nikde jsem to tu nenašel a to jsem prolez vše.Měl bych dotaz.Chtěl bych lehounce poladit motor na Polu GTI 1.6 16V 92 kW.Chci dávat ostré vačky,chip a filtr KN.Jde mi o to,jestli bych moh dát vačky bez chipu.Nejsem si ale jistej,protože jsem se tady někde dočet,že by mohly pohupovat otáčky při popojíždění po městě.Tak by asi nejspíš bylo lepší tam dá vačky a sladit to chipem?Filtr neřeším.Ten tam šoupnu kdykoliv.A ještě otázečka ohledně výfuku,chci tam nechat origo,protože nechci,až někam pojedu,aby mi to vyhučelo díru do hlavy.Chci prostě mít auto,s kterým můžu kamkoliv jet.Nebude problém vačky,chip,(filtr neřeším) a sériový výfuk?Joo a ještě jsem zapomněl,že by mě zajímalo,jaká vačka do toho motoru by byla optimum?Jasně,že mi někdo napíše,že záleží,co od toho očekávám,ale chci,aby to nebylo totálně líny dole.A ještě jedna otázečka,jestli mám použít tvrdší ventilové pružiny?Děkuju za jakoukoliv radu
Vývěr tipů vaček,co mají:
Sací 244° a výfukové 244° - použití s hydraulickými zdvihátky
Sací 252° a výfukové 252° - použití s hydraulickými zdvihátky
Sací 268° a výfukové 268° - použití s hydraulickými zdvihátky
Vývěr tipů vaček,co mají:
Sací 244° a výfukové 244° - použití s hydraulickými zdvihátky
Sací 252° a výfukové 252° - použití s hydraulickými zdvihátky
Sací 268° a výfukové 268° - použití s hydraulickými zdvihátky
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostré vačky a chip
Vykasli se na to, bo akorat vyhodis penize Dej motor do top stavu a prinese ti to vic nez tyhle castecny upravy, kterejma akorat zkurvis prubeh a celkovou charakteristiku motoru
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostré vačky a chip
ma pravdu predseda....tim ze das vacky tak ziskas neco malo na vrsku kdezto spodek ti upadne (castej jev u VW kdyz se prevackuje) takze budes motor akorat tocit jak vzteklej aby ti to jelo a bude zrat i travu kolem silnice.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ostré vačky a chip
přesně tak , mimo závodní účely se to nevyplatí. Za hodně peněz dvojnásobná spotřeba. Lepší je pracovat na převodech, např zmenšením průměru kol. Žádná KNka atd. Zkrátíš sání a opěz jsi přišel o krouťák v nízkých otáčkách.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostré vačky a chip
Wildaa i chiptuner maj absolutne pravdu Varianta upravenyho auta na normal i sportovni jezdeni, aby to nekricelo, nezralo a jelo jak hovado je trochu neslucitelna, to si radsi kup nejaky TDi Na normal jezdeni je upravovat prevodovku nesmysl, na sportovni svezeni je to bomba... Ale nikdy nepostavis sportaka co bude tichouckej jezdit za 5l/100, bude komfortni a pritom to bude raketa...
Pokud chces tohle tak je fakt idealni neco jako napr. Seat Leon Topsport, kamarad to ma, na 1.9TDi nabrzdeno 193 koni, ma tam udelany 2 RJ prepinatelny, kdyz se chce svezt tak je akorat prehodi. Spotreba pravda rapidne stoupne, ale jede to MOC A normal s tim jezdi na klasickou mapu a standart tlak turba za 6l
Pokud chces tohle tak je fakt idealni neco jako napr. Seat Leon Topsport, kamarad to ma, na 1.9TDi nabrzdeno 193 koni, ma tam udelany 2 RJ prepinatelny, kdyz se chce svezt tak je akorat prehodi. Spotreba pravda rapidne stoupne, ale jede to MOC A normal s tim jezdi na klasickou mapu a standart tlak turba za 6l
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ostré vačky a chip
Pánové,moc Vám chci poděkovat za příspěkvy Otevřeli jste mi oči a aspoň nebudu přemýšlet nad chujovinama Btw,TDI nééééé,benzin forever
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17.09.2009 11:46
Re: ostré vačky a chip
Promiň, ale s tím zkrácením sání a krouťákem od spoda nemáš pravdu.
motorpower píše:přesně tak , mimo závodní účely se to nevyplatí. Za hodně peněz dvojnásobná spotřeba. Lepší je pracovat na převodech, např zmenšením průměru kol. Žádná KNka atd. Zkrátíš sání a opěz jsi přišel o krouťák v nízkých otáčkách.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostré vačky a chip
a co třeba rozvít tu tvojí teorii o tom, že mi nevyleze výkon amkrouťák do výšin když zkrátim sání??? Docela by mě to zajímalo
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostré vačky a chip
Delka sani je jen jedna z uprav, ktera ma vliv na pprubeh, ale zkracene - na motory, kde je vykon a kroutak polozen ve vyssich otackach se pouziva kratsi sani, naopak na motory, kde je zadan vykon a kroutak uz od nizsich otacek, se pouziva delsi sani. Pocitat ho neumim tak to po me nechtejte Vetsinou se experimentuje a pak az na brzde vidis vysledek
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostré vačky a chip
tak to je jasný... já jen chtěl, aby něčim vyvrátil tuto skotečnost
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: ostré vačky a chip
Hodně obecně platí, malý zdvih, malý krouťák, vysoké otáčky/až 20tis/ a krátké sání, krátký výfukový systém/ ale laděný/
Nebo velký zdvih, velký krouťák, nižší otáčky , delší sání a delší výfuk, zde jde spíš o sériový benzinový motor do běžného provozu.
Největší mýty.... filtr KN, laděná koncovka od Milotecu/ co největší kravál/ , specielní aditiva, elektromagnet na přívodu paliva ....se rovná výsledek/ F1pseudo/.
Skutečnost... mít v pořádku zapalovací systém, nové svíšky, správně nastavený motor, výfuk bez děr a laděných koncovek, nový vzducháč a kvalitní benzin. F1 odladěná o pár řádek výše to nebude, ale ujede jí.
Nebo velký zdvih, velký krouťák, nižší otáčky , delší sání a delší výfuk, zde jde spíš o sériový benzinový motor do běžného provozu.
Největší mýty.... filtr KN, laděná koncovka od Milotecu/ co největší kravál/ , specielní aditiva, elektromagnet na přívodu paliva ....se rovná výsledek/ F1pseudo/.
Skutečnost... mít v pořádku zapalovací systém, nové svíšky, správně nastavený motor, výfuk bez děr a laděných koncovek, nový vzducháč a kvalitní benzin. F1 odladěná o pár řádek výše to nebude, ale ujede jí.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning